Σαρωνικός Γαλατακίου – Άγιοι Θεόδωροι σήμερα το απόγευμα!

Τελευταίο παιχνίδι

- Advertisement -

Σάββατο 9 Μαΐου

Ώρα 17:00

Γήπεδο Γαλατακίου

Τελευταίο παιχνίδι της ομάδας μας για τη φετινή χρονιά!

Σας περιμένουμε όλους δίπλα μας να κλείσουμε τη σεζόν μαζί!

- Advertisement -

18 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Όπως είδαμε και οπως περίμεναν οι θαυμαστές των Metallica χθες στο κατάμεστο ΟΑΚΑ πέρασαν καλά με τις επιτυχίες του συγκροτήματος και θέλοντας να τιμήσουν και την χώρα μας το συγκρότημα έκανε το θρυλικό τραγούδι Ζορμπάς σε ροκ εκτέλεση 🎸Βαλανε και ένα τραγούδι από τις Τρύπες και όλα ωραία. Τώρα αν είχαν βάλει και τίποτα Καρρα τίποτα ΛεΠα κανένα Μάκη Χριστοδούλου να έκλειναν την βραδιά με τίποτα χορό και τσιφτετέλι από το κόσμο 😀Να ακούγαμε το “Παντρεμένοι και οι δύο “απο τούς Metallica να τα είχαμε δει ολα σε αυτή την ζωή 😀😀🎸

  2. Να προλάβω τους Αεκζηδες του μπλογκ που θα μου κάνουν (δικαιολογήμενα )χασούρα 😜😜και να τους ξαναδωσω τα συγχαρητήρια μου !!Τωρα αυτά που λέει ο γραφικός σούπερ Μαριος για τις ζωνες να δέσουν και να λύσουν αυτοί που τον κοροϊδεύουν ας τον αφήσουμε να ονειρεύεται!Μπορει να έχουμε μια πικρία εμείς οι γάβροι για το πως χάσαμε το φετινό πρωτάθλημα,μπορεί να στεναχωρηθούμε για φέτος αλλά όταν εισε ολυμπιακός το ξεπερνάς και του χρόνου θα είσαι πάλι πρωταθλητής!Τωρα πόσο πικρία και στεναχώρια να έχουν και οι φίλοι μας οι παναθες με 16 χρόνια χωρίς πρωτάθλημα θα μας πειράξει ένας χρόνος!!Τωρα εγώ προσωπικά θα προτιμούσα να βγω τρίτος να παίξω στο Γιουροπα και να ξαναπάρω και εκεί ευρωπαϊκό !Ετσι και αλλιώς και η ΑΕΚ ΠΑΟΚ στο Γιουροπα θα πεξουν φέτος !Αντε καλημέρα σε όλους καλή εβδομάδα

  3. Αφού και εγώ λοιπόν, δώσω τα ειλικρινή μου συγxαρητήρια στην εφετινή (καθόλα δε, δικαιότατη & πανάξια) ποδοσφαιρική πρωταθλήτρια Ελλάδος, την “Αθλητική Ένωση Κωνσταντινουπολιτών” (ΑΕΚ), θα συμπληρώσω και θα πω, και αυτό: Κομπάζουν, καυχώνται, καμαρώνουν & κομπορρημονούν οι οπαδοί του Ολυμπιακού Πειραιώς, για τούτο εδώ το παλμαρέ, που αποτελεί και την “Χρυσή Βίβλο” του Ελληνικού μας, πρωταθλήματος ποδοσφαίρου: Ολυμπιακός: 48 τίτλοι, Παναθηναϊκός: 20 τίτλοι, ΑΕΚ: 14 τίτλοι, ΠΑΟΚ: 4 τίτλοι, Άρης: 3 τίτλοι, ΑΕΛ (ΑΕ Λάρισας): 1 τίτλος… Ωστόσο όμως, για σκεφθείτε και για φανταστείτε μαζί, το ποίαν ακριβώς, θα ήτο η αληθινή, πραγματική, γνήσια, αυθεντική & κανονική εικόνα, αναλλογία, αντιστοίχιση & κατάταξη (των εν Ελλάδι, δηλαδή, ποδοσφαιρό-πρωταθλητών), εάν και εφόσον στο μεταξύ, δεν είχε επέλθει τούτη η καταραμένη, καθώς και κατακλυσμιαίαν & χειμαρρώδης λαίλαπα, των ποδοσφαιρικών παραγκών “Number One” και “Νumber Two”, τελικώς, δηλαδή…

  4. Σαν σήμερα το μακρινό 1981 και 1990 έφυγαν δύο μεγάλες φωνές και προσωπικότητες!ο λόγος για τον Μπόμπ Μάρλεϊ και τον Στρατό Διονυσιου !!Τι να πούμε για αυτούς τους θρύλους της μουσικής!!Εχω προτείνει στο αγαπημένο μου μπλογκ να έβαζε αν ήθελε ένα άρθρο για το «Σαν σήμερα «για να θυμόμαστε για τις απώλειες και γεγονότα που έγιναν την κάθε μέρα!!Να μην παρεξηγηθώ μια ιδέα δίνω στο μπλογκ!!Για τα υπόλοιπα γεγονότα του σαββατοκύριακο που πέρασε τα είπαμε !Συναυλια Μεταλλικά πλέι οφ σούπερ λίγκα η Μπαρτσα και η Ίντερ πρωταθλήτριες !!Παντως για την ιστορική συναυλία δεν μας βάλατε κάποιο άρθρο αγαπητή μας Χαρά !Ολος ο καλός ο κόσμος έδωσε το παρών 😜😜Ο Λάκης Γαβαλάς με την βέσπα και το κράνος 🪖 όλα τα λεφτά Άντε καλή εβδομάδα

  5. Να κάνω μια απλή ερώτηση στον φίλο μου τον Τάσο!Πριν την εποχή της περιβόητης παράγκας του Κόκκαλη και μετά του Μαρινάκη ο Ολυμπιακός Πειραιώς είχε τους περισσότερους τίτλους και σε πρωταθλήματα και σε κύπελλο??Ναι θα σου απαντήσω για να μην κάθε σε να το ψάχνεις!!Τα 9 χρόνια που δεν πήρε πρωτάθλημα και πήρε πρωτάθλημα η Λάρισα ή ΑΕΚ και ο Παναθηναϊκός μήπως θυμάσαι τι ωραίες στιγμές είχαμε ζήσει στα πρωταθλήματα αυτά ??Μηπως θυμάσαι τι μπουμπούκια προέδρους είχε τότε η ομάδα της ΑΕΚ (Ψωμιάδης ,Καρρας ,Μελισσανίδης Γιδόπουλος )και ο καπετάν Γιώργος Βαρδινογιάννης με το σύνθημα (πότε ξανά πρωτάθλημα στον Πειραιά)!Και πάλι το πρόβλημα τότε ήταν ότι ο Ολυμπιακός δεν είχε σοβαρή διοίκηση και έκαναν κουμάντο οι ομάδες με τους προέδρους τους !Την περίοδο αυτή σε αγωνιστικό επίπεδο ο ολυμπιακός είχε παγκοσμίου κλάσεις ποδοσφαιριστές όπως ο Ντέταρι Φουνες τους Σοβιετικούς παίχτες και τους καλύτερους παίχτες έλληνες της εποχής !!Ας το παραβλέψουμε αυτό και ας πούμε ότι βάση της ιστορίας του ελληνικού ποδοσφαίρου από το 1997 μέχρι τώρα πόσα πρωταθλήματα θα είχε πάρει ο Ολυμπιακός με την ροή που είχε από την αρχή του εθνικού πρωταθλήματος Ελλάδας!!Ξεχνας επίσης φίλε μου καλέ και την ενίσχυση που έκανε σε ποδοσφαιριστές ο Κόκκαλης και μετά ο Μαρινακης !Ο Τζιοβάνι ο Τζορτζεβιτς ο Ριβαλντο κλπ με αντιπάλους τον Γεωργέα τον Γιασεμή Γιασεμακη κλπ θα είχε πρόβλημα να πάρει πρωτάθλημα??Ηταν περίοδος που η ΑΕΚ είχε καλή ομάδα επι Μπάγεβιτς το ίδιο και ο Παναθηναϊκός !Επειδη έγραψα κατεβατο και θα στεναχωρηθεί η Χαρά ήρθε η φθορά στους άλλους δυο μεγάλους και ο ολυμπιακός κυριαρχούσε!Τοσο απλά !!Ευχαριστω για την δημοσίευση

    • Και με τη σειρα μου λοιπον, να δωσω και μιαν απλη απαντηση, στον φιλο μου, τον Αντρεα! Οχι, καθόλου δεν ισχυριζομαι, και λεγω & εννοω, αγαπητε μου Αντρίκο, με αυτο, πως ο,τι εαν, δηλαδη, δεν υπηρχε ή και δεν υφιστατο (εν τελει), αυτη η μακρα και παρατεταμενη περιοδος, τουτης, της λαμπρής & ενδόξου ποδοσφαιρό-παραγκουπόλεως, δεν θα προπορευετο, αλλα και το οτι επισης, δεν θα ητο πρωτος σε ποδοσφαιρικους τιτλους ο Ολυμπιακος Πειραιως, πλην ομως ισχυριζομαι, και λεγω & εννοω, πως ο,τι θα ειχαν στο παλμαρε τους, καθως και στην τροπαιοθηκη τους (σαφως & ασφαλως), πολυ περισσοτερους ποδοσφαιρικους τιτλους (και σε πρωταθληματα Ελλαδος, αλλα και σε κυπελλα), ολοι οι βασικοι & κυριοι ανταγωνιστες του, και αντιστροφως, βεβαιως, πολυ λιγοτερους, αυτος…

  6. Μέσα στην Allwyn arena θα γίνει ο χαμός την τελευταία αγωνιστική, όπου το τρόπαιο θα αφιερωθεί στη μνήμη του τεράστιου στη μνήμη και τις καρδιές όλων μας, Δημήτρη Χατζηχρήστου, του ανθρώπου που δίδαξε ήθος και ιδεώδη. Του ανθρώπου θρύλου στην ιστορία της ομάδας, του αυτοκράτορα, του μάγκα, του καλού παιδιού που μας άφησε νωρίς, που ορφάνεψε το ποδόσφαιρο!

  7. Να τιμήσουν τον Χανζηχρηστο και όποιον άλλον έχουν κανονίσει από την διοίκηση αλλά λογικά πρέπει να τιμήσουν και τον Χώσε Λουις Μεντιλιμπαρ που βοήθησε και αυτός να πάρει το πρωτάθλημα η ΑΕΚαρα 😀😀Στην φιέστα από ότι μαθαίνω θα τραγουδήσει ο Μαριος 😀😀Φωνάρα ο άτιμος !!Τον Ηλιοπουλο έπρεπε να στείλουμε στην Γιοροβιζιον για τραγούδι και χορό και παρτενέρ τον Βαγγελα να χορεύει ζεϊμπέκικο 😀😀Άντε γεια μας

  8. Εάν είναι έτσι να σε ρωτήσω και εγώ πόσα πρωταθλήματα μπορούσε να είχε πάρει και ο Ολυμπιακός την δεκαετία περίπου που δεν τον άφησαν να πάρει πρωτάθλημα!Μηπως θυμασε που έκλειναν τα φώτα στην Νέα Φιλαδέλφεια,μήπως θυμασε ου διακόπηκε αγώνας με το δακρυγόνο κλπ !!Στα τελευταία 30 χρόνια φίλε μου Τάσο λίγες ηταν οι φορές που ομάδες ήταν ισάξιες με τον Ολυμπιακό ώστε να έχουν τα φόντα να πάρουν πρωτάθλημα!Παντα μιλάω αγωνιστικά και όχι με θέματα εξωαγωνιστικά όπως η διαιτησία!Τον δυνατό τον υσχηρο θα τον βοηθήσει θα τον προστατεύσει η διαιτησία χωρίς να της το «επιβάλει «η παράγκα !Το βλέπουμε αυτό παντού στο ποδόσφαιρο σε όλο τον κόσμο !Ποσες φορές σε ευρωπαϊκά παιχνίδια βλέπουμε την Ρεάλ Μπαρτσα Γιουβεντους κλπ μεγαθήρια να κερδίζουν παιχνίδια με την βοήθεια της διαιτησίας !Ποσα παιχνίδια ελληνικών ομάδων στην Ευρώπη με μεγάλους αντιπάλους έχουν αδικηθεί από την διαιτησία!Αυτα δεν στα λέω για δικαιολογίες αλλά το θέλουμε δεν το θέλουμε έτσι είναι το σύστημα!!Καλο σαββατοκύριακο φίλε Τάσο και από ότι βλέπεις και ο ΠΑΟΚ και η ΑΕΚ όταν μπόρεσαν πήραν το πρωτάθλημα!Ο Παναθηναϊκός δυστυχώς δεν το έχει καταφέρει και για αυτό δεν ευθύνεται ο ολυμπιακός!!

  9. Και εσύ να βαράς ένα ντέφι σαν χανουμάκι( που είστε ) και να χορεύεις τον χορό της κοιλιάς με τον Μάριο!!Συνεχιζεις να ειρωνεύεσαι νεκρούς !

  10. Λυπάμαι πραγματικά πού υπάρχουν νέοι στον τόπο μας ρε εσύ Μιχάλη και Χαρά με τα μυαλά του “νέου “που για πολλοστή φορά αναφέρετε σε ένα νεκρό και συγκεκριμένα στο Αττιλιο με την τρομπέτα του. Τα λέω σε εσάς τους υπεύθυνους του μπλοκ και σε όσους αναγνώστες είναι σωστά στα μυαλά τούς. Ο συγκεκριμένος σχολιαστής θέλοντας να ειρωνευτει εμένα ή την ομάδα μού δεν σέβεται ούτε νεκρους. Πες ότι θέλεις για μένα για τον Ολυμπιακό τον Μαρινακη τον Τσουκαλα τον Καραπαπα γιατί ρε τοξαναλεω.,γιατι ρε λές για νεκρους. Κρίμα νέοι άνθρωποι να ξαναπώ!!Και δεν έχει να κάνει επίσης τίποτα με την ομάδα του την ΑΕΚ και δεν τα λέω αυτά οπαδικα. Σίγουρα η ιστορική ΑΕΚ δεν θα θέλει οπαδούς της να μην σέβονται νεκρους. Καλό σαββατοκύριακο δεν ξέρω αν το περάσετε το σχόλιο τουλάχιστον θα το δείτε Χαρά και Μιχάλη και αν στο μέλλον πέσει στην αντίληψη σάς σχόλια για νεκρους να το κόψει το μπλοκ. Οι νεκροί με τούς νεκρους.

  11. Τί λέει ο άνθρωπος?! Δηλαδή αν αναφερθούμε στον Στράτο Διονυσίου ή τον Τόλη Βοσκόπουλο, προσβάλλουμε νεκρό?! Καλά, μιλάμε άλλα αντί άλλων αυτός…!

  12. Αυτή την ερώτηση και να σου λυθεί η απορία να την κάνεις στον άλλον εκτός αν εισε το ίδιο πρόσωπο και πουλάς και πνεύμα από πάνω 🤨Και τον Στρατό και τον Τολη και άλλους νεκρούς τον έχω ικανό να τους βάλει στην κουβέντα για να πικάρει εμένα την ομάδα και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο έχει σκοπό!!Τωρα και εσύ αν αυτό κατάλαβες ότι με νευρίασε ας πούμε εισε πολύ αλλά αντί άλλων !!ΥΓ εσύ επίσης που τα παρακολουθείς όλα θα έχεις δει ότι δεν είναι και η πρώτη φορά που γράφει για τον Δουριδα (Αττιλιο )και φυσικά ούτε η τελευταία!Τωρα βάζει και ζωντανούς στην κουβέντα τον Ακυλα τον έκανε Ακυλλιο αλλά εμείς αναφερόμαστε σε νεκρούς!!Να περάσει Χαρά

  13. Δύο ονόματα προκαλούν πονοκέφαλο: Μάρκο και Μάριος που πήραν τη σουΐτα του Ραζβάν στο ξενοδοχείο “το εξοχικόν”.

  14. Το να πει κανείς πως του αρέσει ο Διονυσίου και ο Βοσκόπουλος θα είναι για να πικάρει εδώ τον φιλαράκο και την ομάδα του? Ήμαρτον, Κύριε, τί διαβάζει κανείς εδώ μέσα… Κάτσε καλά, μιλάμε…

  15. Ρε αδερφέ στο εξήγησα γιατί το γράφει για τον Αττιλιο !Εαν εσυ καταλαβαίνεις άλλο τι να σου κάνω εγώ !Τι μου αναφέρεις τους δυο συχωρεμενους τραγουδιστές αν δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ και εγώ και αυτός που γράφει για τον Δουριδα !Ειπα αν δεν εισε το ίδιο άτομο και πουλάς πνεύμα μην ασχολείσαι και κοιτα την δουλειά σου!!

  16. Στον εαυτόν του τα εξήγησε. Δεν τον καταλαβαίνει κανείς αυτόν γιατί δεν μπορεί να εξηγήσει κάτι σε γλώσσα που μιλάει ευρέως ο κόσμος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα