Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Ανακοίνωση της «Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων για τον προαστιακό του Λουτρακίου»

- Advertisement -
Με αφορμή όσα συζητήθηκαν στη χθεσινή συνεδρίαση (1-03-2021) του δημοτικού συμβουλίου στο Λουτράκι, η «  Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για τον προαστιακό του Λουτρακίου» εξέδωσε ανακοίνωση κατά των επικεφαλής κ.κ. Κώστα Λογοθέτη και Κώστα Ζερβού…

       Ακολουθεί η ανακοίνωση
  Είναι να απορεί κάνεις, με τη «λερναία» εμμονή των κ.κ. Λογοθέτη και Ζερβού, οι οποίοι, ξεκομμένοι από το υπόλοιπο σώμα του δημοτικού συμβουλίου, χρησιμοποιώντας  ακατοίκητες από νόημα, επιστημονική και νομική επάρκεια σκέψεις και δίχως να έχουν εξασφαλίσει ούτε τα στοιχειώδη, που είναι η συναίνεση  του 1/3 των μελών του Δ. Σ, ζήτησαν  στο χθεσινή συνεδρίαση να συζητηθεί το έργο του προαστιακού για νιοστή φορά, έχοντας ως κεντρικό αφήγημα, την ενημέρωση τους!
  Τα προαναφερόμενα, παρά το γεγονός, πως το συγκεκριμένο έργο βρίσκεται στην τελική ευθεία ολοκλήρωσης, ενώ το ανώτατο θεσμικό οργάνο του δήμου, έχει σταθμίσει τα δεδομένα και έχει λάβει επί αυτών, θετική απόφαση υπέρ του έργου του προαστιακού, με ισχυρότατη πλειοψηφία, 4 φορές! 
 Ενώ το κλου της υπόθεσης, είναι, ότι όλες αυτές τις φορές, οι λίγοι αιτούντες πολίτες, ήταν άφαντοι από τις συνεδριάσεις του Δ. Σ.!
Παρά ταύτα και μολονότι  οι κύριοι Ζερβός και Λογοθέτης,  έχουν στα χέρια τους, την μελέτη του έργου του προαστιακού, ζητάνε ενημέρωση! 
  Ζητούν ενημέρωση αυτοί, που έχουν δείξει με πλείονες μορφές, ότι δεν εμπιστεύονται ούτε τις τεχνικές υπηρεσίες του δήμου, αλλά ούτε την ΕΡΓΟΣΕ!
 Ενώ  έχουν αποδείξει ποικιλοτρόπως ότι είναι οι «μισσιονάριοι» εκείνων που έχουν καταθέσει αίτηση ακύρωσης του έργου στο ΣτΕ, που κάνουν εγκάρσια διέλευση  χωρίς νόμιμη άδεια,  μέσα από την σιδηροδρομική υποδομή, που πετάνε ανώνυμα φυλλάδια ρυπαρολογίας  με σκοπό να ξεσηκώσουν τον κόσμο κατά του έργου του προαστιακού και εκείνων που έχουν χτίσει μετά το 1979, πάνω σε ρυμοτομούμενο διάδρομο, αφού οι περί ου ο λόγος  δημοτικοί σύμβουλοι,  δεν έκαναν ποτέ το αυτονόητο  να  καταδικάσουν και να καταγγείλουν όλα τα ανωτέρω εκτεθέντα, όπως είχαν πολιτικό και συνειδησιακό χρέος! 
✅Επιπλέον, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου (στην οποία σημειωτέον δεν υπήρχε ως θέμα το εξελισσόμενο έργο του προαστιακού) ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης, στηριζόμενος όχι μόνο  στο κτηματολογικό διάγραμμα της γραμμής του  1950, αλλά και στην  κοινή λογική, υποστήριξε  το αυτονόητο, δηλώνοντας  ότι η γραμμή προϋπήρχε έναντι όλων των υπολοίπων ιδιοκτησιών και το έργο του προαστιακού, ως αντικείμενο έχει την ανακατασκευή γραμμής που υπήρχε παλαιόθεν! 
✅ Στο ίδιο μήκος κύματος και η επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης κ. Μαρία Πρωτοπαππά, η οποία, με την σκαμπρόζικη τοποθέτηση της ξεκαθάρισε, ότι και  για την δημοτική της παράταξη, το θέμα αυτό έχει τελειώσει, αφού δεν υπάρχει περίπτωση να άρει την υποστήριξη της, στο έργο του προαστιακού!
⭕ Συμπληρωματικά με τα προπεριγραφόμενα, ο δήμος Λουτρακίου πρόσφατα, εξέδωσε νομική απάντηση καταπέλτη, στο εξώδικο 3 πολιτών ( μάλιστα ο ένας εξ αυτών, δεν έχει καμία εγγύτητα με τη σιδηροδρομική γραμμή και η ιδιοκτησία του, έχει δίοδο από την Λεωφόρο Αθηνών) μέσα από την οποία, ξεκαθαρίζει, ότι το έργο του προαστιακού, εξελίσσεται χωρίς κανένα πρόβλημα, είναι απόλυτα συμβατό με το ΓΠΣ, δεν εισέρχεται  σε καμία παρόδια ιδιοκτησία, ενώ ουδείς έχει άδεια να διέρχεται μέσα από την
σιδηροδρομική γραμμή Ισθμού-Λουτρακίου και η προσπελασιμότητα αυτής, θα εξασφαλίζεται  από τις θεσμοθετημένες  ισόπεδες διαβάσεις με τους νόμιμους δρόμους!
Αλήθεια, οι εμπνευστές της ετερόκλητης συσπείρωσης, έχουν κάποιο επίσημο έγγραφο, υπηρεσίας του ελληνικού κράτους, που να αποδεικνύουν τα ασταθή λεγόμενα τους για τον προαστιακό;
 Υπογραμμίζουμε προς κάθε κατεύθυνση, ότι εάν σε κάποιους υπήρχαν ή υπάρχουν ακόμα, δεύτερες σκέψεις, για να μεταβληθεί ο οικείος Ο.Τ.Α. σε εντολοδόχο των ελαχίστων,  θα παραβιάζονταν ευθέως ο Νόμος 3891 /2010, που  δίνει την απόλυτη κυριαρχία της σιδηροδρομικής περιουσίας στον ΟΣΕ και τον  οποίο, αναγνωρίζει ως μοναδικό ιδιοκτήτη και υπεύθυνο για την  εκμετάλλευση  της Εθνικής Σιδηροδρομικής Υποδομής!
 ◾Θυμίζουμε στους 20.000 των συνδημοτών μας, ότι οι κύριοι Ζερβός και Λογοθέτης, τον περασμένο Αύγουστο, όχι μόνο καταψήφισαν με “φθηνές” δικαιολογίες, την εισήγηση των τεχνικών υπηρεσιών του δήμου, που αφορούσε την αδειοδότηση της κατασκευής των στάσεων του προαστιακού, σε Αιγαίου και Παπανικολάου, αδιαφορώντας εάν θα σταματούσε το έργο του προαστιακού, και αν την διακοπή, θα εργαλειοποιούσαν κατά το δοκούν, οι προσφεύγοντες στο ΣτΕ, ισχυριζόμενοι ενώπιον της σύνθεσης του ανώτατου ακυρωτικού δικαστηρίου της χώρας, ότι το δημοτικό συμβούλιο, είναι εναντίον του έργου, αλλά περαιτέρω, με τις αστήρικτες τοποθετήσεις τους, προσπάθησαν να παροτρύνουν και τα υπόλοιπα μέλη του δημοτικού συμβουλίου να πράξουν το ίδιο!
 Πράγμα το οποίο φυσικά και δεν έγινε, αφού η συντριπτική πλειοψηφία των δημοτικών παρατάξεων του σώματος, (των κ.κ.Γκιώνη, Καραπανάγου, Βασιλείου και της κ.Πρωτοπαππά) με θεσμική υπευθυνότητα, με αξιακό περιεχόμενο και ενδιαφέρον για την συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών του Δήμου μας, δεν ενέδωσαν στα όσα πολωτικά σφεντσουρίσουν
και τάχθηκαν αναφανδόν, με τα δημόσια συμφέροντα, την νομιμότητα και τις επιστημονικές εισηγήσεις των ειδικών!
◾ Στο σημείο αυτό, συγχαίρουμε τον Δήμαρχο κ. Γιώργο Γκιώνη, ο οποίος μένοντας μακρυά από ψηφοσυλλεκτικές ενέργειες και βολικές διευθετήσεις σε  φίλους και συγγενείς, που  δεν έχουν καμία σχέση με την πρόοδο του τόπου μας, αλλά και το δημοκρατικό πολίτευμα,  αφ᾿ ης στιγμής ενημερώθηκε διεξοδικά,  προχώρησε σε άμεση και βαρυσήμαντη παρέμβαση προς τον υπουργό Μεταφορών Κωνσταντίνο Καραμανλή, σχετικά με το θέμα των δρομολογίων του προαστιακού Λουτρακίου.
 Επιλογικά, η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για τον προαστιακό, με την αποδεδειγμένη και αναγνωρισμένη πολύχρονη εμπειρία, αλλά και τους υψηλής εξειδίκευσης τεχνικούς συμβούλους  που την υποστηρίζουν αφιλοκερδώς, υπογραμμίζει, ότι η πόλη του Λουτρακίου, έχει όραμα, δεν θα παραμείνει στατική, θα αρνηθεί την ιδιότυπη σίτα που πάνε να της φόρεσαν μερικοί και θα συμβαδίσει με τις εξελίξεις και τις προκλήσεις των καιρών, εκσυγχρονίζοντας τις υποδομές της, που εξασφαλίζουν προσβασιμότητα και τουρισμό, απαραίτητα στοιχεία της δυναμικής της.
 Γι’  αυτό, ότι προβλήματα κι αν επινοήσουν μερικοί, προς απογοήτευση τους, το έργο του προαστιακού, θα ολοκληρωθεί κανονικά και θα ενταχθεί οργανικά, στην πολεοδομική αναβάθμιση της νοτιοδυτικής πλευράς της πόλης του Λουτρακίου! Έτσι  όπως συμφέρει και έχει αποφασίσει δημοκρατικά η τοπική κοινωνία!
 Και σε λίγο καιρό, θα αποτελεί τον ισχυρό πυλώνα, συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης και οικονομικής ανάπτυξης, που έχει ανάγκη η ιστορικότερη λουτρόπολη της Ελλάδας στον δρόμο προς τον εξευρωπαϊσμό της!
Λουτράκι 2/3/2021 
          Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων 
         για τον προαστιακό του Λουτρακίου 
Δείτε τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου που μεταδόθηκε ζωντανά από το Loutrakiblog.gr
- Advertisement -

10 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γεφυρι της Αρτας το τρενο τελικα. Τοσο ευλογημενος τοπος και να τον μισουν τοσο πολυ μερικοι (λιγοι ευτυχως) κατοικοι του.

  2. Ποίοι είναι τελικά οι φορείς του προαστιακού ένα άτομο είναι που για κάποιο μυστήριο λόγο υπεραμυνεται με υστερία για ένα έργο πού θα υποβαθμίσει και αλλο αυτή την έρημη πόλη

  3. Να κάνει το loutrakiblog ένα γκάλοπ για ψηφοφορία ποιος θέλει τον προαστιακό και ποιος όχι ώστε να μην υπάρχουν φωνές σαν του 2036 που λέει για ένα άτομο., Ευτυχώς που υπερισχύει η γνώμη των πολλών και όχι των λίγων! Ήρεμα το λέω έτσι θα λυθούν απορίες μερικών.

    • Το πρόβλημα δημιουργείται από τους ίδιους τους εργάτες που ενημέρωσαν τους κατοίκους ότι δεν θα υπάρχει διάβαση ώστε να βγαίνουν από το σπίτι τους. Ευχαριστούμε παντως για το άρθρο ενημέρωσης.

  4. Ειναι το πλεον σημαντικο εργο που θα αυξησει τους μονιμους κατοικους θα ανεβαζει τις αξιες κατοικιων και τα εξευτελιστικα ενοικια που επικρατουν, θα εκτοξευσει την επισκεψιμοτητα το καλοκαιρι και τα σαββατοκυριακα και την εμπορικη ζωη της πολης ενω θα διευκολυνει και την επισκεψη αλλων περιοχων για τους δημοτες.

    • Σωστος στα περισσοτερα αλλα οχι και εξευτελιστικα ενοικια.Ελαφρως πεσμενα ναι,εξευτελιστικα ουτε καν..Ακομη υψηλα ειναι και για τα οικονομικα δεδομενα της εποχης αλλα και για την εικονα,ποιοτητα ζωης που προσφερει η πολη..Και μιλαω ως καποιος που νοικιαζει δεκαετιες στην πολη.Ειτε χρονικης ,ειτε σεζον…

  5. Αυτή είναι μια σοβαρή προοπτική για τον Δήμο μας.Να έρθει το τρένο μέσα από κατοικημένες περιοχές. να μετατραπεί η πόλη μας σε προάστιο των Αθηνών. Να μεγαλώσει ο πληθυσμός και μαζί του η παραβατικότητα και η εγκληματικότητα. Όλα αυτά γιατι;;;Για να ανέβουν οι τιμές των ακινήτων και των ενοικίων. Για να ανέβει η εμπορική κίνηση των μαγαζιών. Πολύ σοβαρή προοπτική για ένα μέρος με ΜΗΔΕΝΙΚΗ υποδομή . Σε ποιούς δρόμους θα έρθουν οι νέοι κάτοικοι;; Σε ποιά πάρκινγκ θα παρκάρουν τα νέα εκατοντάδες η χιλιάδες αυτοκίνητα;;; Σε ποιές υποδομές θα πετιούνται οι επιπλέον τόνοι σκουπιδιών ;;; Τα λύμματα;;; Οι χαμένες αξίες των περιουσιών όλων εκείνων που θα βρίσκονται δίπλα και κοντά στις ράγες;;; Μάλλον κανένας δεν τολμάει να μιλήσει ανοιχτά για τα μειονεκτήματα του προαστιακού ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. Θα μπορούσαμε να έχουμε σχεδόν όλα τα πλεονεκτήματα με μια στάση στον Ισθμό όπως και στην Κόρινθο.που είναι εκτός πόλης

    • “Να μεγαλώσει ο πληθυσμός και μαζί του η παραβατικότητα και η εγκληματικότητα.”Σοβαρα τωρα;Διαβαζεις καθολου το blog στο οποιο γραφεις;Δεν βλεπεις ποση παραβατικοτητα υπαρχει στην πολη;Οσα για ολα τα υπολοιπα “μειωνεκτηματα” ειναι ενα ματσο μπουρδες…που αντικρουονται ευκολα απλα και μονο λεγοντας πως η πολη εχει “ξαναζησει” με την σταση μεσα στην πολη.Εχει δοκιμαστει.Και δεν ειχε προβλημα.Ισα ισα που η πολη τοτε ηταν και πιο “ζωντανη” με περισσοτερο κοσμο,περισσοτερες υπηρεσιες και περισσοτερο κοσμο να δουλευει.Επισης δεν καταλαβαινεις ποσο αντικρουμενο ειναι αυτο που λες για τα παρκινγκ και τισ χιλιαδες αυτοκινητων,αφου απο την στιγμη που θα πηγαινει ο προαστιακος μεχρι μεσα την πολη δεν θα χρειαζεται ο οποιοσηποτε να παρει το αμαξι,να καψει βενζινει και να πληρωσει διοδια για να ερθει;Στο μονο που εχεις δικιο ειναι οτι θα πεσει η αξια των περιουσιων που βρισκονται κοντα στις γραμμες αλλα η υπαρξει της στασης μεσα στην πολη ηταν και ο λογος που πολλοι πηραν αυτες τις περιουσιες κοψοχρονια..ετσι ειναι η ζωη κανει κυκλους..

    • Αναρωτοεται κανεις εις ποια πλεονεκτηματα αναφερεστε και υπερ ποιων εαν ω μη γενοιτο εγενετο σταση μονο στον ισθμο. Αυτα που ολος ο κόσμος θεωρεί πλεονεκτηματα δηλ την έλευση κοσμου εσεις θεωρησατε οτι θα εχουν αρνητικες συνεπειες( περι παραβατικοτητας πάρκινγκ και ολα τα υπολοιπα). Ωστε σχεδον ολα τα πλεονεκτήματα θα υπαρχουν εαν γινοταν η γνωστη σταση στον ισθμο ενω εξαφανιζονται εαν μπει στο Λουτράκι?

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog