Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Πότε μπαίνει φρένο στις επιδοτήσεις του ρεύματος

- Advertisement -
  • Το πρώτο που χτύπησε ο ρωσοουκρανικός πόλεμος μετά τα καύσιμα ήταν το ρεύμα. 

 

Από την πρώτη ημέρα που οι σειρήνες του πολέμου ήχησαν ο μαύρος χρυσός και η ενέργεια είδαν επεισοδιακή άνοδο, την οποία οι επιχειρήσεις μπορούσαν με πολλή δυσκολία να απορροφήσουν. 

 

Τώρα, πλέον, ένα μεγάλο μέρος των επιχειρήσεων όχι μόνο δυσκολεύεται να επιβιώσει, ακόμα και εάν κλείσει τους διακόπτες όταν δεν έχει κόσμο, αλλά κινδυνεύει να βάλει λουκέτο.

 

Τα ελληνικά σπίτια βρίσκονται σε πολύ δυσχερή κατάσταση, αφού η τιμή του ρεύματος δεν αγγίζεται πια.

 

Τα πρώτα αντισταθμιστικά μέτρα ανακοπής των επιπτώσεων της ακρίβειας έφτασαν αλλά δεν είναι επαρκή.

 

Το πρώτο ενισχυτικό μέτρο ήταν η επιδότηση του ρεύματος, κάτι που πέρασε αλλά δεν ακούμπησε.

 

Παρόλα αυτά μετά από ένα περίπου χρόνο και παρά τις μάχες που δίνει ο πολίτης για να τα βγάλει πέρα, γίνεται συζήτηση για το όριο στο οποίο το κράτος θα πάψει το κράτος να επιχορηγεί του λογαριασμούς ρεύματος των νοικοκυριών προσδιόρισε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

 

 

Ο Κώστας Σκρέκας στη διάρκεια της παρουσίασης του επικαιροποιημένου ΕΣΕΚ και ερωτηθείς για το πότε θα σταματήσει η επιχορήγηση των λογαριασμών ρεύματος είπε: «Όταν οι ανταγωνιστικές χρεώσεις πέσουν στα 0.15 με 0.16 ευρώ ανα κιλοβατώρα, τότε θα σταματήσει η επιχορήγηση των νοικοκυριών».

 

 

Κλιμακωτές επιδοτήσεις

 

Ο υπουργός Ενέργειας όταν αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο ύψος εννοούσε τους τιμοκαταλόγους που ανακοινώνουν οι πάροχοι ρεύματος.

 

 

Σημειώνεται ότι η ΔΕΗ με τις επιδοτήσεις που χορηγεί το κράτος φτάνει σε τελικές τιμές ρεύματος 0.15 με 0.16 ευρώ ανά κιλοβατώρα.

 

 

Ο υπουργός Ενέργειας ερωτηθείς για τις συστάσεις του Eurogroup για στοχευμένες επιδοτήσεις σχολίασε πως η Ελλάδα εφαρμόζει κλιμακωτές και όχι οριζόντιες επιδοτήσεις.

 

 

 

 

Πηγή: ΟΤ

- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog