Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

ΔΕΗ: Δωρεάν πάγιο για όλους και εκπτώσεις!

- Advertisement -

Εκπτώσεις σε οικιακούς πελάτες, επιχειρήσεις, ευάλωτους πελάτες, δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση, διεύρυνση ωραρίου, ακόμα και διπλασιασμό έκπτωσης για συγκεκριμένους λογαριασμούς ανακοίνωσε η εταιρεία. Το νέο logo, οι ομιλίες Μητσοτάκη – Χατζηδάκη και όλα όσα αλλάζουν στη νέα εποχή.

Για «νέο πακέτο μέτρων ανακούφισης για τους πελάτες της επιχείρησης που βλέπουν τα εισοδήματά τους να πιέζονται λόγω της πανδημίας» μίλησε ο πρόεδρος της ΔΕΗ, στην παρουσίαση της νέας εταιρικής της ταυτότητας.

Πιο αναλυτικά, ένα πακέτο με εκπτώσεις για οικιακούς πελάτες, επιχειρήσεις αλλά και ευάλωτους καταναλωτές καθώς και νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση των πελατών ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Γιώργος Στάσσης, μιλώντας το βράδυ της Δευτέρας, 05.10.2020, στην εκδήλωση για την παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας της ΔΕΗ.

Μια εκδήλωση στην οποία απηύθυνε ομιλία ο Έλληνας πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, ενώ παρουσιάστηκε και το νέο λογότυπο της εταιρείας.

«Μετά τα πολύ ενθαρρυντικά οικονομικά μας αποτελέσματα, μπορούμε σήμερα να ανακοινώσουμε ακόμα ένα νέο πακέτο μέτρων ανακούφισης για τους πελάτες μας, που βλέπουν τα εισοδήματά τους να πιέζονται λόγω της πανδημίας», ανέφερε ο κ. Στάσσης.

 

 

Συγκεκριμένα, από την 1η Οκτωβρίου και έως τις 31 Δεκεμβρίου ισχύουν τα εξής για τους πελάτες της ΔΕΗ:

– Δωρεάν πάγιο για όλους,

– Επιπλέον Έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες,

– Έκπτωση 8% σε οικιακούς πελάτες και επιχειρήσεις με καταναλώσεις πάνω από 2.000 KWh,

– Διπλασιασμός της έκπτωσης στους πελάτες e-bill, που λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό, από 5 σε 10 ευρώ.

Ο κ. Στάσσης ανακοίνωσε επίσης ότι πλέον η τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών μας θα γίνεται δωρεάν σε ένα νέο νούμερο το 800-900-1000.

Επιπλέον, 24 καταστήματα της ΔΕΗ σε όλη τη χώρα λειτουργούν από σήμερα με διευρυμένο ωράριο έως τις 8 το βράδυ, ενώ συνολικά σε 74 καταστήματα, η εξυπηρέτηση μπορεί να γίνει με ραντεβού, χωρίς αναμονή.

«Αν πριν ένα χρόνο έλεγε κάποιος ότι σήμερα μια σειρά από συναλλαγές θα γίνονταν από το τηλεφωνικό κέντρο ή μέσω τσατ, οι περισσότεροι θα δυσπιστούσαν. Το ίδιο θα δυσπιστούσαν αν τους λέγαμε ότι πολλά καταστήματα θα λειτουργούν και απόγευμα και πολλές συναλλαγές θα γίνονταν με ραντεβού. Κι όμως, τα κάναμε πράξη», ανέφερε ο επικεφαλής της επιχείρησης.

Στους στόχους περιλαμβάνονται ακόμη η εγκατάσταση άμεσα στην 1.000 σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε όλη την Ελλάδα και περίπου 10.000 μεσοπρόθεσμα αλλά και η ψηφιοποίηση του δικτύου διανομής, με την εισαγωγή έξυπνων μετρητών, συστημάτων αυτοματοποίησης και κεντρικής διαχείρισης, συστημάτων GIS / Scada, θέτοντας έτσι τις βάσεις για την κάλυψη των αναγκών που θα προκύψουν στο μέλλον.

«Η ΔΕΗ ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στη μακρά πορεία της. Με τρόπο όχι μόνο συμβολικό, αλλάζοντας το σήμα της, αλλά κυρίως με τρόπο ουσιαστικό: με την εξυγίανση της, με τον εκσυγχρονισμό της, με τη μετατροπή της σε μία εταιρεία που κοιτάζει μπροστά, στηρίζοντας τη μεγάλη αναπτυξιακή προσπάθεια που κάνει σήμερα η Ελλάδα», κατέληξε ο κ. Χατζηδάκης.

 

πηγή:newsIT

 

Απίστευτες τηλεφωνικές απάτες σε βάρος ανυποψίαστων πολιτών

Νέο πρόγραμμα: Ενίσχυση Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων που επλήγησαν από την πανδημία

- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog