41α Θώδεια 2026: Η μεγάλη γιορτή του στίβου επιστρέφει στο Λουτράκι!

Σάββατο 16 Μαΐου 2026

- Advertisement -

Ο Α.Ο Ποσειδών Λουτρακίου και η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Περιφέρειας Πελοποννήσου, σε συνεργασία με τον Δήμο μας, μας προσκαλούν σε μια διοργάνωση-θεσμό!

Σάββατο 16 Μαΐου 2026

17:00 – 21:00

Θώδειο Στάδιο Λουτρακίου

Ελάτε να στηρίξουμε τις προσπάθειες των αθλητών μας και να ζήσουμε από κοντά τον παλμό του κλασικού αθλητισμού!

- Advertisement -

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η μεγάλη γιορτή του στίβου στο Θωδειο στάδιο αρχίζει το Σάββατο και να ευχηθούμε να έχει την ανάλογη επιτυχία όπως κάνει τα προηγούμενα 40 χρόνια που έχουν γίνει οι αγώνες !!Ο κλασικός αθλητισμός είναι από τις αθλητικές διοργανώσεις που πάντα τον παρακολουθούν από το Θωδειο στάδιο μέχρι και Ολυμπιακούς αγώνες και διεθνείς αγώνες!!Σε λιγότερο απο ένα μήνα στις 11 Ιουνίου συγκεκριμένα θα αρχίσει και το Μουντιάλ 2026 και οι φίλοι του ποδοσφαίρου θα το παρακολουθήσουν με μεγάλη χαρά 😀Ο Αντρεας όμως θα σας πάει στον τελικό την 19 Ιουλίου !Εκει θα έχουμε σόου μεγάλο με Σακιρα και Μαντόνα 🎹🎵Στον φετινό τελικό θα γίνουν όμορφα πράγματα στο ημίχρονο του τελικού με την Μαντόνα να πέρνει το μικρόφωνο 🎤 και να μας κάνει το σόου της !Συνηθως γίνονται εκδηλώσεις στην αρχή του τελικού αλλά οι Αμερικάνοι θα πρωτοτυπήσουν κάνοντας σόου στο ημίχρονο που θα κρατήσει μισή ώρα και βάλε !!Θα κρυώσουν οι παίκτες βλέποντας την Μαντόνα 😀😀Αυτά τα ολιγα από το σπορντογκ πάντα για την ενημέρωση του μπλογκ!ΥΓ χάσαμε την Χαρά σήμερα 😜

  2. Να μου επιτραπεί από το μπλογκ να κάνω μια μικρή αναφορά για το πρωτάθλημα της σούπερ Λιγκ που την Κυριακή θα λάβει τέλος!Η ομάδα της ΑΕΚ θα είναι η πρωταθλήτρια ομάδα και ωφειλουμε να της δώσουμε συννχαρητηρια και να το χαρούν ιδιαίτερα οι φίλοι της ομάδας που δεν είναι και πολύ συνηθισμένοι σε τέτοια 😜Θα κάνω μια αναφορά για την ομάδα μου τον Ολυμπιακό και τι έκανε και τι δεν έκανε σωστά ώστε να ήταν αυτός που την Κυριακή θα έκανε την φιέστα του!!Μπορω να γράψω κατεβατό για τους λόγους αλλά θα στεναχωρήσω την Χαρά 😜και τα λέω έτσι και αλλιώς καιρό τώρα!!Ενας από τους λόγους για μένα ήταν και ο παράγοντας τύχη !Η ατυχία όσο αφορά στο σκοράρισμα!Υπηρχαν παιχνίδια που σίγουρα η ομάδα δεν έπαιξε καλά δημιουργώντας λίγες ευκαιρίες και άλλα που δημιουργήθηκαν πολλές αλλά με δυσκολία την βλέπαμε στα δίχτυα!!Σε αντίθεση με της άλλες ομάδες ειδικά σε αγώνες εναντίον του Ολυμπιακού που με μόλις 2-3ευκαιριες κατάφερναν να σκοράρουν και να κερδίζουν ακόμα και ματς η ισοπαλία!!Και ο ολυμπιακός να έχει την καλύτερη άμυνα φέτος στην κατηγορία αλλά η επίθεση κερδίζει τα ματς!!Μονο τα ματς στα πλέι οφ να δούμε θα δούμε αυτό που σας έγραψα !!Αυτα τα ολιγα ευχαριστώ για την δημοσίευση και αν θέλουν τα υπόλοιπα παιδιά που σχολιάζουν για αθλητικά να μας κάνουν μια σούμα για την ομάδα τους!Καλο σαββατοκύριακο

  3. Γράφει και γράφει και ξαναγράφει και ματαξαναγράφει αυτός απολύτως άσχετα με τη θεματογραφία σχόλια. Εμφανώς είναι πολύ βαρετό μέρος να ζει κανείς στην Ουαλλία και δεν έχει άλλο τίποτα να κάνει. Πλήξη μέχρι αηδίας δηλαδή…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα