Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου: To 2022 ξεκινά με τους καλύτερους οιωνούς

- Advertisement -

Με τους καλύτερους οιωνούς για την Ελληνική τουριστική αγορά ξεκίνησε το 2022 καθώς οι κρατήσεις από το εξωτερικό έχουν ήδη αρχίσει.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου σε συνεργασία με τον Δήμο Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων προετοιμάζουν την υλοποίηση δράσεων που θα έχουν υψηλό αντίκτυπο για τον προορισμό.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ 2022

Το 2022 προβλέπεται κομβικής σημασίας έτος για την τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας και κατά συνέπεια και για το Δήμο μας. Το Υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ, ο ΣΕΤΕ, η ΠΟΞ και άλλοι αρμόδιοι φορείς, προβλέπουν επιστροφή στην πλήρη κανονικότητα για τον τουρισμό από την άνοιξη του 2022.

Με γνώμονα το χρονοδιάγραμμα ανάκαμψης του Ελληνικού τουρισμού, ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου, ως επίσημος φορέας τουριστικής προβολής του Δήμου Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων, εισηγήθηκε το “Σχέδιο Δράσης Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης του Δήμου Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων” στην Επιτροπή Τουρισμού το οποίο εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία από το Δημοτκό Συμβούλιο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 

Η αγορά των Αθηνών συνεχίζει να είναι ένας από τους βασικούς στόχους για προβολή και προώθηση του προορισμού καθώς τόσο η εγγύτητα όσο και η πληθυσμιακή δυναμική της, αποτελούν ανεξάντλητη δεξαμενή επισκεπτών, που τονώνουν την επισκεψιμότητα ειδικά εκτός υψηλής τουριστικής σεζόν. Η προβολή σε ραδιοφωνικούς ομίλους με υψηλή ακροαματικότητα έχει αποδειχτεί ως μία προβολή με high impact για την αγορά των Αθηνών και υψηλό ROI, γεγονός που αποδεδειγμένα την καθιστά value for money. Για το 2022 η στρατηγική προβολής θα επικεντρωθεί στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που ο Δήμος μπορεί να παρέχει στους επισκέπτες των Αθηνών. Σύντομη απόδραση σε έναν ποιοτικό προορισμό με μοναδικές επιλογές διαμονής, ψυχαγωγίας και εστίασης και κορυφαίες υπηρεσίες ευεξίας.

 GOOGLE ADWORDS/ SEARCH, DISPLAY & YOUTUBE ADS 

Για ακόμη μία χρονιά επενδύουμε στο Digital Marketing και τις νέες τεχνολογίας με διαφήμιση του προορισμού στις μηχανές αναζήτησης της Google με στοχευμένες λέξεις-κλειδιά, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, ενώ επικουρικά θα υλοποιήσουμε και display ads, σε προηγμένες τεχνικές remarketing και σε you tube ads.


 FACEBOOK & INSTAGRAM ADS 

Η δυνατή παρουσία του προορισμού στα Social Media θα ισχυροποιηθεί ακόμα περισσότερο με την διάθεση προϋπολογισμού για διαφήμιση. Ως βάση για τα κανάλια των διαφημίσεων χρησιμοποιούνται τα επίσημα κανάλια επικοινωνίας του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου (Visit Loutraki) σε Facebook & Instagram.


OUTDOOR ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ 

Το 2021 υλοποιήσαμε μία εκτεταμένη καμπάνια outdoor προβολής στην Αθήνα με πολύ καλά αποτελέσματα. Για το 2022 και για να διατηρήσουμε και αυξήσουμε το μερίδιό μας στην αγορά των Αθηνών αλλά και να αυξήσουμε το visibility μας, θα επαναληφθεί και θα ενταθεί η διαφημιστική προβολή σε επιλεγμένα bus shelters σε κεντρικά σημεία όπου μετακινούνται καθημερινά εκατομμύρια επιβάτες όπως το Σύνταγμα, η Πανεπιστημίου, η Λεωφόρος Κηφισίας και άλλα παρεμφερή σημεία στην Αθήνα.


 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ & B2B WORKSHOPS 

Οι περισσότερες τουριστικές εκθέσεις και τα B2B workshops το 2021 υλοποιήθηκαν ψηφιακά αξιοποιώντας virtual πλατφόρμες συνεδρίων και meetings όπως το Zoom και άλλες tailor-made πλατφόρμες, ενώ το Φθινόπωρο του 2021 ξεκίνησαν και δια ζώσης εκθέσεις. Το 2022 ανάλογα με τις διεθνείς εξελίξεις, ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου θα λάβει μέρος σε διάφορες εκθέσεις δια ζώσης ή virtual, σε συνάρτηση και με το πρόγραμμα του ΕΟΤ και της Περιφέρειας Πελοποννήσου.


Ενδεικτικές εκθέσεις για συμμετοχή το 2022:

ITB Berlin
Israel
FESPO Zurich
TOP RESA Paris
MITT Μόσχα
Respond on Demand Workshops
Greek Panorama B2B Workshops
Greek Tourism Expo
TourNatour
Freizeitmessen Freibur
Vakantiebeurs

FAM TRIP TRAVEL AGENTS 

Το 2021 ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου έλαβε μέρος σε διάφορες εκθέσεις και b2b με travel agents από όλο τον κόσμο. Μέσα από αυτά τα b2b προέκυψαν travel agents με έντονο το ενδιαφέρον για τον προορισμό μας και για ενδεχόμενες συνεργασίες με ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία του Δήμου μας. Για την αξιοποίηση των συγκεκριμένων ενδιαφερόμενων travel agents θα υλοποιήσουμε fam trip το Φθινόπωρο του 2022.


 INFLUENCER MARKETING

Το 2021 ο Δήμος Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων ξεκίνησε πιλοτικά συνεργασίες με infuencers. Το 2022 η συγκεκριμένη δράση θα συνεχιστεί με πολύ προσεκτικά επιλεγμένους influencers ώστε η δράση να έχει αντίκτυπο.


 PRESS-BLOGGERS TRIP #MYLOUTRAKI #MYPERACHORA #MYAGIOITHEODOROI 

Διοργάνωση: «Greek Instagramers Events» και «Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου»
Περίοδος Υλοποίησης: Άνοιξη-Καλοκαίρι 2022
To Project έχει στόχο την τουριστική προβολή της περιοχής μέσα από την φωτογραφία και τα Social Media. Η δράση θα πραγματοποιηθεί σε 4 φάσεις. Συγκεκριμένα:
Α. Τριήμερη ή τετραήμερη επίσκεψη 50 έως 100 φωτογράφων Instagramers στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων, με στόχο την φωτογράφιση της περιοχής.
Β. Ανάρτηση Φωτογραφιών της περιοχής στα Social Media
Γ. Παραγωγή φωτογραφικού υλικού σε ψηφιακή μορφή για τον Τουριστικό Οργανισμό Λουτρακίου προς αξιοποίηση για περεταίρω ενέργειες τουριστικής προβολής της περιοχής.
Δ. Έκθεση φωτογραφίας 100 περίπου φωτογραφιών που θα παρουσιαστεί στην Αθήνα, καθώς επίσης και σε πολιτιστικό χώρο του Δήμου Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 

Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει συντονισμένη προσπάθεια μεταξύ Δήμου, ξενοδόχων και ιδιωτικών φορέων για την ανάπτυξη και ανάδειξη του ποδηλατικού τουρισμού. Το αποτέλεσμα αυτών των προσπαθειών ήταν να μπει ο Δήμος Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων στο χάρτη των ποδηλατικών προορισμών τόσο για την υλοποίηση ποδηλατικών προετοιμασιών επαγγελματικών ομάδων όπως η SEG όσο και για την προσέλκυση leisure groups από ποδηλάτες προερχόμενους κυρίως από την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη.


Το momentum που έχει δημιουργηθεί στην παρούσα φάση για τον ποδηλατικό τουρισμό στον Δήμο Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων είναι εξαιρετικά σημαντικό και πρέπει να αξιοποιηθεί στο έπακρο. Στο πλαίσιο αυτό θα υλοποιηθούν έργα σε δύο επίπεδα:

Α) Μελέτη και υλοποίηση υποδομών με τη δημιουργία ποδηλατοδρόμων εντός του αστικού ιστού και τη σήμανση όλων των ποδηλατικών διαδρομών εντός και εκτός αστικού ιστού, συμπεριλαμβάνοντας τις διαδρομές για mountain bike.

B) Προβολής και προώθησης με την επιμέλεια και δημιουργία ενός οδηγού που θα συμπεριλαμβάνει όλες τις ποδηλατικές διαδρομές του Δήμου Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων και τη σύνδεσή τους με τις διαδρομές που υπάρχουν στην υπόλοιπη Κορινθία. Οι διαδρομές διαβαθμίζονται ανάλογα με την δυσκολία τους, και σε κάθε διαδρομή θα υπάρχει περιγραφή των αξιοθέατων που ο ποδηλάτης θα συναντήσει διερχόμενος.
Γ) Λήψη Πιστοποίησης Bike Friendly Δήμου.

Η επένδυση στην δημιουργία και ανάδειξη ενός Bike Friendly προορισμού αποτελεί παρακαταθήκη τόσο για τους κατοίκους της πόλης όσο και για την τουριστική ανάπτυξη αυτής.

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ 

Πιστεύουμε πως η γαστρονομία που έχει να επιδείξει ο Δήμος Λουτρακίου-Περαχώρας -Αγίων Θεοδώρων είναι σε εξαιρετικό επίπεδο και χρειάζονται ενέργειες εξωστρέφειας για να επικοινωνηθεί αυτό στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.


Στο πλαίσιο αυτό διοργανώσαμε ένα μίνι γαστρονομικό φεστιβάλ το 2021 το οποίο έγινε δεκτό με ενθουσιασμό τόσο από τις τοπικές επιχειρήσεις όσο και από το κοινό. Σε συνέχεια αυτού και με την προοπτική να δημιουργηθεί ένας ετήσιος θεσμός, το 2022 προχωράμε στην διοργάνωση τριήμερου γαστρονομικού φεστιβάλ τον Ιούνιο με την συμμετοχή τοπικών επιχειρήσεων. Το τριήμερο αυτό θα υλοποιηθούν δράσεις όπως Γευσιγνωσίες, Οινογνωσίες, Θεματικές Γαστρονομικές Διαδρομές μέσα στην πόλη, Έκθεση Τοπικών Προϊόντων, Θεματικά Αφιερώματα σε Τοπικά Εδέσματα & Ποτά, Διαγωνισμοί με Δωροθεσίες, Βιωματικά Παιχνίδια. Εξαιρετικά σημαντική θα είναι και η προβολή που θα λάβει το Φεστιβάλ Γαστρονομίας καθώς θα προσκληθούν εξειδικευμένοι δημοσιογράφοι, travel agents και influencers από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ – SILVER & HEALTH TOURISM 

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μία παγκόσμια τάση στην ανάπτυξη του Silver Tourism (Αργυρός ή Ασημένιος Τουρισμός), που αφορά την ηλικιακή ομάδα 55+ και που συνδυάζεται με άλλες θεματικές μορφές τουρισμού, όπως ο Τουρισμός Υγείας & Ευεξίας και ο Θερμαλισμός. Ο Δήμος Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων θα μπορούσε να διεκδικήσει μεγάλο μερίδιο στην συγκεκριμένη αγορά, προσελκύοντας τουρίστες άνω των 55 για να περνούν στην Ελλάδα τα χρόνια της συνταξιοδότησής τους, ασθενείς τουρίστες που θέλουν να συνδυάσουν τη θεραπεία τους με διακοπές, ή άλλους τουρίστες που αναζητούν υπηρεσίες ευεξίας και υγείας.


Στο πλαίσιο αυτό, έγινε αποδεκτή πρότασή μας για συνδυαστική ανάπτυξη των θεματικών μορφών τουρισμού Silver και Health & Wellness με στοχευμένες δράσεις όπως:

B2B με εξειδικευμένους travel agents
trip με επαγγελματίες Fitness, Υγείας & Ευεξίας
Διοργάνωση διαδραστικών δράσεων για άνω των 55+ και στοχευμένη προβολή αυτών σε Ελλάδα και εξωτερικό

ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ & ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΕΝΤΥΠΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

Το 2022 θα πραγματοποιηθεί επικαιροποίηση και επανεκτύπωση των επίσημων τουριστικών φυλλαδίων και ηλεκτρονικών παρουσιάσεων του Δήμου Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων – brochures και flyers Visit Loutraki για χρήση προβολής και προώθησης του προορισμού στο Κέντρο Πληροφοριών Τουριστών Ισθμού σε εκθέσεις, εκδηλώσεις καθώς και για χρήση από όλες τις επιχειρήσεις και τα ξενοδοχεία του Δήμου μας.


BRANDING ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ “TASTE OF LOUTRAKI”

Το γαστρονομικό φεστιβάλ που κέρδισε τις εντυπώσεις, απέκτησε την δική του εταιρική ταυτότητα. Η γαστρονομία αποτελεί για εμάς Κεντρικό Άξονα της Τουριστικής Εμπειρίας του επισκέπτη και το “Taste of Loutraki” αποτελεί τον μοχλό ανάπτυξης του γαστρονομικού τουρισμού στον προορισμό μας. Η νέα οπτική ταυτότητα του φεστιβάλ μπορεί να υποστηρίξει τον θεσμό διαχρονικά, συμβαδίζοντας με την οπτική γλώσσα ενός νέου ψηφιακού κόσμου που συνέχεια αλλάζει και έχοντας υιοθετήσει στοιχεία από την master ταυτότητα του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου, να δημιουργεί συνειρμούς με τον προορισμό μέσα από τις γραμμές, τα χρώματα και τις γραμματοσειρές. Η νέα ταυτότητα θα διαπεράσει κάθετα όλη την επικοινωνία του φεστιβάλ και θα ξεδιπλωθεί μέσα από πληθώρα ψηφιακών και έντυπων εφαρμογών.


ΟΡΙΣΜΟΣ ΝΕΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Έπειτα από απόφαση της Διοικητικής Επιτροπής του Επιμελητηρίου Κορινθίας ορίστηκε νέος εκπρόσωπος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου ο Α’ Αντιπρόεδρος κος. Σωτήριος Μουρίκης και αναπληρωτής του ο κ. Δημήτριος Γέρου.

- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog