Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΟΝΤΟΝΗ….

- Advertisement -

Ο υπουργός Δικαιοσύνης ενημέρωσε την προεδρεύουσα του Συμβουλίου της Ευρώπης Εσθονία ότι δεν θα λάβει μέρος σε διεθνές συνέδριο «Ο στρατός της ΕΣΣΔ ήταν απελευθερωτής της Ευρώπης» επισημαίνει και προσθέτει: «Ναζισμός και κομμουνισμός δεν είναι μέρη της ίδιας εξίσωσης»…

Η Ελλάδα θα είναι η μόνη χώρα της ΕΕ που δεν θα θα συμμετάσχει στο διεθνές συνέδριο που διοργανώνει η Εσθονική Προεδρία της ΕΕ σχετικά με «τα εγκλήματα από τα κομμουνιστικά καθεστώτα».

Αυτό προκύπτει από την αρνητική απάντηση που απέστειλε ο Υπουργός Δικαιοσύνης στη σχετική πρόσκληση με την οποία συσχετίζει την διεξαγωγή του συνεδρίου με την άνοδο του εθνικισμού και του ναζισμού στην Ευρώπη, χαρακτηρίζει τον στρατό της ΕΣΣΔ ώς τον … απελευθερωτή της ευρώπης και παρουσιάζει τον κομμουνισμό ως τη… μήτρα της ελευθερίας και της δημοκρατίας καθώς όπως αναφέρει γέννησε δεκάδες ιδεολογικά ρεύματα.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο αποφεύγει την οποιαδήποτε νύξη στα εγκλήματα που διαπράχθηκαν από τα κομμουνιστικά καθεστώτα και ενημερώνει τους διοργανωτές ότι η Γενική Γραμματεία Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Ελληνικού Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων δεν πρόκειται να συμμετάσχει στο συγκεκριμένο Συνέδριο.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της επιστολής που απέστειλε ο υπουργός Δικαιοσύνης

«Η πρωτοβουλία σας να διοργανώσετε στο πλαίσιο της Προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης Διεθνές Συνέδριο με τίτλο «Η κληρονομιά στον 21ο αιώνα των εγκλημάτων που διαπράχθηκαν από τα κομμουνιστικά καθεστώτα» μας προκάλεσε εύλογα ερωτηματικά. Ειδικά σε μία περίοδο, που οι θεμελιώδεις αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αμφισβητούνται ανοιχτά από την άνοδο των ακροδεξιών κινημάτων και των νεοναζιστικών κομμάτων σε ολόκληρη την Ευρώπη, η προαναφερθείσα πρωτοβουλία είναι πολύ ατυχής.

Η Ιστορία δεν μπορεί να παραχαραχθεί παρόλο που μπορεί να γράφεται κυρίως από τους νικητές ή να αξιολογείται διαφορετικά από την οπτική των κρατών. Παρ’όλα αυτά, τα ιστορικά στοιχεία και γεγονότα, κατέγραψαν τον στρατό της ΕΣΔΔ ως τον απελευθερωτή της Ευρώπης και των ναζιστικών στρατοπέδων συγκέντρωσης και ως λυτρωτή από την φρίκη του Ολοκαυτώματος.

Στη σκέψη και στη συνείδησή μας, το ναζιστικό καθεστώς, δηλαδή εκείνο το πολιτικό σύστημα, το οποίο έχει τον ρατσισμό, το μίσος τη μισαλλοδοξία και τη μαζική δολοφονία ως τον πυρήνα της ιδεολογίας του δεν θα υπήρχε καμία περίπτωση να συγκριθεί με τον κομμουνισμό, με την πολιτική ιδεολογία που αυτός αντιπροσωπεύει, ή να συγκριθεί με οτιδήποτε άλλο, απλούστατα διότι η ανθρωπότητα δεν έχει αντιμετωπίσει τίποτε παρόμοιο με τον ναζισμό και ελπίζουμε πως δε θα το κάνει στο μέλλον.

Η φρίκη που γνωρίσαμε μέσω του Ναζισμού είχε μία και μόνη εκδοχή, αυτή που περιγράψαμε παραπάνω. Ο κομμουνισμός, αντίθετα, γέννησε δεκάδες ιδεολογικά ρεύματα, ένα εκ των οποίων υπήρξε ο ευρωκομμουνισμός, ο οποίος γεννήθηκε μέσα σε κομμουνιστικό καθεστώς, την περίοδο της Άνοιξης της Πράγας με στόχο να παντρέψει τον σοσιαλισμό με την Δημοκρατία και την ελευθερία. Αυτό το ιδεολογικό ρεύμα μπόλιασε έκτοτε την πολιτική σκέψη όλης της Δυτικής Ευρώπης, έθεσε ζητήματα αναζήτησης, αποτέλεσε ένα μεγάλο εργαστήρι θεωρητικών επεξεργασιών, διαμορφώνοντας μια κουλτούρα διαλόγου, που το κατέστησαν έναν οργανισμό ζωντανό.

Θεωρούμε πως η πρωτοβουλία διοργάνωσης ενός συνεδρίου με το συγκεκριμένο περιεχόμενο και τίτλο, στέλνει ένα λανθασμένο και επικίνδυνο πολιτικό μήνυμα, το οποίο είναι προϊόν των Συμφωνιών που ακολούθησαν τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, αναβιώνει το ψυχροπολεμικό κλίμα που τόσα δεινά έφερε στην Ευρώπη, αντίκειται στις αξίες της ΕΕ και σίγουρα δεν αντικατοπτρίζει την οπτική της ελληνικής κυβέρνησης και του ελληνικού λαού, η οποία είναι πως ο ναζισμός και ο κομμουνισμός δε θα μπορούσαν ποτέ να υπάρχουν ως τα δύο μέρη της ίδιας εξίσωσης.

Έχει γίνει σαφές ότι η Γενική Γραμματεία Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Ελληνικού Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων δεν πρόκειται να συμμετάσχει στο εν θέματι Συνέδριο»

Δυναμίτης 

- Advertisement -

20 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Φαιδρότητα και ταξική σκέψη. Έλεος. Γιατί δε πήγαινε εκεί να δει τι σημαίνει …κομμουνισμός; Από δαύτους τι να περιμένεις άραγε;

  2. Και ο Κοντονής μίλησε εν ονόματι ολοκλήρου της Ελλάδος, παραβλέποντας το γεγονός ότι μέρος της δεν αναγνωρίζει ως εγκλήματα τα ναζιστικά. Συνεπώς κομμουνισμός-ναζισμός είναι μέρος της ιδίας απολύτου αξισώσεως. Ο κύριος Κοντονής εθελοτυφλεί για το γεγονός ότι ο Μουσολίνι είχε ξεκινήσει την πολιτική καριέρα από το Κομμουνιστικό κόμμα Ιταλίας αλλά και ο Χίτλερ ονόμαζε το κόμμα του: Εθνικοσοσιαλιστικό εργατικό κόμμα. Λέξεις σοσιαλισμός και εργατειά μόνο σε κομμουνιστικά μορφώματα συναντιώνται. Και ύστερα ενοχλήθηκε ο Τσίπρας που ο δεσπότης που φωτογραφήθηκε μαζί του τις προάλλες τον ονομάτισε της άκρας αριστεράς. Για το ότι το BBC ονομάτιζε τον σύριζα έτσι πριν τις εκλογές του 2005, far-leftist party, δεν ενοχλήθηκε.

  3. Οι όροι Eesti Leegioni , 20 Waffen SS Div. μάλλον δεν σημαίνουν κάτι για τον ….."δυναμίτη" σας, πιθανόν στον ίδιο βαθμό όσο και οι όροι Πούλος, Τάγματα Ασφαλείας, ταγματάρχης Στούπας κτλ.

  4. Και ο Κοντονής μίλησε εν ονόματι ολοκλήρου της Ελλάδος, παραβλέποντας το γεγονός ότι μέρος της δεν αναγνωρίζει ως εγκλήματα τα ναζιστικά. Συνεπώς κομμουνισμός-ναζισμός είναι μέρος της ιδίας απολύτου αξισώσεως. Ο κύριος Κοντονής εθελοτυφλεί για το γεγονός ότι ο Μουσολίνι είχε ξεκινήσει την πολιτική καριέρα από το Κομμουνιστικό κόμμα Ιταλίας αλλά και ο Χίτλερ ονόμαζε το κόμμα του: Εθνικοσοσιαλιστικό εργατικό κόμμα. Λέξεις σοσιαλισμός και εργατειά μόνο σε κομμουνιστικά μορφώματα συναντιώνται. Και ύστερα ενοχλήθηκε ο Τσίπρας που ο δεσπότης που φωτογραφήθηκε μαζί του τις προάλλες τον ονομάτισε της άκρας αριστεράς. Για το ότι το BBC ονομάτιζε τον σύριζα έτσι πριν τις εκλογές του 2005, far-leftist party, δεν ενοχλήθηκε.

  5. 10:47 μ.μ. όπως η Ελλάδα δεν αναγνωρίζει τα εγκλήματα κομμουνιστικών καθεστώτων διότι απελευθέρωσαν την Ευρώπη από το έτερον ήμισυ (τους συντρόφους της ακροδεξιάς, δες σύμφωνο Μολότωφ-Ρίμπεντροπ) έτσι και η Ελλάδα δεν αναγνωρίζει τα όποια εγκλήματα των ταγμάτων ασφαλείας, γιατί την απελευθέρωσαν από τον κομμουνιστικό ζυγό. Για τα όσα δεινά θα επέρχοντο στην χώρα αν επικρατούσε ο Μπελογιάννης, δες Αλβανία, Γιουγκοσλαβία, Ουγγαρία, Βουλγαρία όπου σήμερα κυβερνούν και κυριαρχούν ιδελολογικώς τα άκρα δεξιά κόμματα. Τυχαίο? Δεν νομίζω. Συμφωνείς φασιστάκο της αριστεράς?

  6. 12:47

    Με γνωρίζετε προσωπικά κύριε για να μπορείτε να μου απευθύνετε τον ακροτελεύτιο χαρακτηρισμό;;; Αν επιμένετε σε αυτόν καλό θα ήταν να επανέλθετε. Θα το διασκεδάσουμε φαντάζομαι δεόντως.
    Πάντως είναι έκδηλη η άγνοια των στοιχειωδών ιστορικών και πραγματολογικών που σας διακατέχει. Πχ με εξαίρεση την Ουγγαρία στις λοιπές χώρες που αναφέρετε κυβερνούν κόμματα είτε κατ' όνομα σοσιαλιστικά είτε της πεφωτισμένης "φιλελεύθερης" κεντροδεξιάς.
    Οσο για το γνωστό σύμφωνο Ρiμπεντροπ-Μολοτώφ που αναφέρετε ως παράδειγμα υπήρξε αναγκαστικό απότοκο των συμφωνιών του 38 στο Μόναχο, όταν οι Βρετανοί προτίμησαν να συμφωνήσουν με τον Αδόλφο και να αγνοήσουν τα τότε αιτήματα- διαβήματα της σοβιετικής διπλωματίας για σύμφωνο συνεργασίας, όπως είχε ήδη επιτευχθεί με τη Γαλλία και τη ταλαίπωρη τότε Τσεχοσλοβακία. Η τελευταία υπέστη τότε τα επίχειρα της εν λόγω συμφωνίας. Στο φαγοπότι εκτός Αδόλφου συμμετείχαν ασμένως και Πολωνοί, Ούγγροι. Φαντάζομαι ότι μια εξέλιξη τέτοιας γεωπολιτικής σημασίας θα θορυβούσε κάθε στοιχειωδώς εχέφρονα στη περιοχή, πόσω μάλλον τη σοβιετική διπλωματία.
    Μπορώ αν θέλετε να σας παραθέσω και τη σχετική βιβλιογραφία ( αυστηρά Δυτικής προελεύσεως αλλά δυστυχώς μόνο στην αγγλική ).
    Τέλος, δυστυχώς για εσάς, τα τάγματα ασφαλείας ήταν με γερμανικό εξοπλισμό, στολές, υποστήριξη και ουχί ο τρισκατάρατος Μπελογιάννης. Στους ομολόγους τους ανά την Ευρώπη απεδόθη η πρέπουσα δικαιοσύνη, εδώ ελέω Γεωργίου του Βου παρέμειναν, εκτός εξαιρέσεων, "λεβέντες" . Συνταξιοδοτήθηκαν δε από τους πραξικοπηματίες, για να τελειώσει το όνειδος επί Κ.Καραμανλή του πρεσβυτέρου. Εσείς βεβαίως μπορείτε να νομίζετε και να εκφράζετε ό,τι θέλετε σχετικά. Η Ελληνική Δημοκρατία άλλα επισήμως πρεσβεύει.

  7. 5:15 μ.μ. Σε ικανοποιεί να αναιρέσω τον χαρακτηρισμό? Ας το πράξω -εν τω παρόντι- όπως και εσύ οφείλεις να πράξεις το αυτό για τον χαρακτηρισμό σου ως ανιστόρητος. Εσύ μιλάς ως ιστορικός? Εννοώ, με την ιδιότητα του ιστορικού? Αν όχι, ο χαρακτηρισμός σου είναι άτοπος και προσβλητικός. Για να δούμε αν είσαι τόσο "προοδευτικός δημοκράτης" ώστε να ανακαλέσεις.
    Όσο για το σημερινό καθεστώς σε χώρες του πρώην Ανατολικού μπλοκ, απήντησες μόνος σου: "κατ' όνομα σοσιαλιστικά". Επί παραδείγματι, οι αλυτρωτικές βλέψεις της Αλβανίας, μόνο σοσιαλισμό δεν είναι ποτέ δυνατόν να δηλώνουν, εκτός κι αν ο σοσιαλισμός την σήμερον μεταφράζεται αλλοτρίως. Συνεπώς μόνος σου συνεφώνησες με τα γραφόμενά μου.
    Όσο για την Γερμανοσοβιετική συμφωνία, αυτό που μας λες (μάλλον δικαιολογείς) είναι ότι οι Σοβιετικοί ζήτησαν συμμαχία με την Δύση, αλλά τελικώς προτίμησαν να συνεργαστούν με τον ναζισμό ελλείψει θετικής ανταποκρίσεως? Είναι ποτέ δυνατόν να σταθεί αυτό, ως τι? Ως αιτιολογία? Ως ιστορική -λογική- επεξήγηση του συμφώνου?
    Πάμε στα τάγματα ασφαλείας και τον γερμανικό οπλισμό τους. Αυτό θες μας πεις ότι υποδηλώνει προδότες? Ο ΕΑΜ ΕΛΑΣ δηλαδή πολέμισε με όπλα ελληνικής κατασκευής γιαυτό είναι πατριώτες? Είναι σοβαρό επιχείρημα αυτό? Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να σχολιάσω περαιτέρω το συγκεκριμένο, διότι τελικώς καταλήγει σε αστεϊσμό από πλευράς σου. Για κάποιον λόγο δείχνεις να ταυτίζεις, η μπερδεύεις, καλαμπουράκι με βάσιμη και τεκμηριωμένη ιστορική κρίση.
    Και τέλος, επιθυμώ να μου παραθέσεις την βιβλιογραφία. Αλλά με το "δυστυχώς μόνο στην Αγγλική", τί ακριβώς θέλεις να πεις? Ότι κατέχεις κάποια γλώσσα που δεν κατέχουμε οι υπόλοιποι? Συνεπώς αν είσαι φασιστάκος της αριστεράς, ίσως και να προέτρεξα, αλλά υπερόπτης, αλλαζών και ματαιόπονος οπωσδήποτε είσαι, κάτι που αποδεικνύεται πασιφανώς από την ανάρτησή σου.
    Να υποθέσω ότι εσύ ταυτίζεσαι πλήρως με τις δηλώσεις Κοντονή, δεν είναι έτσι?

  8. 11:50
    Προτού (σε επόμενο σχόλιο) σας απαντήσω επί της ουσίας μια σύντομη διευκρίνηση:
    το "δυστυχώς μόνο στην Αγγλική" δεν εμπεριέχει την αιχμή στην οποία αυτοβούλως "τσιμπήσατε". Δυστυχώς, τονίζω και πάλι, δεν υπάρχει σοβαρή ελληνική βιβλιογραφία επί του επίμαχου αυτού ιστορικού χρονικού πλαισίου 36-39.Μόνο οι ένθεν κακείθεν ευκολίες επιπέδου Μαργαρίτη και Καλύβα ώστε να ορχούνται στη "βεβαιότητα" οι εκατέρωθεν χοροί των ανυποψίαστων θεατών-χειροκροτητών. Αναφέρω δύο ονόματα προφανώς γνωστά σε εσάς για να αντιληφθείτε το κλίμα. Οι εν λόγω δεν έχουν ασχοληθεί με το επίμαχο.

    Θα επανέλθω αργότερα για τα "ρέστα"

  9. E
    Επανέρχομαι καλέ μου κύριε για την επί της ουσίας συνέχεια:

    1) Περί των καθεστώτων στις πρώην ανατολικές χώρες : Το κατ' όνομα σοσιαλιστικά , όπως το κόμμα του Έντι Ράμα ή το αντίστοιχο στη Σλοβακία το εκλάβατε κατά το δοκούν.Δεν έχουν καμία σχέση με το σοσιαλισμό στον ίδιο βαθμό που δεν έχει η εντόπια Δημοκρατική Συμμαχία. Υπήρξαν δημιουργήματα μετά το 1991 και τα περισσότερα συμμετέχουν στη λεγόμενη Σοσιαλιστική Διεθνή και την αντίστοιχη ομάδα του Ευρωκοινοβουλίου με ό,τι αυτό σημαίνει. Εν κατακλείδι πρόκειται για κόμματα απολύτως συστημικά εκ γενετής. Καταρρέει επομένως το σχετικό σας επιχείρημα.
    Άλλωστε σαφείς ακροδεξιές παρατάξεις δείχνουν να εμφανίζονται δυναμικά και σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης , προστιθεμένου επομένως ενός ακόμα τεκμηρίου που καταρρίπτει το επιχείρημα σας.

    2) Περί συμφώνου Ρίμπεντροπ- Μολοτώφ: Δυστυχώς επαναλαμβάνετε το ίδιο "επιχείρημα" , ένα αφήγημα πολύ του συρμού στους λεγόμενους φιλελεύθερους κύκλους. Κατ' αντιστοιχίαν οι ίδιοι ανιστόρητοι εξυπνάκηδες θεωρούν τη σφαγή της Τριπολιτσάς του 1882 ως γενοκτονία. Θα ήταν ίσως χρήσιμο για εσάς αντί να επαναλαμβάνετε αμάσητη την αφήγηση αυτή να δείτε το ευρύτερο γεωπολιτικό και διπλωματικό πλαίσιο της περιόδου 1936-1939. Επ' αυτού στη βιβλιογραφία παρακάτω.
    Να αναλογιστείτε επομένως, αφού πρώτα πληροφορηθείτε, τις συνθήκες , τα δεδομένα, τις απειλές και τις ευκαιρίες εκείνης της περιόδου. Ίσως τότε μπορέσετε να χωνέψετε γιατί επήλθε ως αναγκαστικό απότοκο η ανωτέρω συμφωνία. Οι γερμανοσοβιετικές σχέσεις ανάγονται στο 1922 ( Συμφωνία Ραπάλλο ) και αναπτύχθηκαν επί τη βάσει κοινών συμφερόντων, εμπορικών και πολιτικών στο μέτρο που και οι δύο χώρες γνώρισαν έναν οιονεί αποκλεισμό από τη διεθνή τότε ζωή.. Με την άνοδο του ναζισμού στη Γερμανία, ως γνωστόν, οι πρώτοι διωχθέντες ήσαν οι κομμουνισταί, οι τσιγγάνοι, οι ομοφυλόφιλοι και άλλες "ειδικές" κατηγορίες για να επέλθει αργότερα η γνωστή Νύχτα των Κρυστάλλων.Η Σοβιετική διπλωματία επιχείρησε να στραφεί για σύμφωνο συνεργασίας με τους λεγόμενους Δυτικούς της πρώην Entente, αλλά προσέκρουσε στην αλλαγή πολιτικής της Βρετανίας από το 36 και μετά. Η κύρια αιτία ήταν το πραξικόπημα Φράνκο και ο μετέπειτα Ισπανικός Εμφύλιος.

    Συνέχεια με τη βιβλιογραφία και τα "ρέστα" ακολουθεί σε επόμενο σχόλιο λόγω μεγέθους..

  10. 11:50 συνέχεια

    Επομένως διαβάστε το

    http://www.cambridge.org/gr/academic/subjects/history/twentieth-century-regional-history/britain-soviet-russia-and-collapse-versailles-order-19191939?format=HB&isbn=9780521857130#IcgfiroFAkIARqes.97

    ειδικά τα 3 τελευταία κεφάλαια .Χρήσιμη θα ήταν και η βιογραφία του Τσώρτσιλλ από τον καθ' όλα μη "ύποπτο" Roy Jenkins για το κλίμα εκείνης της εποχής.

    3) Περί ταγμάτων Ασφαλείας: Ακριβώς!… αυτοί με όπλα, υποστήριξη, στολές , μισθοδοσία και λοιπά "τυχερά" από τους κατακτητές Ναζί, οι άλλοι με τα όπλα που πήραν στις μάχες, την ιταλική κατάρρευση και την με το σταγονόμετρο συμμαχική βοήθεια.Αντιλαμβάνεστε καλέ μου κύριε πώς υπονομεύετε ο ίδιος τη θέση σας. Θα μου κάνατε τη χάρη να εκθέσετε εσείς την "βάσιμη και τεκμηριωμένη ιστορική κρίση" περί ΤΑ για να σταματήσουμε το "καλαμπουράκι". Κρατήστε πάντως το δεδομένο ότι η Ελληνική Δημοκρατία απεφάνθη επισήμως επ' αυτού μετά τη μεταπολίτευση. Αν ( αν λέγω και απεύχομαι)εσείς θέλετε να συμπλέετε με τους χουνταίους, που μόνοι αυτοί- ούτε καν ο Παπάγος, ετόλμησαν επισήμως να τους αναγνωρίσουν είναι δικό σας πρόβλημα.Δεν είναι βεβαίως εντελώς απίθανο να θεωρείτε και τον Κ. Καραμανλή το πρεσβύτερο "σοσιαλιστή" κατά πως ισχυριζόταν η Εστία κάποτε. Φαντάζομαι ότι είστε σε ηλικία για να το θυμάστε.

    3) Περί δηλώσεων Κοντονή: Βεβαίως και συμφωνώ στο πνεύμα. Θεωρώ ότι θα μπορούσε να είναι πιό λιτή. Δεν χρειάζεται να εξηγηθούν τα αυτονόητα σε ένα λαό που υπέστη τα πάνδεινα από τη ναζιστική λαίλαπα.Οι περί το γεγονός κορυβαντιώντες δημοσιογραφίσκοι και πολιτικάντες δικαιολογημένοι στο βαθμό που άλλα τινά στοχεύουν και φαντασιώνονται. Ο απλός πολίτης όμως μπορεί σκεπτόμενος να αντιληφθεί.

    Θα παρακαλέσω τέλος να αποφύγετε περαιτέρω ευκολίες χαρακτηρισμών και να αρκεστείτε σε μια πολιτισμένη συζήτηση μεταξύ Ελλήνων πολιτών. Μη με αναγκάσετε να αποστώ των αρχών που θα έπρεπε να διέπουν μια ανοικτή συζήτηση.

  11. "Το τονίζω και πάλι" τί ακριβώς σημαίνει? Πού ακριβώς τονίστηκε αυτό στην άνωθεν ανάρτησή σου για να το επανατονίσεις, απισυνάπτοντάς μου πλάγια μομφή για το ότι δεν δύναμαι να κατανοήσω τί διαβάζω? Ανέγνωσες τί ακριβώς έγραψες και όχι τί ήθελες ενδεχομένως να γράψεις?
    Όσον αφορά τον Καλύβα, επειδή δείχνεις να μιλάς με τρόπο κάπως απαξιωτικό, ίσως γνωρίζεις ότι είναι καθηγητής του Yale που σημαίνει ότι τα διαπιστευτήριά του είναι υψηλότατα. Και αυτό διότι ο Καλύβας γνωρίζει πως θα χειριστεί και θα αξιολογήσει το αρχειακό υλικό, χωρίς να παρακάμπτει ό,τι δεν τον βολεύει και να αποσιωπεί ό,τι δεν εξυπηρετεί τους σκοπούς του, κάτι αδιαμφισβήτητο για τον πενυχρό και ύπουλο τρόπο που επιχειρηματολογούν δεδηλωμένοι "επιστήμονες" αριστεροί στα προπαγανδιστικά τους "συγγράμματα". Ίσως επ'αυτού να ταιριάζει περισσότερο, καίτοι εκουσίως, η αναφορά σου στο επίρρημα "δυστυχώς" περί Ελληνικής βιβλιογραφίας.
    Από το βιβλίο του Καλύβα, εσύ αυτό το συμπέρασμα εξάγεις? Χρήση γερμανικού οπλισμού=προδότες? Ή μήπως δεν σε ικανοποιούν τα γραφόμενά του, ενώ σε ικανοποιεί αυτός ο ισχυρισμός που παρέθεσες και στον υπενθύμισα?

  12. Για να τα πούμε λίγο συντροφάκο τώρα που έγινες πλήρως αντιληπτός και από αυτά που είπες και από αυτά που ΔΕΝ είπες. Δεν ήταν τυχαίο που σε ρώτησα αν ομιλείς με την ιδιότητα του ιστορικού και φυσικά δεν είναι τυχαίο που ΔΕΝ απήντησες. Ή μήπως κι αυτό το παρεξήγησα και απλώς το παρέλειψες? Σε ρώτησα διότι εγώ είμαι πράγματι ιστορικός. Αυτό είναι το γνωστικό μου αντικείμενο, αυτό σπούδαζα επί σειρά ετών, όταν εσύ πήγαινες στον Περισσό να σου διδάξουν, νεοτέρα ιστορία μόνο, κατά το δοκούν τους πάντα, τα σφυροδρεπάνια. Εσύ μου θυμίζεις αυτό που λένε πάμπολλοι: βρε τί ξέρει ο γιατρός που πήγες σε δαύτον? εμένα να ακούσεις τι πρέπει να κάνεις για να γίνεις καλά…Τέτοιος είσαι
    Γιαυτό, το να ομιλώ με έναν αδαή περί ιστορίας, ιστορικής πραγματικότητος και τρόπων αξιοποιήσεως ιστορικών στοιχείων, έναν προπαγανδιστή, αρρωστημένο παρωπιδοφόρο, με παντελή έλλειψη έστω και ελαχίστου ικμάδος κριτικής σκέψεως είναι για μένα σοβαρό ατόπημα και χάσιμο πολυτίμου χρόνου.
    Κράτα αυτά τα γλοιώδη και ανιπόστατα επιχειρήματά σου βαθειά μέσα στο κνοσερβοκούτι σου μη φθαρούν και σε κακοχαρακτηρίσουν οι σταλινοσύντροφοι. Και τον χαρακτηρισμό μου της 12:47 αναρτήσεως, στον επαναπροσάπτω με κάθε βεβαιότητα πλέον. Γιατί? Για τον λόγο που είπες: γιατί τώρα πια σε ξέρω προσωπικά και έτσι δεν επιθυμώ να μολυνθώ, γιατί δεν υπάρχει αντίδοτο!!!!

  13. Καλέ μου κυριε

    Ελπιζω να δημοσιεύσουν οι διαχειρισταί σύντομα το παρόν σχόλιο, υπάρχει και ένα ακόμα πρότερο που εκκρεμεί, καθώς με το παρόν θα κλείσω την μεταξύ μας απόπειρα συζήτησης.

    Προφανώς και ΔΕΝ είστε ιστορικός επιστήμων. Θα γνωρίζατε και τρόπους και μέθοδο, αλλά και τα ιστορικά στοιχειώδη. Θα συζητούσατε επί τη βάσει στοιχείων και θα αποφεΰγατε κάθε ευκολία αναμασήματος των απολύτως καταναλωτικού χαρακτήρα εμπορευμάτων της ιστοριογραφίας τύπου Γιαννάκαινα ( αμφιβάλλω αν κατανοείτε).

    Να διαβάζετε σοβαρές ακαδημαϊκές εργασίες κύριε , να σκέπτεστε και να αναστοχάζεστε. Αν δεν μπορείτε ( όπως αντιλαμβάνομαι την αναγνωστική σας επάρκεια ) ή αν δεν θέλετε είναι δικό σας το πρόβλημα.

    Αν τέλος είναι να χάνετε τη ψυχραιμία σας όλο και περισσότερο σε κάθε επόμενο σχόλιο σας , μη συνεχίσουμε. Θα κάνετε κακό στην υγεία σας με τόσα νεύρα κύριε.

    Αντιλαμβάνομαι ότι το μοναδικό σας καταφύγιο είναι η πρόκληση ορυμαγδού μέσω ύβρεων. Δεν θα σας ακολουθήσω ούτε σήμερα.

    Αν με γνωρίζατε προσωπικά, όπως ισχυρίζεστε θα χαρώ ιδιαιτέρως να έρθετε να μου επαναλάβετε τα ανωτέρω δια ζώσης. Αυτό όμως ας περιμένει λίγες μέρες. Θα ευρίσκομαι εκτός της πόλεως δια τον επιούσιον.

    ΥΓ: τώρα που ξαναδιαβάζω όλο το νήμα για ένα πληκτρολογικό παρόραμα ψέγω τον εαυτό μου. Στο σχόλιο μου 21/08 3:15μμ το 1882 ειναι προφανώς 1821

  14. Να διευκρινίσω τέλος ότι προ της δημοσίευσης του σχολίου του ανωτέρω καλού κυρίου των 1:38 πμ της 22/08 εχω στείλει σύντομο σχόλιο όπου απαντώ οτι δεν ειμαι ιστορικός επιστήμων. Το σχόλιο αυτό είτε αγνοήθηκε από τη διαχείριση, είτε χάθηκε. Ελπίζω οι διαχειριστές να το βρουν και να το εμφανίσουν με την ημερομηνία και ώρα υποβολής του .

    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία

  15. 1:31 μ.μ. θλίβομαι διότι αδυνατείς να ξεχωρίζεις την νοηματική και επουσιώδη διαφορά μεταξύ ύβρεων και χαρακτηρισμών, διότι ουδέποτε σε έβρισα, ως ισχυρίζεσαι εις μίαν απέλπιδαν προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων, ακολουθώντας την γνωστή τακτική του συναφιού σου: "οι δύστυχοι κομμουνιστές που αγωνίζονται λυσσωδώς για τον λαό, αλλά οι φασίστες που τους κατατρέχουν". Απλές διαπιστώσεις έκανα και μάλιστα ουχί μετέωρες, καθότι τις στοιχειοθέτησα αρκούντως. Οπωσδήποτε θα σε βόλευε να μην ήμουν ιστορικός, αλλά και να μην ήμουν, μόνο σε σύμπτωση δεν μπορεί να αποδωθεί το γεγονός του ότι απαντάς επιλεκτικά γι'αυτό ποσώς δύνασαι να χαρακτηριστείς σοβαρός, ενήμερος και εποικοδομητικός συνομιλητής. Άλλωστε δεν είσαι ο μόνος. Και ο σύντροφος Κυρίτσης εδήλωσε ότι από τον Χίτλερ τα θύματα στην Ελλάδα ανέρχονται σε 400.000, ενώ από τον Στάλιν ουδείς. Ο Γεωργιάδης, με την ιδιότητα του ιστορικού, του απηύθυνε την ερώτηση (απλή ερώτηση) περί Ελλήνων του Πόντου στην ΕΣΣΔ και θυμάτων του εμφυλίου εν Ελλάδι.
    Αλλά η απάντηση που έλαβε από τον υβριστή όλων αυτών των θυμάτων ήταν: «Εσύ, ως μετανοημένος έστω, απολογητής του ολοκαυτώματος καλό θα ήταν να μην εκτίθεσαι τόσο υπέρ του Χίτλερ».
    Για την ιστορία να πούμε ότι οι γραμματικές γνώσεις του Κυρίτση περιορίζονται σε έμπρακτη δημοσιογραφία.
    Συνεπώς, ο σύντροφος Κυρίτσης εδέχθη μία ερώτηση που ο καθένας θα μπορούσε να θέσει, αλλά ακριβώς επειδή στριμώχτηκε και επειδή στερείται γνώσεων (αλλά και μυαλού εν γένει), προτίμησε τις πλάγιες ύβρεις και σαρκασμούς. Τίποτε δεν απήντησε επί του συγκεκριμένου. Λάθος κάνω?
    Επίσης, "καλέ μου φίλε" μην με αποκαλέσεις πάλι, διότι ουδέποτε θα συνήπτα φιλικές σχέσεις με κάποιον που ασπάζεται και ενθαρρύνει την ένοπλη πάλη (ή δεν είναι μία από τις βασικές αρχές της ιδεολογίας σας?), ήτοι την αιματοχυσία προς υλοποίησην απολυταρχικών επιδιώξεων, τουτέστιν φασιστικών. Για εσάς, η επίτευξη των στόχων καθίσταται υπεράνω της ανθρωπίνου ζωής και αξιοπρεπείας. Πώς είναι λοιπόν δυνατόν να θεωρήσω άνθρωπο (σκοπίμως δεν ανεφέρθην σε συνάνθρωπο) κάποιον που πρεσβεύει και επικροτεί το ξεκλήρισμα του ανθρωπίνου είδους?!

  16. Τελικά το κατάλαβα αγαπητε κυριε.
    Δεν είστε ιστορικός αλλα πριμαντόννα της opera buffa όπως ο Άδωνις.

    Δεν έχω άλλο χρόνο σήμερα για σας, ο επιουσιος βλέπετε. Από βδομάδα θα είμαι διαθέσιμος να τα πούμε από κοντά.

    Καληνύχτα σας

  17. Στους δύο ανώνυμους, που έγραψαν τα παραπάνω σχόλια τις προηγούμενες μέρες, θα τους συμβούλευα (εγώ ο τρίτος ανώνυμος) να πάνε στον όμορφο Φενεό Κορινθίας, να διαβάσουν τα εκατοντάδες ονόματα των σκοτωμένων στην "Τρύπα" το 1944 και μετά να καθίσουν να συζητήσουν.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog