Θετική επίδραση στην παγκόσμια αγορά tablets έχει η πανδημία του νέου κορωνοϊού, με τις πωλήσεις να αυξάνονται για πρώτη φορά μετά από δύο πτωτικά τρίμηνα. Συγκεκριμένα, το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, οι πωλήσεις tablets πήραν την ανηφόρα, σε παγκόσμιο επίπεδο, αυξανόμενες κατά 18,6% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.

Όπως δείχνουν τα προκαταρκτικά στοιχεία της International Data Corporation (IDC), μετά από δύο διαδοχικά τρίμηνα πτώσης, η παγκόσμια αγορά tablets ενισχύθηκε, καθώς στη διεθνή αγορά διατέθηκαν 38,6 εκατ. συσκευές.

Οι περιορισμοί στις μετακινήσεις, που επιβλήθηκαν για την αντιμετώπιση της διασποράς του COVID-19, ανάγκασαν τους καταναλωτές να στραφούν στα tablets, προκειμένου να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες τους για τηλε-εργασία, ψυχαγωγία και ηλεκτρονική μάθηση.

Σύμφωνα με σχετικό report της IDC (Worldwide Quarterly Personal Computing Device Tracker), η Apple διέθεσε στην παγκόσμια αγορά 12,4 εκατ. tablets κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020, κατακτώντας την πρώτη θέση της παγκόσμιας αγοράς.

Καθώς τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα εξομαλύνθηκαν σταδιακά, η Apple μπόρεσε να διοχετεύσει μεγάλο αριθμό συσκευών στην αγορά, πετυχαίνοντας ετήσια αύξηση πωλήσεων κατά 1,3%.

Το iPad 10,2 ιντσών παρέμεινε το best seller της Apple λόγω της προσιτής τιμής και της δυνατότητάς του να συνδεθεί σε πληκτρολόγιο.

Οι κατασκευαστές

Η Samsung, από την πλευρά της, διατήρησε τη δεύτερη θέση της παγκόσμιας αγοράς tablets, σημειώνοντας ετήσια αύξηση αποστολών κατά 42,5%. Η εταιρεία κατάφερε να διαθέσει 7 εκατ. μονάδες το τρίμηνο.

Την τρίτη θέση της αγοράς πέτυχε η Huawei, με πωλήσεις 4,8 εκατ. συσκευών κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020, που μεταφράζεται σε ετήσια αύξηση 43,5%.

Όπως σημειώνουν οι αναλυτές, η Huawei εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σημαντικές αντιξοότητες στις εκτός Κίνας αγορές, ωστόσο κατάφερε να καταγράψει ετήσια αύξηση τόσο στην Ευρώπη όσο και στις υπόλοιπες περιοχές της Ασίας / Ειρηνικού.

Η Amazon.com ανέκτησε την τέταρτη θέση της διεθνούς αγοράς με αύξηση πωλήσεων 52% σε ετήσια βάση, ενώ η Lenovo τερμάτισε το τρίμηνο στην πέμπτη θέση, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 51% με τις πωλήσεις να ανέρχονται σε 2,8 εκατ. μονάδες.

Το εξεταζόμενο τρίμηνο η Lenovo κατάφερε να διαχειριστεί την ανάπτυξη σε όλες τις περιοχές εκτός από την Κίνα λόγω του ισχυρού ανταγωνισμού από τη Huawei.

Πηγή