Βιβλιοπαρουσίαση: “Πόλεις που μαθαίνουν. Καλές πρακτικές, μεθοδολογίες και πολιτικές στην Αθήνα, Θέρμη, Κόρινθο και Λάρισα”

2019-05-25T01:23:29+03:0025 Μαΐ 2019 | 12:00|Κατηγορίες: Κορινθία, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ|0 Σχόλια

Την Τετάρτη 22 Μαΐου 2019, στο Αμφιθέατρο του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, έγινε η παρουσίαση του βιβλίου “ΠΟΛΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ, Καλές πρακτικές, μεθοδολογίες και πολιτικές στην Αθήνα, Θέρμη, Κόρινθο και Λάρισα”, των εκδόσεων ΓΡΗΓΟΡΗ.

Την επιμέλεια του βιβλίου υπογράφουν ο κ.Γιώργος Μπαγάκης, Καθηγητής στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, ο κ.Δημήτρης Δεληγιάννης, Αντιδήμαρχος Δήμου Λαρισαίων, Καθηγητής Σύμβουλος στο ΕΑΠ, ο κ.Γιώργος Κουλαουζίδης, Γενικός Γραμματέας Δήμου Θέρμης, Καθηγητής Σύμβουλος στο ΕΑΠ και η κ.Μαρία Ηλιοπούλου, Αντιδήμαρχος Δήμου Αθηναίων.

Η έκδοση αυτή παρουσιάζει όλη την μεθοδολογία και τις πρακτικές που ακολούθησαν οι πόλεις της Αθήνας, της Θέρμης και της Λάρισας, μέσω των οποίων εντάχθηκαν στο πρόγραμμα της UNESCO “Learning Cities”, ένα πρόγραμμα στο οποίο φιλοδοξεί να ενταχθεί και η Κόρινθος.

Το βιβλίο παρουσίασαν, η κ.Τόνια Τζαναβάρα, Προϊσταμένη του Τμήματος Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων του Κέντρου Πολιτισμού, Αθλητισμού και Περιβάλλοντος (ΚΕ.Π.Α.Π.) Δήμου Κορινθίων και Έφορος της Δημοτικής Πινακοθήκης Δήμου Κορίνθου, ο κ.Αλέξανδρος Αντωνίου, Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας και ο κ.Αντώνης Σταυρόπουλος, Διευθυντής του  3ου Γενικού Λυκείου Κορίνθου, με συντονιστή τον Γιώργο Μπαγάκη.

Ακολούθησαν σύντομες τοποθετήσεις των συγγραφέων του βιβλίου και συζήτηση με το κοινό.

Σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν, η Κόρινθος είναι μια πόλη στην οποία διοργανώνονται πάρα πολλές δράσεις εκπαιδευτικού και πολιτιστικού χαρακτήρα, ο αριθμός και η ποιότητα των οποίων την καθιστούν ώριμη, για να ενταχθεί στο πρόγραμμα της UNESCO “Πόλεις που μαθαίνουν”. Όλοι συμφώνησαν πως είναι απαραίτητο να αναπτυχθεί η συνέργεια και η δημιουργία δικτύων συνεχούς συνεργασίας, αλληλεπίδρασης και ανατροφοδότησης μεταξύ των φορέων της τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης και των φορέων πολιτισμού, έτσι ώστε να γίνει καθημερινή  πραγματικότητα για όλους τους πολίτες, η “δια βίου μάθηση”, το τελικό ζητούμενο σε μια “πόλη που μαθαίνει”!