Την Πέμπτη 3 Απριλίου 2025 οι μικρές τάξεις του σχολείου μας, Α΄ και Β΄ , επισκέφθηκαν το Καλλιτεχνικό Εργαστήρι “Lab2art” στο Λουτράκι.
Πρόκειται για έναν πολύ φιλόξενο χώρο στον οποίο τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν μία πασχαλινή κατασκευή.
Τα πρωτάκια και τα δευτεράκια μας συνοδευόμενα από τις εκπαιδευτικούς κ. Δαλκαβούκη, κ. Ντεβέ, κ. Ρίζου, κ. Αντωνοπούλου και κ. Μερτίκα έφτιαξαν ένα καλάθι για τα πασχαλινά αυγά τους.
Η κατασκευή θα παραμείνει στο εργαστήριο για λίγες μέρες ώσπου να ψηθεί ο πηλός και έπειτα τα παιδιά θα βάλουν την τελευταία πινελιά ζωγραφίζοντας τα καλαθάκια με χρώματα της αρεσκείας τους στις τάξεις μας!
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας , εκτός από τις κατασκευές, ζωγράφισαν και έπαιξαν στον περιποιημένο και καλαίσθητο χώρο του εργαστηρίου και έτσι έμειναν ενθουσιασμένοι από την εκδρομή μας!
(κείμενο: Δαλκαβούκη Κατερίνα)



