𝝚𝝿ί𝞂𝝶𝝻𝝶 𝝚𝝿ί𝞂𝝹𝝴𝞇𝝶 𝞃𝝶ς 𝝗𝝰𝞂𝝸𝝺𝝸𝝹ής 𝝦𝝰𝝿𝝰𝝼ά𝝹𝝶 𝝹𝝰𝝸 𝞃𝝾𝞄 𝝙𝝸𝝴𝞄𝝷𝞄𝝼𝞃ή 𝝩𝝴𝞆𝝼𝝸𝝹ώ𝝼 𝝪𝝿𝝶𝞀𝝴𝞂𝝸ώ𝝼 𝞂𝞃𝝶𝝼 Μαριλένα Σούκουλη Βιλιάλη

με ιδιαίτερη έμφαση σε 𝝷έ𝝻𝝰𝞃𝝰 𝞄𝝿𝝾𝝳𝝾𝝻ώ𝝼, 𝝿𝝴𝞀𝝸𝝱ά𝝺𝝺𝝾𝝼𝞃𝝾ς, 𝝴𝝼𝝴𝞀𝝲𝝴𝝸𝝰𝝹ής 𝝰𝝼𝝰𝝱ά𝝷𝝻𝝸𝞂𝝶ς και 𝝰𝝼𝝰𝝿𝞃𝞄𝝽𝝸𝝰𝝹ώ𝝼 𝝿𝝰𝞀𝝴𝝻𝝱ά𝞂𝝴𝞈𝝼 που μπορούν να συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών.

- Advertisement -

Η Αντιδήμαρχος Βασιλική Ραπανάκη και ο Διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών Δημήτριος Πολίτης πραγματοποίησαν επίσημη συνάντηση με την Υφυπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Μαριλένα Σούκουλη.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, εξέφρασαν τα 𝝷𝝴𝞀𝝻ά 𝞃𝝾𝞄ς 𝞂𝞄𝝲𝞆𝝰𝞀𝝶𝞃ή𝞀𝝸𝝰 προς την Υφυπουργό για την ανάληψη των νέων της καθηκόντων και της ευχήθηκαν κάθε επιτυχία στο σημαντικό έργο που αναλαμβάνει.

Στο πλαίσιο της συνάντησης συζητήθηκαν διεξοδικά ζητήματα που αφορούν τον Δήμο Βέλου-Βόχας και εμπίπτουν στο χαρτοφυλάκιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με ιδιαίτερη έμφαση σε 𝝷έ𝝻𝝰𝞃𝝰 𝞄𝝿𝝾𝝳𝝾𝝻ώ𝝼, 𝝿𝝴𝞀𝝸𝝱ά𝝺𝝺𝝾𝝼𝞃𝝾ς, 𝝴𝝼𝝴𝞀𝝲𝝴𝝸𝝰𝝹ής 𝝰𝝼𝝰𝝱ά𝝷𝝻𝝸𝞂𝝶ς και 𝝰𝝼𝝰𝝿𝞃𝞄𝝽𝝸𝝰𝝹ώ𝝼 𝝿𝝰𝞀𝝴𝝻𝝱ά𝞂𝝴𝞈𝝼 που μπορούν να συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, επιβεβαιώνοντας τη βούληση για στενή συνεργασία και συνεχή επικοινωνία με στόχο την προώθηση και επίλυση σημαντικών θεμάτων που απασχολούν την τοπική κοινωνία.

- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα