Πολλά ερωτήματα συνεχίζει να προκαλεί η κυκλοφορία των ηλεκτρικών πατινιών στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Τα πατίνια «ξεφύτρωσαν» στους δρόμους εν μία νυκτί, χωρίς κανόνες και το κυριότερο, χωρίς άδεια (!) και όπως φαίνεται από θαύμα δεν έχουν υπάρξει θύματα.

Μετά τον σάλο που προκλήθηκε και την προκαταρκτική έρευνα που παρήγγειλε εισαγγελέας στην Θεσσαλονίκη, χθες, οι εταιρείες  hive και Lime, που διαχειρίζονται τα ηλεκτρικά πατίνια στις δύο πόλεις, ανακοίνωσαν πως θα λάβουν μέτρα ασφαλείας. Τη ίδια στιγμή, για το θέμα αναμένεται να παρέμβει και το υπουργείο Μεταφορών.

Κατηγορηματικά αντίθετος με την κυκλοφορία των ηλεκτρικών πατινιών στους δρόμους o «Ιαβέρης»

Πολλά ερωτήματα συνεχίζει να προκαλεί η κυκλοφορία των ηλεκτρικών πατινιών στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Τα πατίνια «ξεφύτρωσαν» στους δρόμους εν μία νυκτί, χωρίς κανόνες και το κυριότερο, χωρίς άδεια (!) και όπως φαίνεται από θαύμα δεν έχουν υπάρξει θύματα.

Μετά τον σάλο που προκλήθηκε και την προκαταρκτική έρευνα που παρήγγειλε εισαγγελέας στην Θεσσαλονίκη, χθες, οι εταιρείες  hive και Lime, που διαχειρίζονται τα ηλεκτρικά πατίνια στις δύο πόλεις, ανακοίνωσαν πως θα λάβουν μέτρα ασφαλείας. Τη ίδια στιγμή, για το θέμα αναμένεται να παρέμβει και το υπουργείο Μεταφορών.

«Δεν θα έπρεπε να υπάρχουν»

Κατηγορηματικά αντίθετος στην κυκλοφορία των ηλεκτρικών πατινιών στους δρόμους είναι και ο Αναστάσιος Μαρκουίζος, γνωστός ως «Ιαβέρης». «Για εμένα δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καν τα πατίνια. Είναι τραγικό να επιτρέπεται η κυκλοφορία τους στο δρόμο. Θα μπορούσαν να κυκλοφορούν στα πάρκα αλλά και εκεί όσοι τα χρησιμοποιούν θα πρέπει να φοράνε κράνος, επωμίδες και επιγονατίδες».

Την επικείμενη παρέμβαση του υπουργείου γνωστοποίησε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττική (ΣΑΤΑ), Θύμιος Λυμπερόπουλος. Όπως τόνισε μιλώντας στο ραδιόφωνο του RealFm, είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη ο οποίος τον ενημέρωσε ότι θα δει άμεσα το θέμα γιατί «όπως μου είπε »εδώ υπάρχει πρόβλημα. Ποιος τους έδωσε άδεια και κυκλοφορούν, εμείς στο υπουργείο δεν τους έχουμε δώσει»».

Άμεση επίπτωση στην δουλειά των οδηγών ταξί

Ο ίδιος τόνισε ότι η κυκλοφορία των ηλεκτρικών πατινιών και μάλιστα από μη αδειοδοτημένες εταιρείες -σύμφωνα με τον ίδιο- έχει  άμεση επίπτωση και στην δουλειά των οδηγών ταξί. «Δεν μπορούν να λειτουργούν μέσα στην κίνηση και το κυκλοφοριακό πρόβλημα μη αδειοδοτημένες εταιρείες, οι οποίες για να βγάλουν άδεια πρέπει να έχουν τις δυνατότητες να λειτουργούν βάσει οδικής ασφάλειας. Δεν μπορούν να κάνουν προσπεράσεις ανάμεσα στα αυτοκίνητα, δεν σέβονται τίποτα. Πηγαίνει να κατέβει ο πελάτης από δεξιά, παίρνουν την πόρτα των ταξί», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία Lime, η Αθήνα θα αποτελέσει την πρώτη πόλη στην Ευρώπη όπου θα μειωθεί η ταχύτητα των πατινιών στα 20χλμ/ώρα ενώ παράλληλα θα διανείμει την δωρεάν κράνη σε στρατηγικά σημεία της πόλης ώστε να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες. Τέλος, θα αποθαρρύνει την οδήγηση των ηλεκτρικών πατινιών της στις πιο επιφορτισμένες με κίνηση λεωφόρους της πόλης χρησιμοποιώντας τεχνολογία GPS και δημιουργώντας εικονικές περιφράξεις σε συγκεκριμένες περιοχές της πόλης.

 

Πηγή: dikastiko.gr