Μερικά σύγχρονα επαγγέλματα που θα μας απασχολήσουν και στο μέλλον.

Η επιλογή επαγγέλματος ήταν ανέκαθεν ένα μείζον ζήτημα, αφού πάντα το ιδανικό για κάποιο άτομο θα ήταν να ασκήσει ένα επάγγελμα που αγαπάει και ταυτόχρονα του προσφέρει αρκετά χρήματα για να ζήσει.

Τα τελευταία χρόνια η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει δημιουργήσει νέες ανάγκες, οι οποίες πρέπει να καλυφθούν από επαγγελματίες δημιουργώντας καθ’ αυτό τον τρόπο νέα επαγγέλματα.

Έτσι. έχουν δημιουργηθεί καινούργια επαγγέλματα που πριν από μία δεκαετία δεν υπήρχαν ούτε σαν ιδέα, ενώ ενδεχομένως οι άνθρωποι να μην φαντάζονταν καν ότι στο μέλλον θα υπάρχουν εργαζόμενοι που θα πληρώνονται για αυτή τη δουλειά και ότι αυτές οι δουλειές θα έχουν υψηλή ζήτηση.

Παρακάτω παρουσιάζουμε 4 επαγγέλματα που ουσιαστικά δημιουργήθηκαν μετά το 2009 και σήμερα είναι αρκετά περιζήτητα στην αγορά εργασίας.

 

1.Social Media Manager

Αν και τα social media υπήρχαν ήδη από τις αρχές της νέα χιλιετίας, η ύπαρξή τους έγινε αισθητή προς τα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας. Τότε μάλιστα οι εταιρείες ανακάλυψαν πόσο σημαντική είναι μία σοβαρή εικόνα και έντονη παρουσία στα social media. Τότε «βασιλιάς» ήταν το facebook και μετά ακολούθησαν το Instagram και το Twitter, ενώ τώρα σταδιακά φαίνεται πως περισσότερο έδαφος κερδίζει το TikTok.

Όπως και να έχουν τα πράγματα όμως η παρουσία στα social media είναι ανάγκη για να προσελκύσεις κανείς περισσότερους πελάτες και πρέπει να την αναλαμβάνει ένα επαγγελματίας. Αυτός ο επαγγελματίας είναι ο social media manager είναι αυτός που επιμελείται τα posts στις πλατφόρμες των εταιρειών, δημιουργεί ολόκληρη τη στρατηγική που θα ακολουθήσει μία εταιρεία στα social media της και φυσικά, την εφαρμόζει μαζί με την ομάδα του (αν υπάρχει).

 

2.Millennial expert

Οι millennials είναι μία εντελώς διαφορετική γενιά από τις προηγούμενες, αφού ως επί το πλείστον μεγάλωσε με την παρουσία της τεχνολογίας και γνώρισε από πρώτο χέρι όλα τα μεγάλα σύγχρονα τεχνολογικά επιτεύγματα. Έτσι, οι μεγάλες εταιρείες προσπαθούν να κατανοήσουν περισσότερο τους millennials και τον τρόπου που δρουν και συμπεριφέρονται προκειμένου να τους κερδίσουν ως καταναλωτές.

Ουσιαστικά οι millennial experts είναι σύμβουλοι που αναλαμβάνουν να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ των millennial και των προηγούμενων γενεών ως προς τον τρόπο που πρέπει να προωθούνται και να πωλούνται προϊόντα και υπηρεσίες. Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για το τι εστί ένας millenial expert, τότε καλύτερα ας σού εξηγήσει η Gabrielle Bosche, μία από τις πιο γνωστές και διάσημες millennial experts παγκοσμίως.

 

3.SEO specialist

Ή αλλιώς ειδικός στο Search Engine Optimization. Πολλοί άνθρωποι παλιότερα δε γνώριζαν καν την ύπαρξη του SEO, πόσο μάλλον την ύπαρξη του επαγγελματία που είναι ειδικευμένος και ασχολείται με αυτό.Για να είμαστε ειλικρινείς όμως ο SEO specialist είναι απαραίτητος για όλες τις δουλειές που γίνονται digital κι ας έγινε γνωστός ως ειδικότητα τα τελευταία χρόνια.

Τι κάνει όμως ένας SEO specialist; Η αλήθεια είναι πως κάνει πολλά. Ο κύριος ρόλος του όμως είναι η ενασχόλησή του με το optimization μίας ιστοσελίδας και του περιεχομένου της κάνοντάς την έτσι πιο προσιτή και εύκολα προσβάσιμη στο χρήστη.

 

4.Content Creator

Ή αλλιώς δημιουργός περιεχομένου. Ένας content creator είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία online περιεχομένου, το οποίο θα προωθεί ένα προϊόν, μία υπηρεσία ή γενικότερα μία εταιρεία. Ο content creator μπορεί να «ειδικεύεται» σε κάτι (όπως είναι για παράδειγμα η παραγωγή video ή κειμένων) ή μπορεί να έχει δυντότητες για παραγωγή πολλών ειδών περιεχομένου.

Το περιεχόμενο που συνήθως δημιουργεί ένας content creator είναι blog posts, posts για social media, newsletters, δημιουργία video, δημιουργία εικόνων ή infographics, επιμελείται το graphic design όπου είναι απαραίτητο κλπ. Αυτό που συνήθως παραλείπεται είναι πως μερικές φορές δημιουργεί και offline περιεχόμενο όπως είναι για παράδειγμα τα διαφημιστικά φυλλάδια κλπ.