Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Νέα απάτη μέσω emails και SMS – Οδηγίες από μεγάλη ελληνική τράπεζα

- Advertisement -

Προειδοποιήσεις για προσπάθειες εξαπάτησης μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων (emails και SMS) έστειλε η τράπεζα Eurobank στους πελάτες της.

Όπως ενημερώνει η τράπεζα σε σχετική ανακοίνωση, «τρίτα πρόσωπα, με κακόβουλες προθέσεις, αποστέλλουν μηνύματα με email ή SMS προς πελάτες μας τα οποία προσπαθούν να παρουσιάσουν ότι προέρχονται από την Eurobank Α.Ε. και χρησιμοποιώντας τα να υποκλέψουν προσωπικά τους στοιχεία και κωδικούς πρόσβασης στο e-Banking».

Η Eurobank, εξηγεί στους καταναλωτές τι πρέπει να προσέχουν στα συγκεκριμένα μηνύματα ώστε να μην πέσουν θύματα εξαπάτησης.

«Τα απατηλά αυτά ηλεκτρονικά μηνύματα παρουσιάζουν μία έκτακτη κατάσταση (π.χ. «ο λογαριασμός σας θα μπλοκαριστεί αν δεν κάνετε αμέσως…»

ή «η κάρτα σας έχει μπλοκαριστεί και πρέπει να …»

ή «το κινητό σας τηλέφωνο δεν έχει επιβεβαιωθεί και …’) και προτρέπουν τους πελάτες να ακολουθήσουν συνδέσμους (links) σε κακόβουλο ιστότοπο (site) και ακολούθως να καταχωρήσουν εκεί ευαίσθητα δεδομένα τους για να αρθεί η κατάσταση ανάγκης»,

εξηγεί στην ανακοίνωση.

Η Eurobank συνιστά στους πελάτες της να μην ακολουθούν αυτούς τους συνδέσμους, να μην καταχωρούν κανένα από τα στοιχεία τους και να διαγράφουν αμέσως τα κακόβουλα αυτά ηλεκτρονικά μηνύματα.

Σε περίπτωση που κάποιος ακολούθησε ένα τέτοιο σύνδεσμο και καταχώρησε δεδομένα του στον κακόβουλο ιστότοπο, καλείται να επικοινωνήσει αμέσως με το Europhone Banking στο 210 95 55 000.

πηγή

Ενδείξεις ότι προέρχονταν από τη Γαλλία τα νεκρά πρόβατα που έβγαλε η θάλασσα σε παραλίες 

Πυροσβεστικό Σώμα: Το συγκινητικό βίντεο για τα 90 χρόνια της Υπηρεσίας (video)

Τεράστια επιτυχία της ΕΛΑΣ σε παράνομα εργοστάσια καπνού και τσιγάρων (φωτο – video)

Καταδίωξη στο Σχιστό: Το πολυτελές τζιπ, η… μυστική κρύπτη και το πιστόλι 

- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog