Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Αποκλειστικό: 40.000 για την τουριστική προβολή του δήμου

- Advertisement -

H κατάρτιση προγράμματος δράσεων για την τουριστική προβολή του δήμου για το έτος 2019, ψηφίστηκε από όλους στο δημοτικό συμβούλιο, μειοψηφούντος του κ. Ασημακόπουλου…

Είναι η πρώτη φορά που ψηφίζεται από συμπολίτευση και αντιπολίτευση το θέμα αυτό σχεδόν ομόφωνα. Οπως προαναφέραμε ο μοναδικός που διαφώνησε ήταν ο Χρήστος Ασημακόπουλος, ο οποίος εξέφρασε την αντίδρασή του  για τη  συμμετοχή του LTO στην επιτροπή τουρισμού.Από την επιτροπή αυτή ο κ. Ασημακόπουλος είχε εξ αρχής παραιτηθεί.

To ποσό για δράσεις και τουριστική προβολή αυξάνεται από 24.000 ευρώ στις 40.000 (περιλαμβάνει το αναλογούν ΦΠΑ)ευρώ τα οποία θα δοθούν με διαγωνισμό.

Δείτε τη συζήτηση



Αυτή είναι η εισήγηση της επιτροπής Τουρισμού όπως αναγνώσθηκε από τον Αντιδημαρχο κ. Αναστάσιο Σακελλαρίου


Πλάνο Δράσεων – Προτεινόμενες Ενέργειες Τουριστικής Προβολής 2019


Το 2019 ολοκληρώνεται η υλοποίηση του πενταετούς πλάνου ενεργειών προβολής και προώθησης του προορισμού που ψηφίστηκε το 2014 και υλοποιήθηκε σειριακά ανά έτος


Οι προτεινόμενες ενέργειες του 2019 αναλυτικά:


i. ΕΠΑΝΕΚΤΥΠΩΣΗ ΕΝΤΥΠΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
Επανεκτύπωση brochures και flyers Visit Loutraki για χρήση προβολής και προώθησης του προορισμού στοTourist Info Centre, σε εκθέσεις, workshops κλπ καθώς και για χρήση από όλες τις επιχειρήσεις και τα ξενοδοχεία του Δήμου μας.

ii. ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΑ
Ειδικά για την αγορά των Αθηνών, προτείνεται η συνέχεια των ενεργειών προβολής και προώθησης με διάθεση budget για προβολή σε ραδιόφωνα και έντυπα μέσα.

Προτεινόμενες Θεματικές Ενότητες 2019

* Απόκριες/Καρναβάλι Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων, Κούλουμα: Ίσθμια –Περαχώρα – Σχίνος
* Πάσχα στον Δήμο Λουτρακίου Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων
* Τριήμερο Αγίου Πνεύματος
* Εαρινό Φεστιβάλ Λουτρακίου και όλων των Δημοτικών Ενοτήτων
* Φθινοπωρινές αποδράσεις & Αθλητικές δραστηριότητες σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες
* Χριστούγεννα στον Δήμο Λουτρακίου Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, λοιπές εκδηλώσεις.

iii. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ FAM TRIPS ΚΑΙ PRESS TRIPS

Προτείνεται η συνέχιση των διοργανώσεων fam/press trips με φιλοξενία δημοσιογράφων, ώστε να αρθρογραφήσουν και να προωθήσουν τον προορισμό. Η φιλοξενία συνδυάζεται με αναλυτική παρουσίαση του προορισμού και επαφή με τοπικούς φορείς και επαγγελματίες του τουρισμού. Παράλληλα, στόχος της φιλοξενίας των δημοσιογράφων είναι και η ανταποδοτική συνεργασία με τα ΜΜΕ που εκπροσωπούν ώστε να λάβουμε τα μέγιστη δυνατή προβολή του προορισμού σε αυτά. Τα press trips θα αφορούν κυρίως δημοσιογράφους από Αθηναϊκά & Εθνικής εμβέλειας ΜΜΕ με σκοπό την στόχευση του κοινού της Αττικής. Σε συνεργασία με άλλους φορείς (ΕΟΤ, Περιφέρεια Πελοποννήσου) ενδέχεται να πραγματοποιηθούν και fam-press trips για δημοσιογράφους από το εξωτερικό.

iv. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ

Προτείνεται ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά η συμμετοχή μας στις εξής εκθέσεις:

* Έκθεση εξειδικευμένη για ευεξία & σπα, για την προώθηση του Ιαματικού Τουρισμού
* Έκθεση hike & bike στην Ουτρέχτη
* Τουριστική έκθεση Ισραήλ
* Ρωσία ΜΙΤΤ – Μάρτιος 2019
* Γερμανία ITB – Μάρτιος 2019
* Μιλάνο BIT – Απρίλιος 2019
* Αγγλία WTM – Νοέμβριος 2019
* Πολωνία Grecka Panorama – Δεκέμβριος 2019
* Athens International Tourism Expo – Δεκέμβριος 2019

v. GOOGLE ADWORDS/ SEARCH, DISPLAY & YOUTUBE ADS

Προτείνεται η διάθεση budget για διαφήμιση του προορισμού στις μηχανές αναζήτησης της Google με στοχευόμενα keywords, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, καθώς και για display ads και youtube ads.

vi. FACEBOOK& INSTAGRAM ADS

Προτείνεται η διάθεση budget για προβολή του προορισμού μέσω του Facebook & του Instagram σε Ελλάδα και εξωτερικό.

vii. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ

Προτείνεται η δημιουργία σύγχρονου έντυπου και ηλεκτρονικού οδηγού ξενοδοχείων που θα περιλαμβάνει όλες τις ξενοδοχειακές μονάδες που ανήκουν στο Δήμο Λουτρακίου, Περαχώρας- Αγίων Θεοδώρων.

viii. BRANDING TOURIST INFO CENTRE (ΙΣΘΜΟΣ)

* Προτείνεται η δημιουργία ειδικού branding στην ενότητα του Tourist Info Centre που είναι αφιερωμένη στο Δήμο μας με φωτογραφικά panels που θα απεικονίζουν γενικές όψεις του προορισμού αλλά και θεματικές μορφές τουρισμού. Επιπλέον, προτείνεται η δημιουργία ξεχωριστού section προβολής των τοπικών προϊόντων του Δήμου, τοποθέτηση
ειδικών stands & rollups για την προβολή των τοπικών αξιοθέατων και ειδικών μορφών τουρισμού.

ix. DIGITAL PANELS TOURIST INFO CENTRE (ΙΣΘΜΟΣ)

Προτείνεται η δημιουργία και τοποθέτηση διαδραστικής βιτρίνας στο Tourist Info Centre του Ισθμού. Στη βιτρίνα, ο επισκέπτης μέσω της τεχνολογίας υπερύθρων μπορεί να πλοηγηθεί διαδραστικά μέσω της αφής σε παρουσίαση του προορισμού μέσω εικόνας και βίντεο. Συγκεκριμένα, η πρότασή μας περιλαμβάνει μια διαδραστική βιτρίνα through glass ώστε να δουλεύει ακόμη και όταν είναι κλειστό το περίπτερο, 5 touchscreen panels και ένα διαδραστικό τραπέζι.

x. DIGITAL CORNER TOURIST INFO CENTRE (ΙΣΘΜΟΣ)

Προτείνεται η δημιουργία ολοκληρωμένο κέντρου ψηφιακής ενημέρωσης και παρουσίασης στο Tourist Info Centre με τη δυνατότητα online αγορών και κρατήσεων προϊόντων και υπηρεσιών συνεργαζόμενων επιχειρήσεων από τους επισκέπτες.

Viii. Οικονομικός Προϋπολογισμός 2019

Ενέργεια Χρονοδιάγραμμα Υλοποίησης Προϋπολογισμός Κόστους
ΕΠΑΝΕΚΤΥΠΩΣΗ
ΈΝΤΥΠΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ANOIΞΗ 2019 €5.000,00

ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΑ 2019 €9.000,00

FAM & PRESS TRIPS 2019 €3.000,00

ΕΚΘΕΣΕΙΣ 2019 €3.500,00

GOOGLE ADWORDS 2019 €1.500,00

FACEBOOK/INSTAGRAM 2019 €1.500,00

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΔΗΜΟΥ 2019 €1.000,00

BRANDING TOURIST INFO
CENTRE 2019 €4.500,00

DIGITAL PANELS
TOURIST INFO CENTRE 2019 €5.500,00

DIGITAL CORNER
TOURIST INFO CENTRE 2019 €5.500,00

Συνολικός
Προϋπολογισμός
Ενεργειών 2019 €40.000,00*

*Περιλαμβάνει τον αναλογούν Φ.Π.Α

- Advertisement -

3 ΣΧΟΛΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog