Παρασκευή, 18 Ιουλίου, 2025

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025: Το πρόγραμμα και οι ειδικές διαδρομές του αγώνα

αναλυτικά οι χάρτες

- Advertisement -

Οι αλλαγές των κανονισμών πριν από την έναρξη της σεζόν, αναφορικά με τον τρόπο βαθμολόγησης των πληρωμάτων, «επέβαλλε» κατ’ ουσίαν την εκ νέου αναθεώρηση της δομής του προγράμματος.

Έτσι, ενώ το 2024 είχαμε Υπερειδική το βράδυ του Σαββάτου στον «Σείριο», καθώς το Σάββατο αποτελούσε το «τέλος» του μεγαλύτερου μέρους του αγώνα με την Κυριακή να είναι εντελώς αυτόνομη βαθμολογικά, φέτος τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Οι βαθμοί απονέμονται και πάλι στο τέλος του αγώνα, ως εκ τούτου το σαββατιάτικο σκέλος δεν έχει τόσο ιδιαίτερη βαρύτητα. Αντιθέτως, με το σύστημα βαθμολογίας να περιλαμβάνει την «Super Sunday», αλλά και την Wolf Power Stage, υπάρχουν δέκα επιπλέον βαθμοί διαθέσιμοι αποκλειστικά την Κυριακή, η οποία έχει ακόμα μεγαλύτερη «αξία».

Με βάση αυτή τη διαφοροποίηση, η Ανίτα Πασαλή και οι συνεργάτες της διαμόρφωσαν ένα ενδιαφέρον μα πολύ απαιτητικό πρόγραμμα ειδικών. Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί την Πέμπτη 26 Ιουνίου όχι στη σκιά, αλλά με φόντο τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Συγκεκριμένα, η εκκίνηση θα λάβει χώρα ακριβώς μπροστά από το Καλλιμάρμαρο κι εν συνεχεία θα διεξαχθεί η Υπερειδική του Ζαππείου, πριν τα πληρώματα πάρουν τον δρόμο για το Λουτράκι. Εκεί θα λάβει χώρα η πρώτη διανυκτέρευση και φυσικά το park ferme.

Παρασκευή

Την Παρασκευή τα πληρώματα θα φύγουν από το park ferme στο Λουτράκι στις 6.30 π.μ. και θα κατευθυνθούν προς την πρώτη ειδική, η οποία είναι οι «Άγιοι Θεόδωροι 1» των 26,76 km, με εκκίνηση πρώτου αυτοκινήτου στις 7.28 π.μ. Η ειδική είναι σχεδόν ίδια με αυτή του 2024, απλά έχει μετακινηθεί η εκκίνηση κατά μερικά μέτρα.

Εν συνεχεία θα διεξαχθεί το «Λουτράκι» των 12,90 km στις 8.31 π.μ., το οποίο είναι ίδιο με το 2024. Ακολουθεί ανεφοδιασμός στο Λουτράκι και το δεύτερο πέρασμα από τους «Αγίους Θεοδώρους» στις 10.28 π.μ., πριν τα πληρώματα επιστρέψουν στο Λουτράκι για remote service διάρκειας 20’. Η τέταρτη ειδική της ημέρας και πέμπτη του αγώνα είναι η «Θήβα» των 19,58 km στις 2.29 μ.μ., η οποία δεν περνά από το Πεδίο Βολής, όπως και πέρυσι. Μετά είναι το «Στείρι» των 24,18 km, το οποίο αποτελείται στο μεγαλύτερο μέρος του από την παλιά ομώνυμη ειδική. Το πρώτο αυτοκίνητο θα ξεκινήσει στις 4.50 μ.μ.

Η τελευταία ειδική της Παρασκευής είναι η «Ελάτεια» των 11,58 km, η οποία είναι ίδια με την ειδική του 2022 και έχει ώρα εκκίνησης πρώτου πληρώματος στις 7.30 μ.μ. Συνολικά την Παρασκευή τα πληρώματα θα καλύψουν 121,76 αγωνιστικά km, αλλά και σχεδόν 375 km απλών διαδρομών!

Σάββατο

Το πρόγραμμα του Σαββάτου περιλαμβάνει τρεις ειδικές, επαναλαμβανόμενες δύο φορές, πέριξ του Service Park της Λαμίας. Η πρώτη ειδική είναι η «Παύλιανη 1» των 24,58 km, στην κλασσική της χάραξη, με το πρώτο αγωνιστικό να παίρνει εκκίνηση στις 8.22 π.μ.

Ακολουθούν οι «Καρούτες 1» των 19,48 km, με ώρα εκκίνησης στις 10.05 π.μ. και χάραξη ίδια με αυτή του 2023, αλλά χωρίς την ειδική «Βωξίτες». Το πρωινό loop ολοκληρώνεται με την ειδική «Οινοχώρι 1» των 17,66 km με εκκίνηση στις 11.32 π.μ. για το πρώτο πλήρωμα και χάραξη ίδια με αυτή της περασμένης χρονιάς.

Μετά από το μεσημβρινό σέρβις στην υπό ανακατασκευή Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, θα διεξαχθεί το απογευματινό loop ακριβώς στις ίδιες ειδικές. Οι ώρες εκκίνησης του απογευματινού σκέλους του Σαββάτου είναι 3.22 μ.μ. για την «Παύλιανη 2», 5.05 μ.μ. για τις «Καρούτες 2» και 6.32 μ.μ. για το «Οινοχώρι 2». Συνολικά το σαββατιάτικο σκέλος αποτελείται από 123,44 αγωνιστικά km και 355 km απλών.

Κυριακή

Η Κυριακή μπορεί χιλιομετρικά να είναι η μικρότερη ημέρα του προγράμματος με μόλις δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές συνολικού μήκους 95,92 km, εντούτοις παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον, ακριβώς επειδή υπάρχουν οι βαθμοί της κατάταξης της Super Sunday, ενώ υπάρχει πάντα και η Wolf Power Stage που προσφέρει βαθμούς στους πέντε ταχύτερους συνδυασμούς.

Το πρόγραμμα της Κυριακής ξεκινά στις 8.03 π.μ. με το «Σμόκοβο 1», μια ειδική που επιστρέφει στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έπειτα από πολλές δεκαετίες. Στην πραγματικότητα, για πρώτη φορά έπειτα από 30 χρόνια ο αγώνας «πατάει» στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, μετά από αυτές της Αττικής, της Πελοποννήσου και της Στερεάς Ελλάδος! Η συγκεκριμένη ειδική έχει μήκος 26,16 km. Ακολουθεί ο θρυλικός «Ταρζάν» των 23,37 km στις 9.05 π.μ. κι εν συνεχεία τα πληρώματα επιστρέφουν στη Λαμία για service.

Η προτελευταία ειδική είναι το «Σμόκοβο 2» στις 12.32 μ.μ., ενώ ο «Ταρζάν 2» θα ξεκινήσει στις 2.15 μ.μ. και αποτελεί την Wolf Power Stafe του αγώνα. Συνολικά το πρόγραμμα του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις περιλαμβάνει 17 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 345,76 km, με τις απλές να αγγίζουν τα 1.076 km. Οι ειδικές αποτελούν το 24.31% του συνολικού μήκους του αγώνα.

- Advertisement -
ΠΗΓΗcaranddriver

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Για τις ειδικές διαδρομές στο ραλλυ θα μπορούσε να μας κάνει ενημέρωση ο πρόεδρος της Αεκαρας μας ο Ραλίστας ο Μαριος 😀Ο Σπορτντογκ ο Αντρεας θα σας κάνει ενημέρωση για έναν άλλο πρόεδρο που ετοιμάζεται να αγοράσει την ιστορική ομάδα του Ατρόμητου Περιστεριού !!Χαχια Χασιν από την Αλγερία ετών 32 ο λόγος 😀Ο λογιστής και σαλταδόρος που έλεγαν οι μάγκες τα παλιά τα χρόνια Χασιν αγόρασε την ομάδα του Ατρόμητου από τον Σπανό που ήταν 20 χρόνια ιδιοκτήτης της ομάδας!!Στο βιογραφικό του νέου προέδρου βλέπουμε πολλά και διάφορα που δεν θα τα αναφέρω για χάρη χρόνου!!Απο ότι φαίνεται ο Χασιν ασχολείται με πολλά πράγματα γύρω από το ποδόσφαιρο και φυσικά σαν ορκωτός λογιστής που είναι στην ουσία η κυρία ασχολία του ,εχει και άλλες γνώσεις και εταιρείες κλπ κλπ !Τωρα για να είναι κανένα «πλυντήριο «και αυτός να μην το παραβλέπουμε 😜Τώρα όσο αφορά την ομάδα του Ατρόμητου είναι κορώνα γράμματα η δουλειά για το τι έχει να περιμένει από τον νέο πρόεδρο 😳Να ευχηθούμε πάντως να είναι κάποιος που θα βοηθήσει την ομάδα και όχι για να επωφεληθεί από αυτής που κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν έχει έρθει να βοηθήσει αλλά να κονομησει από την πορεία του σαν μπίζνες μάν το λέω !Ελπιζω σε δημοσίευση από το μπλογκ για ενημέρωση του κοινού εδώ στο μπλογκ!Το ραλλυ είναι ευγενή σπορ ?😀😀Αντε γεια μας

  2. Σήμερα ο Σπόρτντογ θα σας πάει στην Γαλλία!!Η ιστορική ομάδα της Λιόν υποβιβάστηκε στην β Εθνική Γαλλίας μετά από οικονομικές παραβάσεις πού δεν τις διόρθωσε και με ένα χρέος κοντά στα 170 μιρια και οι Γαλλικές αρχές την έριξαν στην Βήτα Εθνική. Σε σοβαρο κράτος όπως είναι η Γαλλία οι νόμοι εφαρμόζονται. Τώρα για να βγάλει κανένα γαλλικό φράγκο και ευρώ θα πουλήσει το ποδοσφαιρικό υλικό που διαθέτει και για αυτό να έχουν το νου τους και οι δικές μας ομάδες. Αυτά τα ολίγα και να ευχηθούμε να ξαναβρεί το δρόμο της ή ομάδα της Γαλλίας

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Περιεχόμενα άρθρου [hide]

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog