ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΛΕΙΨΥΔΡΙΑΣ
Σε συνέχεια των σχετικών αποφάσεων Δ.Σ. για την αντιμετώπιση της πρόσθετης έλλειψης νερού των τελευταίων ημερών, αποφασίστηκαν τα παρακάτω:
1.Αναστολή όλων των μη υδρευτικών χρήσεων των δημοτικών παροχών (άρδευση, αναψυχή κλπ).
2.Άμεση παύση των αντλήσεων από όλες τις γεωτρήσεις της παραλιακής ζώνης για την αντιμετώπιση της πτώσης στάθμης στον υδροφόρο ορίζοντα.
3.Περιορισμός της κατανάλωσης αποκλειστικά εντός των οικιών.
4.Συνεχείς έλεγχοι κατανάλωσης από το σύνολο του προσωπικού της Δ.Ε.Υ.Α.Λ-ΑΓ.Θ. και σταδιακά μέτρα εξοικονόμησης (προειδοποίηση, πρόστιμο, διακοπή).
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Δ.Ε.Υ.Α.Λ-ΑΓ.Θ.
ΠΡΩΤΟΝΟΤΑΡΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Τωρα είστε σωστοί. Έτσι να μάθουμε να εκτιμάμε το νερο
Άμεση παύση των αντλήσεων από όλες τις γεωτρήσεις της παραλιακής ζώνης για την αντιμετώπιση της πτώσης στάθμης στον υδροφόρο ορίζοντα.
Δλδ και των εμφιαλωτήριων νερου που εσείς οι ίδιοι είχατε εγκρίνει διάνοιξη καινούργιας γεωτρήσεις……?
Είσαστε για γέλια και για κλάματα τελικά……
Οι ιδιωτικές γεωτρήσεις είναι νόμιμες;;;