Μετά από συνεχείς καταγγελίες, τόσο μελών μας, όσο και λοιπών Καταναλωτών πολιτών για μη καταβολή κοινωνικού μερίσματος, ενώ πληρούσαν τις προϋποθέσεις, ΑΜΕΑ η γονέων ΑΜΕΑ με πολύ χαμηλό εισόδημα και από μηδενικά έως πολύ χαμηλής αξίας περιουσιακά στοιχεία,  προβήκαμε σε διάβημα προς τις αρμόδιες υπηρεσίες ως ακολούθως:
1. Τόσο τα μέλη μας όσο και άλλοι καταναλωτές δικαιούχοι του κοινωνικού μερίσματος, αν και έχουν υποβάλει εμπρόθεσμα ενστάσεις δεν λαμβάνουν απαντήσεις.
2. Μετά από παρέμβαση μας διαπιστώθηκε ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες ασχολούνται με τις ενστάσεις μόνο όταν υπάρξει προσωπική επαφή του δικαιούχου και μάλιστα όταν αυτή συνοδεύεται από στοιχεία.
3. Η παράμετρος αυτή της ένστασης, δεν έχει διευκρινιστεί  Δημόσια κατά τρόπο Απαράδεκτο που φτάνει στα όρια του εμπαιγμού και είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει -εάν οδηγήσει- στην καταβολή του κοινωνικού μερίσματος στους ενιστάμενους δικαιούχους μετά από παρέλευση αρκετών μηνών.
4. Στα πλαίσια αυτά, σας ζητούμε άμεσα -εντός της σήμερον- να έχετε προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, όπως έχετε καθήκον άλλωστε, για να αποδοθεί άμεσα το κοινωνικό μέρισμα σε όλους όσους το δικαιούνται, έστω και με αυτά τα πολύ περιοριστικά κριτήρια για τη χορήγηση του.
5. Το ΙΝΚΑ Κορινθίας δεν αντιδικεί με κανέναν , δεν διακατέχεται από εμπάθεια για κανέναν και ό,τι πράττει, το πράττει στα πλαίσια της προάσπισης του δικαιώματος των Καταναλωτών που εκπροσωπεί νόμιμα.