Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Το μαγευτικό δενδρόσπιτο στα Πίσια Λουτρακίου (video)

- Advertisement -
  • Το μαγευτικό δενδρόσπιτο που βρίσκεται στα Πίσια Λουτρακίου, προσελκύει επισκέπτες, ντόπιους και ξένους όλες τις εποχές του χρόνου!

To εντυπωσιακό δενδρόσπιτο έφτιαξε ο συμπολίτης μας Δημήτρης Νόσσης στα Γεράνεια !

Εκδρομείς και ντόπιοι εντυπωσιάζονται από την κατασκευή μέσα στο καταπράσινο δάσος των Γερανείων.

Το δενδρόσπιτο απέχει μόλις τρία χιλιόμετρα από το όμορφο και γραφικό χωρίο των Πισίων του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων.

Αυτό το δενδρόσπιτο λοιπόν, έγινε αφορμή να διαφημισθεί ο τόπος στην τηλεόραση του alpha και την εκπομπή του Νίκου Μάνεση

Δείτε το σημερινό βίντεο που μας έστειλε ο φίλος μας Γιώργος Λάμπρου

Πρόταση: Ορεινή διαδρομή, όμορφη βόλτα στα πευκόφυτα Γεράνεια Ορη

Μια αρκετά απαιτητική διαδρομή με 4 μεγάλα ανεβοκατεβάσματα. Κινείται σχεδόν αποκλειστικά σε χωματόδρομους, ανάμεσα σε δάσος πεύκης, ενώ μέρος της προσφέρει όμορφη θέα στον Κορινθιακό κόλπο.

Επειδή η διαδρομή διέρχεται από πολλές διακλαδώσεις και διασταυρώσεις, καλό είναι να φορτώσετε το αρχείο GPX της διαδρομής που παρέχεται σε μια συσκευή GPS (ή smartphone με αντίστοιχη εφαρμογή) και να τη χρησιμοποιήσετε για να ελέγχετε τακτικά την ορθότητα της πορείας σας.

Ξεκινάμε λίγο μετά την εκκλησία της Αγίας Παρασκευής στο χωριό Πίσια.

Ακολουθούμε αρχικά λιθόστρωτο και στη συνέχεια ανηφορικό χωματόδρομο για 2.55 km (ανάβαση 205 m) μέχρι αριστερή διασταύρωση με κατηφορικό, στενό χωματόδρομο στον οποίο μπαίνουμε.

Σε 305 m (κατάβαση 50 m) συναντάμε δεξιά χαρακτηριστικό δεντρόσπιτο. Πίσω του, σε κοίτη, βρίσκεται πηγή με νερό (Σεπτέμβριο είχε μικρή ροή).

Συνεχίζουμε στον κατηφορικό χωματόδρομο για άλλα 1.4 km (κατάβαση 135 m) και μπαίνουμε δεξιά σε δασικό μονοπάτι για 320 m μέχρι κοντινό φαράγγι και τον Καταρράκτη Πισίων (Σεπτέμβριο δεν είχε νερό).

Ακολουθούμε τον αχνό δρόμο με λίγη βλάστηση για άλλα 530 m μέχρι διασταύρωση με χωματόδρομο όπου στρίβουμε δεξιά.

2.7 km αργότερα (κατάβαση 100 m) ολοκληρώνουμε το πρώτο μεγάλο “ανεβοκατέβασμα”.

Ώρα για τη δεύτερη μεγάλη ανάβαση. Ανηφορίζουμε για 4.9 km (ανάβαση 335 m) μέχρι το ψηλότερο σημείο από όπου απολαμβάνουμε όμορφη θέα προς τα βόρεια στον Κορινθιακό κόλπο και της Αλκυονίδες νήσους. Δυτικά μας βρίσκονται τα εντυπωσιακά βράχια της κορυφής Μεγάλη Ντουσκιά.

Από εδώ ξεκινάει η δεύτερη μεγάλη κατηφόρα και σε 3.85 km (κατάβαση 275 m) ολοκληρώνουμε το δεύτερο μεγάλο “ανεβοκατέβασμα” φτάνοντας σε διασταύρωση με απότομη αριστερή στροφή (σχεδόν 180 μοίρες) την οποία παίρνουμε.

Ώρα για την τρίτη μεγάλη ανάβαση. Διανύουμε 3.5 km (ανάβαση 245 m) μέχρι τη Μονή Παναγίας του Πράθι (υψόμετρο 744 m) που είναι το πιο ανατολικό σημείο της διαδρομής.

Επιστρέφουμε από τα ίδια και σε 3.5 km (κατάβαση 245 m) περνάμε από την ίδια διασταύρωση έχοντας ολοκληρώσει το τρίτο μεγάλο “ανεβοκατέβασμα”.

Από εδώ ξεκινάει η τέταρτη και τελευταία μεγάλη ανάβαση της διαδρομής μήκους 7.5 km (ανάβαση 345 m), με 4 ενδιάμεσα μικρά ανεβοκατεβάσματα, μέχρι την Παναγία Φανερωμένη.

Συνεχίζουμε την πορεία μας σε μεγάλη κατηφόρα και σε 3.5 km (κατάβαση 235 m) φτάνουμε πίσω στα Πίσια, στο σημείο από όπου ξεκινήσαμε.

- Advertisement -

6 ΣΧΟΛΙΑ

1. Μου θυμιζει πολυ, μικρο ξύλινο σαλέ! Απο καθε αποψη, απλως ειναι πανέμορφο, υπέροχο, εντυπωσιακό, εξαιρετικό, καταπληκτικό, μοναδικό εις στο ειδος του, καθως και μαγικό, αλλα και ο,τι πρεπει και για… σεισμο! Πραγματικα, αξίζουν πολλα μπράβο και πολλα συγχαρητήρια στον άξιο, ικανό και δημιουργικό, αυτον, συμπολίτη μας, τον κύριο Νόσση. Τασος

2. Συγχαρητήρια στους (κατά αλφαβητική σειρά):Γιώργο Λάμπρου και Δημήτρη Νόσση για την ανάδειξη αυτού, του πράγματι,μαγευτικού δενδρόσπιτου !Τα Γεράνεια Όρη έχουν και τον περίφημο “Έλατο του Βενιζέλου”…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ