Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Προχωρά η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου – Ναυπλίου

- Advertisement -

Παραδόθηκε από τον ΟΣΕ στην Περιφέρεια Πελοποννήσου η μελέτη σκοπιμότητας για την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου – Ναυπλίου και έχει ήδη υποβληθεί για έλεγχο στην ομάδα JASPERS.

Υπενθυμίζεται, ότι η Περιφέρεια έχει διαθέσει ήδη 12.000.000 ευρώ, μέσω της αναθεώρησης του ΕΣΠΑ 2014 – 2020 για το συγκεκριμένο έργο, το οποίο περιλαμβάνει παρεμβάσεις αναβάθμισης επί της υφιστάμενης μετρικής γραμμής Κόρινθος – Αργος, καθώς και του κλάδου Αργους – Ναυπλίου.

Οι εν λόγω παρεμβάσεις έχουν ως στόχο:

– Αναβάθμιση των ποιοτικών χαρακτηριστικών της γραμμής μέσω της χρήσης σύγχρονων ελαστικών υποθεμάτων και σκύρων γραμμής ανώτερης ποιότητας.

– Αναβάθμιση της αξιοπιστίας της γραμμής από πλευράς ταχύτητας κυκλοφορίας και άνεσης επιβατών, μέσω της εκτέλεσης σιδηροδρομικών εργασιών επί της γραμμής.

– Αναβάθμιση του επιπέδου ασφάλειας κυκλοφορίας μέσω της εγκατάστασης συστήματος σηματοτεχνικής εξασφάλισης επιπέδου Sil-4, στους Σταθμούς Κορίνθου και Αργους με το οποίο ελέγχονται αυτόματα οι διαδρομές και γίνονται απομακρυσμένοι χειρισμοί.

Αυτόματες ισόπεδες διαβάσεις

Στο έργο περιλαμβάνεται και η εγκατάσταση 42 νέων αυτόματων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων (ΑΣΙΔ) που θα αποτελούνται από υλικά τεχνολογίας Sil-4. Η λειτουργία όλων των συστημάτων θα εποπτεύεται από κέντρο ελέγχου στον Σ.Σ. Κορίνθου και η μεταφορά δεδομένων θα γίνεται μέσω οπτικής ίνας. Στόχος είναι η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής ασφάλειας και της αύξησης της ταχύτητας των διερχόμενων τρένων.

Παράλληλα θα γίνουν έργα ασφάλειας επί των μεταλλικών γεφυρών, με τη τοποθέτηση πεζοδρομίων, αναβάθμιση των αποβαθρών και του περιβάλλοντος χώρου των Σταθμών Χιλιομοδίου, Μυκηνών και Αργους, αλλαγή της εσωτερικής διαρρύθμισης των κτηρίων των σταθμών Μυκηνών και Αργους και ανακατασκευή του Σ.Σ. Χιλιομοδίου, ώστε να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προδιαγραφές.

- Advertisement -

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επίτέλους, πολύ καλό νέο! Πρέπει όμως να γίνουν και ενέργειες για τροχαίο υίκό και μονάδες συντήρησης, ώστε να επαναλείτουργήσει το τμήμα αυτό. Με το καλό να γίνει το ίδιο και στο υπόλοιπο μετρικό δίκτυο της Πελοποννήσου από Άργος για Τρίπολη & Καλαμάτα. Και στο Καλαμάτα-Ζευγολατιό- Κυπαρρισία – Πύργος.

  2. Tρεναρα στο Ναυπλιο, αλλα τρενακι τους πηγαν χθες μεσα στο εξωχικο Μ. Μερκουρη οπως τους πηγαμε κι εμεις στο κυπελλο Ελλαδας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog