Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

ΣΟΒΑΡΟ:Μαθητές του Λυκείου Λουτρακίου παίρνουν θέση για τα επεισόδια της 25ης Μαρτίου

- Advertisement -

Διαμαρτυρία για τα επεισόδια της 25ης Μαρτίου…

Τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν στη διάρκεια της κατάθεσης στεφάνων την ημέρα της εθνικής μας επετείου ευτέλισαν, βεβήλωσαν και υποβίβασαν την αξία αυτής της εορτής, γι’ αυτό το λόγο και είναι καταδικαστέα από τους μαθητές του Γενικού Λυκείου Λουτρακίου. Ως μέλη της κοινότητας κρίνουμε αναγκαίο να δηλώσουμε τον αποτροπιασμό που νιώθουμε, καθώς είναι πλέον φανερό πως όλα έγιναν συνειδητά από την πλευρά της δημοτικής αρχής η οποία δε δίστασε-για ακόμα μία φορά- να αθετήσει τις ηθικές της υποχρεώσεις και να απεμπολήσει την αξία της ημέρας αυτής για τον ελληνικό λαό, εξυπηρετώντας πάντα σκοπιμότητες και συμφέροντα μέσα από αυτή της την απάθεια στην εξέλιξη των πραγμάτων. Τους υπαίτιους τους γνωρίζουν όλοι πολύ καλά… Εκείνο που μας καταρρακώνει πραγματικά είναι το γεγονός ότι αυτή η σειρά των αναταραχών που δημιουργήθηκε ήδη από το Δημοτικό Συμβούλιο εξαιτίας πολιτικών διαφορών και φανατισμών, αποδείχθηκε μοιραία για το σύνολο των ανθρώπων που, φυσικά, δεν έφεραν ευθύνη. Η πανελλήνια εξευτέλιση σε βάρος του τόπου μας ,καθώς επίσης, και ο κίνδυνος στον οποίο τέθηκε η σωματική ακεραιότητα τόσων ανήλικων παιδιών δεν μπορεί να δικαιολογηθεί… Είναι ντροπή για εμάς , τα νέα παιδιά, να παραδειγματιζόμαστε από κάτι τέτοιες, όμοιες με αυτές πράξεις, πολιτικών ταγών. Αναντίρρητα, η δύναμη υπήρχε παρ’όλα αυτά χρησιμοποιήθηκε σε βάρος του κοινωνικού σώματος!
Συγκεκριμένα:
Δήμαρχος Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων (Κώστας Λογοθέτης) :
Δεν πήρε θέση στις προκλήσεις του Αντιδημάρχου και μέλους της παράταξης του κ. Δέδε .
Δεν έβγαλε ανακοίνωση που να καταδικάζει την συμπεριφορά του μέλους της παράταξης του κ. Δέδε, όπως τον συμβούλευε ο διοικητής του ΑΤ Λουτρακίου, για να πέσουν οι τόνοι μεταξύ της Χρυσής Αυγής και των Αριστερών( ή ‘’Αντι-φασιστών’’)
Δεν πήρε θέση στην συνέντευξη που παραχώρησε ο κ. Δέδες στο e-korinthos αμέσως μετά την παρέλαση που έδωσε συγχαρητήρια(!!!!) στους ‘’αντί-φασίστες’’ για την κίνηση τους .
Αντιθέτως, κάνει χαρακτηριστική χειρονομία στο δημοτικό συμβούλιο, η οποία είναι καταγεγραμμένη σε σχετικό video, επιβραβεύοντας τον κ. Δέδε για την επίθεση του κατά του βουλευτή Ε.Μπούκουρα με βαρύτατους χαρακτηρισμούς!

Αντιδήμαρχος Λουτρακίου (κ. Δέδες) :
Δυναμίτιζε το κλίμα συνεχώς-πριν και μετά-την παρέλαση με συνέπεια την δημιουργία αυτών των επεισοδίων, που αμαύρωσαν την εθνική μας επέτειο.
Δημοτικός σύμβουλος(κ.Ασημακόπουλος):
Δυναμίτιζε το κλίμα συνεχώς-πριν και μετά-την παρέλαση με συνέπεια την δημιουργία αυτών των επεισοδίων, που αμαύρωσαν την εθνική μας επέτειο.
Ακόμα,  καταδικάζουμε την χρήση χημικών κατά την διάρκεια των επεισοδίων που ξεκίνησαν από την πλευρά των αντί-φασιστών, επειδή στην εκδήλωση παρευρίσκονταν μικρά παιδιά! Επίσης δε δικαιολογούμε σε καμία περίπτωση τη χρήση βίας!! Είναι ντροπή..

ΖΗΤΑΜΕ:
Ανακοίνωση από τον Δήμαρχο κ.Λογοθέτη που να καταδικάζει τα γεγονότα, την συμπεριφορά του μέλους της παράταξης του και να απολογηθεί για την χειρονομία που κάνει μέσα στο δημοτικό συμβούλιο στον κ. Δέδε.
Ανακοίνωση του κ.Δέδε που θα ζητά συγγνώμη για την συμπεριφορά του και για τα γεγονότα που ο ίδιος δημιούργησε, που αμαύρωσε την εθνική μας εορτή και για τις δηλώσεις που ο ίδιος έκανε μετά τα επεισόδια.
Ανακοίνωση του κ.Ασημακόπουλου που θα ζητά συγγνώμη για τη συμπεριφορά του και για τη θέση του σε όλο αυτό το «θέατρο του παραλόγου».
Η Ελληνική Αστυνομία να αναιρέσει ή έστω να δείξει επιείκεια  στην απόφαση της περί διαθεσιμότητας του κ. Τετράδη, καθώς  θεωρείται εν μέρει άδικη και ,φυσικά, υπερβολική. Το σκεπτικό μας θα σας το εξηγήσουμε παρακάτω.
Εκφράζουμε την συμπαράσταση μας στον διοικητή του ΑΤ Λουτρακίου κ. Τετράδη, ο οποίος είναι υπόδειγμα ανθρώπου και αστυνομικού. Όπως κάθε άνθρωπος, έτσι κι αυτός, αντέδρασε με τον συγκεκριμένο τρόπο, παραδεχόμενος βέβαια το ατιμωτικό της πράξης του. Δεν θεωρούμε πως αυτός είναι ο κύριος υπαίτιος αυτής της υπόθεσης, παρόλα αυτά η συμπεριφορά του δεν ήταν πρέπουσα.
Υ.Γ  Ως μαθητές και εξαιτίας του νεαρού της ηλικίας μας υπενθυμίζουμε πως δεν έχουμε κανένα σκοπό να ταχθούμε με το μέρος κάποιας κομματικής παράταξης, δεν είμαστε σε θέση και ούτε είναι αυτός ο λόγος για τον οποίο διαμαρτυρόμαστε. Αν θέλει κάποιος να κατέχει πολιτική ισχύ, ας ανατρέξει πρώτα στην ιστορία… Δημοκρατία έχουμε, ή μήπως όχι;
Ελπίζουμε η θέση μας να ληφθεί υπόψη,

Ομάδα μαθητών Γενικού Λυκείου Λουτρακίου.

- Advertisement -

75 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Προς s-spinos…
    Αν μπορείτε,κάντε λίγο πιο σαφές,για ποιο λόγο εμπλέκεται την Χ.Α. με την διαμαρτυρία μας,ενώ έχουμε ξεκαθαρίσει,ότι δεν θα πάρουμε θέση για τα πολιτικά!

  2. Ανώνυμος είπε…
    Σιγά μην τα σκέφτηκαν και τα έγραψαν μόνοι τους να είναι καλά οι καθηγητές και οι γονειίς τους

    28 Μαρτίου 2013 – 5:21 μ.μ.

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΕΔΩ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΛΑΘΟΣ ΚΡΙΣΗ..ΕΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΗΛΗΚΙΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΕΤΕ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟΣ..ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΟΜΩΣ ?? ΛΙΓΟ ΝΤΡΟΠΗ..

  3. Καλησπέρα σας!
    Θα ήθελα να ξέρω,γιατί μερικοί από εσάς αποκλείεται το ενδεχόμενο να'ναι γραμμένη από εμάς τους μαθητές?
    Επειδή μας κατηγορείτε για την ανωνυμία που υπάρχει έως ώρας από εμάς και ότι κρυβόμαστε πίσω απ'την "ομάδα μαθητών Λυκείου Λουτρακίου" να σας ενημερώσουμε ότι σε λίγη ώρα θα παραδοθούν τα ονόματα στον συγκεκριμένο ιστιότοπο.

    Υ.Γ. Πιστεύω θα ήταν πρέπον,εφόσον μας κατηγορείται για ανωνυμία,να μιλάτε και εσείς με τα πραγματικά σας ονόματα και όχι με ψευδώνυμα ή ως ανώνυμοι!

    Βαγγέλης Πολυχρονόπουλος,μαθητής Λυκείου Λουτρακίου

  4. s-spinos

    Δεν σας εμπλέκω με τη Χ.Α. -μακριά από μένα αυτό- απλά, ζήτησα να συγκρίνετε κείμενα και διατυπωμένες απόψεις, ουδέν πέραν αυτού.
    Και αυτό όχι για κάποιον άλλο λόγο, αλλά μήπως ξεκαθαρίσουμε γιατί πράγμα συζητάμε.
    Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση.

  5. ΑΠΌ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΑΥΤΆ ΛΕΊΠΕΙ Η ΚΡΙΤΙΚΉ ΣΚΈΨΗ ΚΑΙ ΑΠΛΏς ΑΝΑΜΑΣΆΝΕ ΤΗΝ ΛΙΒΕΛΟΓΡΑΦΊΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΌ ΤΗς ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΉς ΌΠΩς ΤΗΝ ΆΚΟΥΣΑΝ ΑΠΌ ΚΆΠΟΙΟΥς ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΟΥς ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ BLOGS ΧΩΡΊς ΝΑ ΝΟΙΏΘΟΥΝ ΤΗΝ IΣΤΟΡΙΚΉ ΑΠΕΙΛΉ ΤΟΥ ΡΕΎΜΑΤΟς ΤΟΥ ΝΕΟΝΑΖΙΣΜΟΎ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗς ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΤΟΥ 21, ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΤΟΝΗ.

  6. πιον ναζισμο ρε παιδια?!αφου ειναι δηλωμενοι καθαρα και νομιμοι στα χαρτια του αρειου παγου!!κανενας δεν μπορει να το διαψευσει αυτο!!!δεν υποστηριζω κατι αλλα η αληθεια να λεγεται!!!και τα παιδια ξερουν να κρινουν πολοι περισσοτερο και καλυτερα απο οτι εσεις οι μεγαλοι που εχετε φαει την ζωη με το κουταλι!!!που αντι να δουλευετε για να ταισετε τα δικα σας τα παιδια καθεστε μπροστα απο ενα κομπιουτερ και ξερετε μονο να κατακρινετε τις αποψεις νεων!!!!

  7. @Ανώνυμος
    Καλησπέρα, ευχαριστούμε για το υλικό, ήδη έριξα μια ματιά καθώς συνηθίζω να ερευνώ πολύπλευρα κάθε λογής ζήτημα και πραγματικά πιστεύω πως σχετικά με τη δημοκρατία οι απόψεις μας συγκλίνουν. Η έννοια "Δημοκρατία", για εμένα προσωπικά, έχει αλλοτριωθεί σήμερα.. Ανατρέχοντας στην Πολιτεία του Πλάτωνα που, ναι μεν αποτελεί ιδανική εκδοχή των πραγμάτων, συνειδητοποιώ πως αυτό που βιώνω ως 17χρονη μαθήτρια σήμερα, δεν έχει καμία σχέση με αυτό για το οποίο κάποιοι αγωνίστηκαν -κυρίως πνευματικά-. Έλλειψη αξιών, κρίσης, αυτενέργειας, ανάληψης ευθυνών,ένας κόσμος στον οποίο κυριαρχεί η σήψη, η σκοπιμότητα,το "ποιός θα φάει ποιόν" και τα λοιπά…Και σαν να μην έφτανε αυτό ερχόμαστε τώρα αντιμέτωποι και με την υποβίβασή σας σε βάρος μας που όλοι πέσατε να μας φάτε λες και δεν είμαστε ικανοί να αρθρώσουμε λέξη… Αυτό που βλέπουμε είναι πως τελικά μόνο στο "φαίνεσθαι" υπάρχει η δημοκρατία γιατί στην κοινωνία μας η τάξη δε συνάδει με την πράξη σε καμία περίπτωση..Μπορώ να γράφω μέχρι αύριο έτσι που μας καταντήσατε όλοι σας… Έχει γίνει πεποίθηση μου πλέον πως έχει εμφυσηθεί στ'αλήθεια στον άνθρωπο του 21ου αιώνα μια αλλοιωμένη εκδοχή της δημοκρατικής ιδέας.. Μια δημοκρατία στην οποία είτε ο καθένας κάνει ό,τι γουστάρει καταχραζόμενος τα δικαιώματά του, είτε πάλι ενεργεί ανενόχλητος σε βάρος του κοινωνικού σώματος.. Εμείς δεν έχουμε φταίξει σε τίποτα και καλούμαστε να υποστούμε τις συνέπειες.. Πόσο δημοκρατικό ακούγεται αυτό;; Το πόσο δημοκρατικός είναι ο καθένας μας,ΔΥΣΤΥΧΩΣ, εναπόκειται στη θέληση του πλέον.. και το πώς αντιλαμβάνεται και ασκεί αυτή την αρετή επίσης… Π.Κ

  8. Σάν μαθητής του λυκείου και εγώ άν και μη συμμετέχοντας με το όνομα μου αλλά ώς ανώνυμος πιστεύω ότι όλο αυτό που έγραψαν ήταν κάτι πολύ ωραία και μια αρχή για να ταρακουνήσουμε τ νερά και να δείξουμε ότι δν μένουμε χωρίς φωνή στις δύσκολες και ντροπιαστικές στιγμές που μας βρίσκουν όσο περνάει ο καιρός!να ξέρετε ότι όλοι όσοι λέτε οτι δν γράφτηκε απο μαθητές πολύ απλά δεν γνωρίζεται!απλά μένεται έκπληκτοι από τον λόγο που χρησιμοποιούν..εε καί? απαγορεύεται κάποιος να έχει πάρει σωστές βάσεις για την γνώση και άς είναι μόλις 17-18 χρόνων;

  9. εχουν δικεο οι αριστεροι φιλοι αυτοι εκφραζουν τη δημοκρατια βλεπε σοβιετ επιτελους ας την εφορμοσουν ε αν καποι γελιοι διαφωνουν εκτελεστε τους να παρη ο διαολος σορυ ο σταλην

  10. ντροπη μαθητες αντι να ασσχληστε με τις συμαθητριες σας με τα κομπιουτερ και με αλλα διαβολικα οργανα προσβαλετε τα αγια των αγιων τους αριστερους βρε;αν δεν ησαν αυτοι φανταζεστε ποσο βαρετη θα ηταν η ζωη;

  11. Οι μεγαλίστικες κοινοτυπίες δεν είναι για όλους ωραία λόγια γιατί στον λόγο αυτών των μαθητών που εκφράζουν τους εαυτούς τους και όχι κάτι το συλλογικότερο, δεν περίσσεψε χώρος για την βαρβαρότητα των καιρών μας που είναι η επανεμφάνιση του Ναζισμού στην χώρα μας και αυτό αποδεικνύει το βαθύ κοινωνικό και λιγότερο πολιτικό πρόβλημα, της έλλειψης στην νέα γενιά της ανάγνωσης της Ελληνικής Ιστορίας όχι με τα μάτια και τον νου, αλλά με την καρδιά. Ευτυχώς για το γένος μας, υπάρχουν και νέοι που αυτό την Ιστορία μας την έχουν κυτταρικά κατανοήσει και το αποδεικνύουν στην πράξη.

  12. s-spinos:
    Καλημέρα, κι ας κοντεύει μεσημέρι.
    Να ευχαριστήσω την κοπέλα με τα αρχικά Π.Κ. για το σχόλιο-απάντηση στις 12:09, -που αν δεν κάνω λάθος- μάλλον απευθύνεται σε μένα.
    Ασφαλώς όχι μόνο η έννοια "δημοκρατία" έχει αλλοτριωθεί, αλλά έχει αλλοιωθεί η ουσία της, το περιεχόμενό της.
    Αν δεν κάνω λάθος η κατά Πλάτωνα δημοκρατία βασιζόταν σε τέσσερις αρχές- αξίες:
    Ισοπολιτεία
    Ισηγορία
    Ισονομία
    Δικαιοσύνη
    με αυτήν την τελευταία να βασίζεται στο "μηδενί δίκην δικάσεις πριν αμφίν τον μύθον ακούσεις".
    Δυστυχώς σήμερα και οι τέσσερις αξίες της έχουν παραμορφωθεί, και σε απελπιστικό βαθμό μας λείπει η δικαιοσύνη.
    Η δημοκρατία μας σήμερα έχει καταντήσει το αντίθετο της ιδανικής. Υπάρχει αλήθεια, ιδανική δημοκρατία; Υπάρχει μη ιδανική δημοκρατία;
    Υπάρχει ιδανική, άμεση, έμμεση, κοινοβουλευτική, αστική, εργατική, περιεκτική δημοκρατία, κλπ;
    Είναι μία ή πολλές;
    Αν ρωτήσουμε 200 τι είναι δημοκρατία οι 100 δε θα ξέρουν και από τους υπόλοιπους ενδεχομένως να πάρουμε διαφορετικές απαντήσεις. Δήμος είναι το σύνολο αυτών που έχουν πολιτικά δικαιώματα και κράτος είναι η εξουσία. Άρα δημοκρατία είναι η εξουσία του λαού, εκ του δήμος-κράτος= δημοκρατία.
    Άποψή μου είναι ότι πρέπει να ορίσουμε τι είναι δημοκρατία για να μπορούμε να συνεννοούμαστε και να βρούμε ενδεχομένως τι είναι αυτό που μας πάει στραβά. «Δημοκρατία είναι το πολιτικό σύστημα κατά το οποίο ο λαός επιλέγει ο ίδιος τους κανόνες – νόμους που αφορούν τη ζωή του, δηλαδή κατέχει τη Νομοθετική εξουσία, αλλά έχει στα χέρια του και τις υπόλοιπες εξουσίες (Εκτελεστική, Δικαστική, ΜΜΕ κλπ) που και αυτές συνδράμουν στην εφαρμογή των αποφάσεων της Νομοθετικής.» Αυτός είναι ένας σωστός -χωρίς να είναι τέλειος- ορισμός για μένα …τουλάχιστον για τις μέρες που ζούμε.
    Να συμφωνήσω μαζί σου για το φορτίο που σας αποθέτουμε εμείς οι μεγάλοι, μα δυστυχώς όλες οι γενιές μέσα στον ιστορικό χρόνο αυτό έκαναν. Ζούσαν πουλώντας και χρεώνοντας το μέλλον.
    Λυπάμαι, πως θα αποτραπεί αυτό, όσο και αν έχω ψαχτεί απάντηση δεν έχω βρει. Όμως είμαι της άποψης, στο σκοτάδι μην οργίζεσαι και μην λυπάσαι, μονάχα άναψε μια φλόγα.
    Και θαρρώ πως εσείς παιδιά τα καταφέρατε καλά.

  13. Καλησπέρα σας!Η απάντηση μας αλλά και τα ονόματα μας βρίσκονται στους διαχειριστές του blog από χθες το βράδυ.Λυπούμαι που δεν έχει ανέβει ακόμα και αναρωτιέμαι ποιοι είναι οι λόγοι…

    Β.Π μαθητής Λυκείου

  14. Αγαπητοί μαθητές του Λυκείου από χθες το απόγευμα αντιμετωπίζουμε κάποιο πρόβλημα με το email μας.Παρακαλείστε για άμεση ανάρτηση τους θέματος σας να μας το στείλετε στην φόρμα επικοινωνίας.Ευχαριστώ

  15. Καλησπέρα, είμαι γονιός ενός δεκαεπτάχρονου κοριτσιού που φοιτά στο Λύκειο Λουτρακίου και διαβάζοντας όλα τα παραπάνω θα ήθελα να αποσαφηνίσω κάποια πράγματα για να αποκατασταθεί κατά κάποιον τρόπο η αλήθεια. Τα πράγματα, λοιπόν, έχουν ως εξής,πρώτον η επιστολή γράφτηκε από συγκεκριμένη ομάδα μαθητών και δεν βρίσκει σύμφωνη στο σύνολο της, ούτε καν στην πλειοψηφία της, το σύνολο των μαθητών του Λυκείου, δεύτερον οι καθηγητές του Λυκείου κι αυτό κατ' εμέ είναι προς τιμήν τους δεν πήραν καμμια θέση για τα γεγονότα προφανώς όχι γιατί θέλησαν με αυτόν τον τρόπο να τα υποβαθμίσουν αλλά γιατί είχαν την πρόνοια και το νου να αφήσουν τα παιδιά να λειτουργήσουν σαν ανεξάρτητα όντα και να καταλήξουν αυτοβούλως στα όποια συμπεράσματα σχετικά με τα επεισόδια της 25ης Μαρτίου. Μάλιστα όχι απλώς δεν σχολιάσαν αλλά τουναντίον όταν πληροφορήθηκαν για το διάβημα κάποιον παιδιών να γράψουν αυτή την επιστολή και να την δημοσιεύσουν δυσαρεστήθηκαν και εξήγησαν στα παιδιά ότι για να παίρνεις θέση σε τέτοια γεγονότα και με τον τρόπο που πήραν τα παιδιά πρέπει να έχεις βαθιά γνώση της ιστορίας και πείρα που αποκτάς με την πάροδο των χρόνων. Αυτά για να αποκατασταθεί η αλήθεια. Τώρα η προσωπική μου απόψη είναι πως όλοι εμείς οι "νοήμονες" ενήλικες έχουμε βάλει το λιθαράκι μας άλλος λιγότερο κι άλλος περισσότερο για να δημιουργήσουμε ανιστόρητους νέους, κομματικοποιημένους έτοιμους στην πρώτη ευκαιρία να επιτεθούν ό ένας στον άλλο χωρίς καν να του δώσουν την ευκαιρία να ακούσουν την άποψη του. Άρα, λοιπόν, ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω! Κάνοντας τις λάθος πολιτικές επιλογές όλα αυτά τα χρόνια καταλήξαμε να έχουμε για τα παιδιά μας ενα εκπαιδευτικό σύστημα που το μόνο που κάνει είναι να τα προετοιμάζει για τις πανελλαδικές εξετάσεις σε συγκεκριμένα μαθήματα ανάλογα με τον κλάδο που το κάθε παιδί επιθυμεί να ακολουθήσει και έχουμε χάσει εντελώς το νόημα της λέξης παιδεία η οποία δίνει υποτίθεται στα παιδιά σφαιρικές γνώσεις σε όλους τους τομείς της ζωής. Επιπλέον έχουμε αφήσει τα παιδιά μας να είναι έρμαια του ίντερνετ και με τα προβλήματα επιβίωσης που αντιμετωπίζει ο καθένας έχουμε χάσει και την προσωπική επαφή μ' αυτά. Βιαζόμαστε, δε, από πολύ νωρίς να τους δώσουμε το πολιτικό μας στίγμα, μη τυχόν και βρεθούν στους ¨απέναντι¨ και συζητάμε μπροστά τους λες και οι "απέναντι" είτε αριστεροί είναι αυτοί είτε δεξιοί, είναι θανάσιμοι εχθροί μας κι όχι συμπολίτες μας που απλά τυγχάνει να έχουν διαφορετικές πολιτικές πεποιθήσεις από εμάς. Αν, δε, σε μια πολιτική συζήτηση μεταξύ ενηλίκων παρέμβει ο ανήλικος γιός μας ή η κόρη μας και πάρει το μέρος μας επευθυμώντας το κόμμα που υποστηρίζουμε τότε τον συγχαίρουμε για τη στάση του και καμαρώνουμε σαν γύφτικα σκεπάρνια! Δεν ανήκω στους απολίτικους ανθρώπους ούτε και στον αναρχικό χώρο, σαφέστατα και στην ηλικία μου είμαι πολιτικοποιημένο και κομματικοποιημένο άτομο, προσπαθώ όμως, όσο μπορώ να το εφαρμόζω, να αφήσω τα παιδιά μου να αποφασίσουν, όταν έρθει η ώρα, ελεύθερα για την πολιτική τους ταυτότητα. Σαφέστατα δεν καταδικάζω τα παιδιά που το έκαναν, δεν έχω σκοπό να αντιπαρατεθώ μαζί τους σε καμμία περίπτωση, ούτε να διαφωνήσω ή να συμφωνήσω μαζί τους, σαν μητέρα όμως θα ήθελα να τα συμβουλέψω, τελείως καλοπροαίρετα, να επικεντρωθούν στο διάβασμα για να μπορέσουν στο μέλλον να έχουν μια σαφή εικόνα του πολιτικού μας γίγνεσθαι, ουτώς ώστε να αποφύγουν στο μέλλον τα λάθη που κάναμε εμείς και οι πατεράδες μας και να μπορέσουν να οδηγήσουν την Ελλάδα και τους νέους της σε νέα μονοπάτια. Και να θυμούνται πάντα πως είμαστε όλοι πατριώτες όποιο κόμμα κι αν ψηφίζουμε και πρέπει να πορευτούμε όλοι μαζί πλάι πλάι, κι όχι απέναντι, για να ανεβάσουμε την Ελλάδα. Παιδιά, η διχόνοια και η έλλειψη παιδείας μας έφερε εδώ που μας έφερε, εσείς πιαστείτε χέρι χέρι για να πάτε μπροστά και μελετήστε για να ανοίξουν οι ορίζοντες σας.Η χώρα μας υπήρξε η πατρίδα της δημοκρατίας ας της ξαναδώσουμε την αίγλη που είχε, ας κάνουμε όλους τους Ευρωπαίους να πάψουν να μας βλέπουν σαν υποανάπτυκτους, ας τους δείξουμε τι πραγματικά αξίζουμε !

  16. Καλησπέρα σας και πάλι..
    Προφανώς η μητέρα του 17χρονου κοριτσιού είναι καθηγήτρια,γιατί τέτοιες συζητήσεις γνωρίζουμε ότι έγιναν μεταξύ των καθηγητών.Καλό θα ήταν να μην κρατάει την ανωνυμία της,μιας και εμείς έχουμε πάρει θέση με τα πραγματικά μας ονόματα.Εσείς οι ίδιοι οι καθηγητές μας διδάσκετε,ότι λέμε,να το λέμε χωρίς να φοβόμαστε και να λαμβάνουμε την ευθύνη των λεγομένων μας.
    Τέλος,σας παραπέμπω κ. Καθηγήτρια στην απάντηση που έχουμε δώσει επώνυμα για εσάς τους ανώνυμους!

    Β.Π

  17. Και ακόμα διαψεύδω τους ισχυρισμούς της μάνας-καθηγήτριας περί ουδετερότητας του συλλόγου στο σχόλιο 2:55,γιατί υπήρχε προτροπή από μέρος του συλλόγου,εφόσον θα παίρναμε θέση,να παίρναμε θέση κατά κάποιας πολιτικής παράταξης,το οποίο εμάς δεν μας βρήκε σύμφωνους…

    Β.Π.

  18. Αγαπητά παιδιά, όπως είπα και στο προηγούμενο σχόλιο μου δεν έχω κανένα σκοπό να αντιπαρατεθώ μαζί σας. Πρέπει όμως να μου επιτρέψετε να διευκρινήσω πως δεν είμαι καθηγήτρια σας. Αλήθεια, εσείς δεν συζητάτε με τους γονείς σας τα όσα συμβαίνουν στο σχολείο σας; Όσον αφορά την νεότερη ανάρτηση σας και τα σχόλια σας που με προτρέπετε να διαβάσω, βεβαίως και τα έχω διαβάσει γιατί με ενδιαφέρει πάντα η γνώμη των νέων παιδιών απλά επιθυμώ αυτή να είναι ανεπηρέαστη και αντικειμενική.

  19. Καλησπέρα και πάλι s-spinos,αν και δε γνωρίζω κατά πόσο παίρνουν σάρκα και οστά οι θέσεις σου στην πράξη , θα ήθελα να πω πάντως πως χαίρομαι που συναντώ εδώ άτομα που εκτός του ότι γράφουν ορθογραφημένα, έχουν λάβει μια παιδεία και ,κατά συνέπεια, τα διέπει κοινωνική συνείδηση. Δε πιστεύω πως το να επαναπαυόμαστε με την πρόφαση "έτσι έχουν τα πράγματα και δεν αλλάζουν" αποτελεί πανάκεια για όλο αυτό, καθώς όλα γύρω μας αντικατοπτρίζουν το εγώ μας, και όλα είναι ένα. Επίσης, από τη στιγμή που εμείς οι ίδιοι εδραιώσαμε αυτές τις αξίες και τα ιδανικά δεν νομίζω πως δεν δυνάμεθα να τις "επαναπατρίσουμε" και να τις διαφυλάξουμε… Το να αποστασιοποιούμαστε είναι η εύκολη λύση.. Και όπως λες και εσύ, οφείλουμε να ανιχνεύσουμε αυτό το "κάτι" που πήγε στραβά και συλλογικά να το διορθώσουμε!! Οι αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν δικαίως όσους απείχαν από τα κοινά "όχι φιλήσυχους, αλλά άχρηστους", "ουκ απράγμονας, αλλ'αχρείους…" Όποιος απέχει κατ'αυτό τον τρόπο ας μην κρίνει και κατηγορεί λοιπόν τους "αλλοφρονούντες"…που στην προκειμένη περίπτωση είμαστε εμείς.. Η ελευθερία αποτελεί ακόμα πιο αδήριτη ανάγκη καθώς δίχως αυτήν αποσαθρώνεται ο πρωταρχικός ρόλος της ύπαρξής μας, δηλαδή η αδέσμευτη σκέψη και έκφραση. Χωρίς ελευθερία εκπίπτουμε, και αυτή η -ηθική κυρίως- έκπτωση έχει ήδη επέλθει από όσα βλέπω εγώ προσωπικά… Δε θα δώσω περισσότερη έκταση στο θέμα, εμάς δε θα μας φιμώσουν πάντως κάποιοι, θα συνεχίσουμε να έχουμε άποψη όσο περίεργο κι αν φαίνεται αυτό. Όσοι ενδίδουν στην απάρνηση της πνευματικής λειτουργίας παραδίνονται στη λογοκρισία και συχνά στην αυτολογοκρισία, καθώς μέσα από την στράτευση τους σε κομματικές παρατάξεις υποβιβάζουν το λόγο τους και,συνακόλουθα, τον ίδιο τους τον εαυτό. Γι αυτό και έχω απηυδήσει να βλέπω κακοπροαίρετα σχόλια σε βάρος μας, στα οποία ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του.Δηλαδή γιατί πρέπει οπωσδήποτε να είμαστε με τους μεν οι με τους δε? Δε το καταλαβαίνω… Αυτό, απλά αυτό! Και τέλος να πω, ότι μέσω αυτής της στάσης το μόνο που επιτυγχάνεται είναι ο ευνουχισμός του λόγου του καθενός και μην ξεχνάτε ότι ο λόγος μας είναι η σκέψη μας και η σκέψη μας αντανακλά τον ψυχισμό μας. Και επιτέλους, σταματήστε να μασάτε μισοκοιμισμένοι την καραμέλα του εμφυλίου.. Τα έχει ζήσει και η γιαγιά μου όλα αυτά πολύ πιο έντονα από κάποιους που το παίζουν πονεμένες ψυχές, αλλά δεν κάθομαι να αναμασώ συμβάντα που μου διηγήθηκε..όλοι σφάξανε, αρκετά λοιπόν!
    ΥΓ:"Ποιός θα μας φυλάξει από τους φύλακες που λέει και ο Γιουβενάλη;"
    Ευχαριστώ! Π.Κ

    Ευχαριστώ.

  20. Παρόλο που παραμένετε ανώνυμος,σας καλούμε στο Λύκειο να έρθετε να μας συναντήσετε,μιας και έχουμε μιλήσει επώνυμα και μας γνωρίζετε,για να ακούσουμε τους προβληματισμούς σας,να ακούσετε και τους δικούς μας και να σας εξηγήσουμε τις θέσεις μας!

  21. Είμαι ο σχολιαστής που μου απάντησαν οι μαθητές Β Π και Π Κ, παραθέτοντας και προσωπικά μου στοιχεί, αλλά τα δυο σχόλιά μου αφαιρέθηκαν από το blog, προφανώς στο πλαίσιο της "Δημοκρατίας". Θα απαναλάβω προς τους μαθητές που μου απάντησαν και τους ευχαριστώ ότι δεν εγκαλούνται για τις απόψεις τους που τις ανέφερα ως "κραταιές", αλλά κρίνονται έφ'όσον αναλαμβάνουν την ευθύνη της δημόσιας έκθεσης των ιδεών τους για την ατολμία τους να αναφέρουν έστω και φιλολογικά την εκδοχή της κοινωνικής απειλής, από την επιλογή του συστήματος να προωθήσει ως εφεδρεία του τον νεοναζισμό στην Ελλάδα. Μου απαντήσατε με στερεοτυπικούς αφορισμούς, ενώ από τα λεγόμενά μου θα διαπιστώνατε εύκολα, ότι δεν ανήκω στο συστημικό στερέωμα της πολιτικής και επικαλεσθήκατε την "Δημοκρατία", για το δικαίωμα του καθενός ανεξαρτήτου πολιτικής φύσεως, στο να καταθέτει στεφάνι σε μια επέτειο της Απελευθέρωσης του λαού μας, ενώ παράλληλα την "Δημοκρατία" αυτή την κατηγορείται τουλάχιστον ως ατελή. Θεωρώ ότι πολύ νωρίς κάνετε ορισμένες υπερβάσεις και αποδέχεσθε παραδοχές επιπόλαιες αν όχι επικίνδυνες, για το σύνολο της ανθρώπινης κοινωνίας. Ειδικότερα, η σημαντικότερη υπέρβαση που κάνετε, είναι η έλλειψη κριτικού πνεύματος και προβληματισμού, απέναντι σε μία ανάνηψη του νεοναζισμού και νεοφασισμού, που συνοδεύεται από την "Αναθεωρητική" ανάγνωση της παγκόσμιας και Ελληνικής Ιστορίας. Η υπέρβαση αυτή, συνεχίζεται, όταν επικαλείσθε, στο δικαίωμα του λόγου στους δηλωμένους εχθρούς της Δημοκρατίας, από μια κατά την δικιά σας εκτίμηση, ατελή "Δημοκρατία", της οποίας τα εχέγγυα και τις καλές προθέσεις αμφισβητείτε και μάλλον καλώς. Η υπέρβαση ολοκληρώνεται, όταν αναφέρεσθε στην "μεσότητα" των απόψεών σας αποφεύγοντας εντέχνως την κριτική των άκρων, έχοντας όμως σπιλώσει τους Αντιφασίστες ως άφρονες από τα λεγόμενά σας, λησμονώντας ότι η πολιτική ουδετερότητα, στον στίβο της πολιτικής δεν είναι τίποτε άλλο παρά "πλάτες", συνήθως σε αυτούς που θεσμικά και εξωθεσμικά, επιβουλεύονται την Ελευθερία των λαών. Η επίκληση στην έννοια της πατρίδας από αλήσμονες, δεν διαφυλάσσει το κύρος των λόγων, από την εύλογη κριτική για φιλολογία ή έκθεση ιδεών, σε εποχές όπου η πράξη έπρεπε να περισσεύει των λόγων. Η κάθε Χρυσή Αυγή, έχει το βήμα του λόγου θεσμικά κατοχυρωμένο, στην Βουλή στα ΜΜΕ, τα blog, επιδοτούμενη από τον Ελληνικό λαό ως κόμμα, ενώ οι Αντιφασίστες, το μόνον που διαθέτουν, είναι ο δρόμος και οι υπόγειες διαδρομές ενημέρωσης.
    Κι εδώ έρχεσθε και κάνετε παραδοχές, που αποτελούν το τελικό αυτογκόλ, χαρίζοντας φυσικά την ευκαιρία στους εαυτούς σας, της αναψηλάφισης των ιδεών σας, με προσεκτικότερο τρόπο.
    Θεωρείτε ότι ο Αντιφασισμός είναι κατά αποκλειστικότητα κομματικά υποκινούμενος και μάλιστα από την Αριστερά, αγνοώντας ότι ο Αντιφασισμός και μάλιστα ο Μαχητικός τον οποίο αντιμάχεσθε προφανώς διαθέτει Αντιεξουσιαστικό πρόσημο, φεύγοντας από την οριοθέτηση δεξιάς και αριστεράς, διαθέτοντας τα χαρακτηριστικά του Αντιολοκληρωτικού ρεύματος σκέψης των τελευταίων δεκαετιών και την Αμεσοδημοκρατική εκδοχή οργάνωσης και λειτουργείας, ως αντίβαρο στην "σαθρή " Δημοκρατία της Αντιπροσώπευσης και της Διαμεσολάβησης, της πολιτικής και οικονομικής νομενκλατούρας που κυβερνά παγκόσμια.
    Όπως και πολύ σωστά σας αναφέρεο ο σχολιαστής που υπογράφει ως spinos, υπάρχουν πολλές οπτικές γι αυτό που αναφέρετε ως Δημοκρατία και θα ήταν χρήσιμο να αναγνώσετε τον Έλληνα φιλόσοφο και διανοητή Κορνήλιο Καστοριάδη, που με κριτικό πνεύμα απέναντι στην "κοινοβουλευτική ολιγαρχία", αντέτεινε την Αυτοθέσμιση, την Αυτοδιεύθυνση και την Αυτοκυβέρνηση του λαού, μέσα από την εσωτερική αυτοσυνειδησία και στο πλαίσιο της Πολιτικής και Ατομικής Αυτονομίας, εμπνεόμενη και όχι μιμούμενη από την Άμεση Δημοκρατία της Αρχαίας Ελλάδας.

  22. Προς 2:32μμ

    Από μια σύντομη έρευνα που έκανα δεν υπάρχει στα ανεπιθύμητα σχόλιο σας και ούτε ποτέ διαχειριστής έχει σβήσει σχόλιο, οπότε καταρρίπτεται η άποψή σας περί μη ''Δημοκρατίας'' στην δημοσίευση σχολίων στο Loutrakiblog.

    Εξάλλου, οι αναγνώστες όπως και εσείς ο ίδιος διαβάζοντας όλα τα σχόλια μπορούν να το διαπιστώσουν αυτό βλέποντας απόψεις από όλους τους πολιτικούς χώρους.Συγνώμη για την παρέμβασή μου αλλά δεν θα αφήσουμε ποτέ κανέναν να αμφισβητήσει τον ανεξάρτητο χαρακτήρα που έχουμε και είναι αποδεκτός από την ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των αναγνωστών μας.Ευχαριστώ

  23. s-spinos:

    Κοπελιά με τα αρχικά Π.Κ. (επίτρεψέ μου την προσφώνηση) πρώτα θερμά να σε ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου παρέχεις/τε να συνομιλήσω μαζί σου/σας, και εξ αρχής να ξεκαθαρίσω, δεν είμαι της κατηγορίας εκείνων που θα σου/σας πουν "σώπα". Αντίθετα, εγώ σου λέω ΜΙΛΑ.

    Είμαι της άποψης ότι είναι στην ανθρώπινη μοίρα η έρευνα για την εύρεση της αλήθειας. Δύσκολος δρόμος. Όμως δεν είμαι εγώ εκείνος που μπορώ να δώσω οδηγίες προς ναυτιλλομένους. Γι΄αυτό σου παραθέτω ένα μικρό απόσπασμα από: "Οι διδασκαλίες του Δον Χουάν: Ο δρόμος της γνώσης ενός Ινδιάνου Γιακί" του Κάρλος Καστανέδα.

    "Η επιθυμία για γνώση δεν είναι φιλοδοξία. Είναι στη μοίρα μας να θέλουμε να μαθαίνουμε.
    Κάθε μονοπάτι (γνώσης) είναι ένα μέσα από πολλές χιλιάδες άλλα μονοπάτια.
    Εξέτασε κάθε μονοπάτι όσο πιο καλά μπορείς. Δοκίμασέ το τόσες φορές όσες θεωρείς αναγκαίο.
    Μετά κάνε στον εαυτό σου, και μόνο στον εαυτό σου, μία ερώτηση:
    Έχει καρδιά αυτό το μονοπάτι;
    Αν ναι, το μονοπάτι είναι καλό.
    Αν όχι, δεν αξίζει καθόλου.
    Το μονοπάτι χωρίς καρδιά θα στραφεί ενάντια στον άνθρωπο και θα τον καταστρέψει.
    Δεν παίρνει πολύ για να πεθάνεις, και το ν΄αποζητάς τον θάνατο είναι σαν να αποζητάς το τίποτε".

    Με συγχωρείς που δεν απάντησα έγκαιρα, αλλά προ ολίγου είδα το σχόλιό σου.
    Αφού σε ευχαριστήσω και πάλι σου εύχομαι ένα όμορφο απόγευμα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog