Σαν βγεις στον πηγαιμό για τις βυθιζόμενες της ΑΕΔΙΚ να εύχεσαι να…είναι η γέφυρα ανοιχτή διότι η ενημέρωση από το Top Vision μια σε ενημερώνει και μια όχι!

Είναι Αύγουστος; Είναι πρόβλημα εφαρμογής; Είναι ζήτημα ελλιπούς μέριμνας απο πλευράς της ΑΕΔΙΚ; Πάντως κάτι φταίει!

Το περιστατικό καταγράφεται σήμερα το πρωί. Θέλεις Σάββατο να μεταβείς από το Λουτράκι στην Κόρινθο και μπαίνεις στο top vision για να ενημερωθείς. ώρα 09:00 το πρωί. Η εφαρμογή σε ενημερώνει πως οι γέφυρες θα είναι κλειστές έως και τις 09:26.

Ώρα 09:30 πραγματοποιείς νέα αναζήτηση στο top vision προκειμένου να έχεις την εικόνα των γεφυρών και να ξεκινήσεις. Η εφαρμογή σε ενημερώνει πως δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες! Όπερ και σημαίνει; Είναι ανοιχτές και μπορώ να μετκινηθώ ή ξεκινώ προς το άγνωστο με βάρκα την ελπίδα;

Τελικά, ώρα 10:20 φτάνεις στην πρώτη ηλεκτρονική πινακίδα ενημέρωσης μετά το καζίνο. ‘Η γέφυρα είναι κλειστή από 10:20 έως 11:40‘

Ατύχησες και στρίβεις αριστερά ώστε να χρησιμοποιήσεις την σύνδεση μέσω Ισθμού.

Και αναρωτιέσαι ο οδηγός…Η εταιρία δεν γνωρίζει τις διελεύσεις; Δεν μπορεί να ενημερώνει με ακρίβεια για τα διαστήματα που είναι κλειστή και όχι μόνο σε πραγματικό χρόνο αλλά και σε μέλλοντα;

Δεν μπορεί ένας οδηγός να δει στο επόμενο δίωρο, λόγου χάρη, την εικόνα των βυθιζόμενων γεφυρών;

Δυστυχώς είναι ένα ακόμα ζήτημα που δεν αποτελεί λεπτομέρεια και ταλαιπωρεί καθημερινά πολλούς οδηγούς που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν το top vision.