Το έργο περιλαμβάνει τη δημιουργία μονής σιδηροδρομικής γραμμής κανονικού εύρους μήκους 6,4 χλμ., συνδέοντας τον παλαιό Σιδηροδρομικό Σταθμό Ισθμού με το Λουτράκι. Επιπλέον, προβλέπεται η κατασκευή τριών νέων σταθμών: στον Ισθμό, στο Καζίνο (Μηχανικού) και στο Λουτράκι.
Σύμφωνα με δηλώσεις του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Νίκου Ταχιάου, τον Απρίλιο του 2024, η πρόοδος των κατασκευαστικών εργασιών είχε φτάσει το 50%.
Παρά τις αρχικές εκτιμήσεις για ολοκλήρωση το 2020, η παράδοση του έργου έχει μετατεθεί για το τέλος του 2025 και αν…
Για μια πιο λεπτομερή εικόνα της προόδου του έργου, μπορείτε να παρακολουθήσετε το ακόλουθο βίντεο:
Ντροπή ντροπή ντροπη
ΕΡΩΤΗΣΗ.Στο τέλος της γραμμής ο κόσμος να πάρει μαγιό να πάρει κανό να πάρει κοντάρι επί κοντώ κάτι να πάρει γιατί εκεί δεν υπάρχει σπαντηση
Σύρθηκε μια ολόκληρη πόλη σε μια ανοησία. Τρένο μέσα στην πόλη με σπίτια με εξώπορτα πάνω στις γραμμές κλπ βλακείες. Στα παλιά διόδια του Ισθμού, στην ήδη υπάρχουσα γραμμή θα έπρεπε να είχαν εστιάσει όλοι για δημιουργία στάσης (που έπρεπε να είχε κατασκευαστεί από την αρχή του έργου).
Σωστό
Μπουρδες.Οι γραμμη προυπηρχε και εξυπηρετουσε ενα σωρο κοσμο.
Μια σταση στον Ισθμο θα σημαινει εξτρα κοστος για τον επιβατη κατι που θα καθηστα την χρηση του ασυμφορη.
Είναι πάντως εντυπωσιακό ότι δεν υπάρχει σχεδόν καμία ενημέρωση.
Αυτό το άρθρο είναι προπολεμικο.
Αυτό που χρειαζόταν δεν ήταν τρενο. Ηταν ενα ήσυχο στενό σε μέγεθος τραμ. Η απόσταση Κόρινθο Λουτράκι είναι πολυ μικρή. Δεν θα υπήρχε τοσο μεγάλο θέμα με τις γραμμές και τα σπίτια μιας και υπάρχει παράδειγμα αυτού του μοντέλου (γραμμές τραμ μεσα στον αστικό ιστό με πεζούς κι ολας) στην Αττική. Προφανώς και δεν είναι οτι καλύτερο για όσους έχουν σπίτι πανω στις γραμμες αλλά είναι πολυ λιγότερο επιβαρυντικο απο ολόκληρο προαστιακό τρενο. Μια μετεπιβίβαση στην Κόρινθο και τέλος. Η ιδέα ολοκλήρου τρένου για 6 χιλιόμετρα μεσα απο σπίτια, είναι εντελώς τρελή.
Αντε να δούμε
Τα λεφτά φύγανε!! Δρόμος δεν υπάρχει!!! Συνηθισμένο!!!!
Μα βέβαια συνιθησμενεες τέτοιες τσαπατσοδουλειες στον ευρύτερο δήμο. Δεν είναι το πρώτο ούτε θα ναι κ το τελευταίο. Οφείλεται στις καλές μελέτες και στη συννενόηση με τους δημότες το φαινόμενο.
Δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο οι εκάστοτε πολιτικοί.. Για κλωτσιές είναι όλοι τους.καιτα τσιράκια τους μαζί.αλλα ποιος έχασε το φιλότιμο για να το βρούνε ΑΥΤΟΙ……..
Εννοείται ότι το έργο δεν είναι τόσο χρήσιμο και είναι και πολύ ακριβό.
Μερικοί αναφέρετε ότι το τρένο περνά μπροστά από σπίτια, πολυκατοικίες κλπ. Νομίζω ότι το τρένο προϋπήρχε των εξοχικών ή κυρίων κατοικιών.
Η πολεοδομία που ήταν; Ή είναι όλα εκτός σχεδίου;
Αν ζουσες εστω και λιγο στο Λουτρακι απτο 2006 και πριν, και ειδικα τελη 90s αρχες 00s θα καταλαβαινες ποσο σημαντικο ειναι το εργο για την αναπτυξη της πολης.
Απο κει και περα ναι το τρενο προυπηρχε της των κατοικιων.
Το να γινει η σταση εκτος πολης τους μονους που θα οφελησει ειναι τους οδηγους ταξι και τα κτελ.
Γιατι ακομα και να βαλει η εταιρεια λεωφορεια απτην σταση μεχρι την πολη αυτο θα σημαινει αυξηση του εισητηριου.Και τους μηνες που η πολη θα εχει “κινηση” ,ειδικα αν το τρενο ειναι γεματο οπως συνεβαινε τοτε, τοτε προφανως θα χρειαστουν παραπανω δρομολια με οτι αυτο συνεπαγεται (συνηθως καθυστερησεις και γκρινια)
Δρόμοι δεν υπάρχουν πεζοδρόμια δεν υπάρχουν δεν μπορώ να καταλάβω την αναγκαιότητα του έργου .
Αμήν να γίνει το έργο όσο γίνεται νωρίτερα!!!
Στη χώρα που ζούμε ..ανακοινώνονται έργα…δείχνουν μακέτες…και τελικά ευελπιστούμε να είμαστε ακόμα εν ζωή για να το δούμε ολοκληρωμένο !!!!
Το τρένο έπρεπε να συνεχίζει την πορεία μέσα στον αστικό ιστό μέχρι την κεντρική πλατεία του Λουτρακίου όπως και η πρώην χάραξη σε μονή γραμμή η απόσταση είναι αρκετά μεγάλη ένα χιλιόμετρο και κάτι από τον σταθμό Λουτράκι κατασκευάζεται ίσως συμφέρει έτσι την πιάτσα των ταξί
Όσοι σχεδίασαν… Απλά … Ηλιθιότητα!!!
Εκεί που εξυπηρετεί ο αυτοκίνητο δρόμος δεν συντρέχει λόγος να είναι και οι στάσεις του προαστιακού.
Η αφετηρία και οι σταθμοί πρέπει να έχουν θέσεις parking.
Η γραμμή του τρένου προϋπήρχε και συνεχίζει ακόμα μέσα στην πόλη…αλλά έκαναν το τερματικό σταθμό εκεί για να είναι καλλίτερα για όλους..
Ξεφτίλες
Πεταμένα χρήματα,σιγά τον πολύ κόσμο που θα μεταφέρει, τους περισσότερους μήνες άδειο θα πηγαίνει και θα έρχεται ,όπως και παλιότερα στις καλές εποχές του Λουτρακίου .
Τα χρήματα θα έπρεπε να είχανε δοθεί για δημιουργία πάρκιν,που είναι το σημαντικότερο πρόβλημα μετά το νερό.
Για μια πολη που ειναι αδεια και που πως λες τους περισσοτερους μηνες δεν ειχε κοσμο τι το θες το εξτρα παρκινγκ; 2 υπαρχουν (και ενα 3ο αρκτετα ψηλα βεβαια), ειναι υπερ αρκετα.
Επισης καποιος θα ελεγε οτι με τον προαστιακο δεν θα υπηρχε τοσο μεγαλο προβλημα σταθμευσης μιας και ο κοσμος θα το προτιμουσε απτο να σκασει λεφτα σε βενζινες και διοδια.
Οσο για τις καλες εποχες μαλλον δεν τις θυμασαι ή δεν τις εχεις προλαβει.Που καθε Σ/κ ηταν λες γεματο λες και ηταν καλοκαιρι.
O τοπος δεν ειχε αναγκη τον προαστιακο που περισσοτερο κακο θα κανει στη πολη παρα καλο,ο τοπος εχει αναγκη απο καθαριοτητα και αλλα πολλα,πρωτα κανεις αυτα και μετα το τρενο
Ο τοπος δεν εχει αναγκη ή το ενα ή το αλλο.
Τα εχει αναγκη ολα. Και το καθαρο νερο και την καθαριοτητα και τις υπηρεσιες και τα μαγαζια και την ευκολη προσβαση.
Ο προαστιακος υπηρχε παλια και κανενα κακο δεν εκανε.Αντιθετα απο οταν σταματησε αρχισε σιγα σιγα η παρακμη της πολης (φυσικα δεν φταιει μονο αυτο,αλλα φταιει και αυτο)