Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Κυβερνητική εξαγγελία έλευσης του προαστιακού στο Λουτράκι

- Advertisement -

Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι, τα μέλη της Πρωτοβουλίας επιθυμούμε να σας ευχηθούμε καλό «δεύτερο καλοκαίρι» ή αποκαλόκαιρο, σε συνδυασμό με την νέα σαιζόν που έχει ξεκινήσει μετά τα μπάνια του λαού!..

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να χαιρετήσουμε την πρώτη μετά 10½ χρόνια κυβερνητική εξαγγελία για την έλευση του προαστιακού στην οδό Αιγαίου, αλλά όλα αυτά τα χρόνια, επειδή πλέον έχει «καεί η γούνα μας», κρατάμε μικρό καλάθι, ενώ παρακαλουθούμε πολύ στενά τις εξελίξεις, προκειμένου να ευοδοθούν οι άοκνες προσπάθειές μας.

Στο πλαίσιο αυτό, θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε όλες και όλους στο λιθαράκι που έχετε προσθέσει στην μακροχρόνια προσπάθειά μας και εξακολουθούμε να σας θέλουμε για πάντα δίπλα μας, δεδομένου ότι μόνον θετικά μπορείτε να συμβάλλετε προς όφελος μια ολόκληρης τοπικής κοινωνίας.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την επικείμενη δημοσίευση και είμαστε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε βοήθεια.

Με βαθιά εκτίμηση

Δημήτρης Καραπατάς

- Advertisement -

41 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Καλά ας φτιάξουν πρώτα το νέο Λύκειο που εδώ και τρία χρόνια το παραδίδουν για χρήση και ακόμα να το τελειώσουν και μετά ας κάνουν ότι θέλουν…

  2. Έχω μια απορία.
    Από ότι ξέρω ο προαστιακός πρέπει να κινείτε σε κλειστή σιδηροτροχιά. Αυτό σημαίνει ότι από τον Ισθμό μέχρι την Αιγαίου το Λουτράκι θα κοπεί στα 2 ?

  3. 1230 που τα λες αυτά , καμια βολτα στην παραλια με τις κυριες που πληρωνουν 20Ευρω την ημερα στο ξενοδοχειο εχεις παει? αποκαλεις γυφταρια τους αθηναιους που θα ρθουν η τους τουρίστες απ τα αεροδρομιο? εισαι κατοικος λουτρακιου ?? θες να μας πεις??? τους συνταξιούχους κι οσους δουλευουν πχ ασπροπυργο ελευσινα κι αντι να μενουν αθηνα θα νοικιασουν τα ξενοικιαστα στο λουτρακι τους ξερεις? κι αν δε σ αρεσει ο πολυς κοσμος απλα φυγε -τραβα πχ σουηδια οκ?

  4. Ναι ενω τωρα ειστε Μονακο απο μονοι σας ε ?χαχαχα!Δεν λετε που γεμιζει Αθηναιους και τα σκανε στα μαγαζια καθε σκ και καλοκαιρι.Το χειμωνα ειναι 3 και ο κουκος..οι ντοπιοι δεν πανε πουθενα.

  5. Μακάρι να γίνει και γρήγορα.Μπραβο σε τέτοια έργα ανάπτυξης.
    Τώρα για το ποιοι δεν θέλουν δεν έχει σημασία.Κανεις δεν κανεις πάλι κάποιοι θα πουν.Απο αντίδραση και εντυπώσεις.
    Επιχειρήματα τύπου γυφταρια και τέτοια δεν στέκουν.Σοβαρα επιχειρήματα δεν βλέπουμε.
    Λουτρακι μόνιμα ζω αλλά ένα ευχαριστώ στους επισκέπτες φίλους Αθηναίους που μας στηρίζουν τόσα χρόνια.Αυτη είναι η πραγματικότητα.

  6. Μόλις δεις 2-3 γυφτους θα τρέξεις να σχολιάσεις πάλι.Τους εκατοντάδες επισκέπτες ούτε που θα τους δεις γιατί απλά δεν θέλεις να τους δεις.Οσο για τους γυφτους άνθρωποι είναι και αυτοί όπως και εσύ και εγώ και όλοι μας.

  7. 12:30 η Χαλκίδα, το κιατο και
    Στα άλλα μέρη που παει ο προαστιακός, έγινε αυτό που λες;
    Οχι θα μας σώσει ο μεσσίας ο λτο με τα φράγκα που παίρνει από τα ταμεία του δήμου για να μας φέρει δήθεν κόσμο…
    Άιντε νούμερο έχουν καταλάβει όλοι ποιος είσαι στο Λουτράκι με αυτά που γράφεις…

  8. 1:35 έχεις μπερδευτεί λίγο και δεν φταις εσύ Αφού δεν διαβάζεις τις ανακοινώσεις αλλά ακούς τις φαντασιώσεις του Γκιώνη.
    Είναι τοπικός κλάδος όπως στη Χαλκίδα και δεν έχει καμία σχέση με τη γραμμή υψηλών ταχυτήτων Αθήνα Κόρινθος Πάτρα
    Μην μπερδεύεις και μπερδεύεις και τον κόσμο

  9. Οχι βέβαια μία χαρά λειτουργούσε η πόλη 1:35 μ.μ.
    Άσε που στην περίπτωση του προαστιακού μιλάμε για σύγχρονο μέσω με άλλες προδιαγραφές εναρμονισμένες στις ανάγκες της πόλης.
    Που θα λύσει μεγάλα προβλήματα όπως η επισκεψιμότητα θα τονώσει την οικονομια θα λύσει το κυκλοφοριακό αφού θα φέρνει κόσμο χωρίς αρνητικές επιπτώσεις από τα αυτοκίνητα θα ξαναλειτουργήσει ο ανταγωνισμός και φυσικά οι δημότες στους Αγίους Θεοδώρους και στο Λουτράκι θα μπορούν φθηνά και γρήγορα να επικοινωνούν μεταξύ τους…γι αυτό μη γραφετε βλακειες Γιατί είσαστε αστοιχείωτοι και δεν μπορείτε να αποκαταστήσετε τις τεχνικές υπηρεσίες του δήμου και τις υπηρεσίες του ΟΣΕ στο έργο τους

  10. 6:26 ηχοπετάσματα ανώνυμε φίλε μπαίνουν εκεί που υπάρχει εστια θόρυβου.
    Το συγκεκριμένο δρομολόγιο Παπανικολάου Αιγαίου θα γίνεται με πολύ χαμηλή ταχύτητα όπως ο Αστικός τροχιόδρομος και Συνεπώς δεν θα υπάρχει καμία όχληση από πλευράς θορύβου.
    Αυτό Μπορείς να το διαπιστώσεις αν πας στην κύρια γραμμή στο Βασιλόπουλο που εκεί το τρένο αναπτύσσει και ταχύτητα και θα δεις ότι εκπομπή θορύβων είναι μηδενική

  11. 7:44μ.μ. δεν έχεις καταλάβει Ποιος είναι αυτός που γράφει τα περί ύπαρξης προβλημάτων και κακής ποιότητας κόσμου;
    Βάλε τις δηλώσεις του Γκιώνη την Κυριακή στο Επιμελητήριο και θα καταλάβεις.
    Εννοώ να γίνει στου Βασιλοπούλου ο προαστιακός για να ταλαιπωρούνται 100.000 επισκέπτες και 17.000 δημότες στο Λουτράκι θα έρχονται πρίγκιπες.
    Τουλάχιστον γράφουνε ψέματα λένε ψέματα αλλά περιέχουν φροντίζει να είναι πιστευτά και να μην προκαλούν τον γέλωτα και τον κοινό νου…

  12. 1:19 π.μ. αν εννοείς την μελέτη Φυσικά και υπήρχε Δήμος αφού αυτή εκπονήθηκε Πριν από δύο χρόνια Και επικαιροποιήθηκε πρόσφατα με την σύμφωνη γνώμη της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου.

  13. Ο μοναδικός πολέμιος του προαστιακού που γράφει όλα τα σχολια εδω μεσα και είναι της παρεούλας του δημάρχου ( έχουν τις ίδιες εμμλετικες απόψεις) θα έπρεπε για να μην καρφώνεται να έγραφε και να ενδιαφέρονταν για τα πραγματικά προβλήματα της πόλης. Αλλά η πόλη δεν τον ενδιαφέρει.

    Γιατί προφανώς θέλει να συνεχιστεί το αισχρό μονοπώλιο του ΚΤΕΛ εις βάρος των πολιτών και του ανταγωνισμού, θέλει να μην υπάρχει επισκεψιμότητα στο Λουτράκι, να κλείνουν οι επιχειρήσεις, να μένουν οι πολίτες άνεργοι, να υπολειτουργουν μεγάλα έργα του Λουτρακίου όπως το κολυμβητήριο και το υδροθεραπευτήριο, τα άτομα με κινητικά προβλήματα να μην μπορούν να έχουν πρόσβαση σε συγκοινωνία φιλική προς αυτά, και να κινδυνεύουν οι θέσεις εργασίας, χιλίων τριακοσίων εργαζομένων στο καζίνο, και μάλιστα την ώρα που ετοιμάζεται να ανοίξει άλλο μεγάλο καζίνο στην καρδιά της Αθήνας, Ο Δήμος Λουτρακίου να είναι κομμένος στα δύο Αφού δεν υπάρχει συγκοινωνία μεταξύ Λουτρακίου και Αγίου Θεοδώρων την εξυπηρέτηση τους κατοίκους των δύο πόλεων.

    Και φυσικα είναι από αυτούς που δεν θέλουν να γίνει η ομαλή επέκταση σχεδίου πόλης, και να λυθεί το κυκλοφοριακό που μαστίζει σε ώρες αιχμής την πόλη και υποβαθμίζει την ποιότητα ζωής των κατοίκων.
    Και για τους σούπερ ντούπερ διαφωτιστές που κάνουν και τους δημοσιογράφους ο προαστιακός μπαίνει στις πόλεις για να εκτοπίσει τα αυτοκίνητα.
    Όλα τα άλλα είναι βλακείες που γράφονται και λέγονται για να πετύχουν κάποιοι το σκοπό τους και που βλέπουν ότι δεν τα καταφέρνουν και έχασαν τη γη κάτω από τα πόδια τους.

  14. 12:30 Ρόμα στο Λουτράκι βλέπουμε στο πανηγύρι της μεγαλόχαρης σε αυτούς δεν τους έφερε ο προαστιακός γιατί χάρη στον φίλο σου τον ξεσκέπαστο δεν έχουμε τέτοια έργα στο Λουτράκι μόνο απευθείας ανάθεσεις σε ημετέρους και φίλους.
    Αλλά τι σου γράφω από την ίδια μπάντα βάζει αέρα το μυαλό και των δυο σας…

  15. Ρε παιδιά σας παρακαλώ μην κάνετε τον προαστιακό θα χάσει πελατεία ο φίλος του δημάρχου με τα λεωφορεία τον είδα προχθές στο δρόμο και ήταν σαν Μεγάλη Παρασκευή.

  16. ΔΗΜΑΡΧΕ ΔΩΣΕ ΜΙΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΤΟΝ 12:30 ΠΟΥ ΣΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ…

    Αλήθεια για πείτε μας Πόσο πληρώνουμε τα ποδήλατα Όλο τον χρόνο γιατί κάτι διαβάσαμε στη Διαύγεια για 120.000 ευρώ μαζί με τη συντήρηση.
    Για πείτε μας πόσο μας στοιχίζει η φιλαρμονική στον ιδιώτη γιατί διαβάσαμε για 60.000 ευρώ τον χρόνο.
    Θα γελάσουμε πολύ στο Λουτράκι
    Περιμένετε οι οπαδοί του Γκιώνη και δεν θα βρίσκεται μέρος να κρυφτείτε

  17. 12:30 μ.μ. Εχεις απολυτο δικιο για αυτο δεν θελω και γω τον προαστιακο στο Λουτρακι ολοι νομιζουν οτι θα ερθει κοσμος και θα γεμισουν με τσουβαλιαλεφτα τα παντα λαθος οπως λες και συ κοσμος με ταπερακια θα ερχεται και τιποτα παραπανω

    3:22 μ.μ. εχει δικιο ο 12:30 μ.μ. τετοιος τουρισμος να μας λειπει

    4:56 μ.μ. να ξερες ποσες φορες ειχαν φωναξει την τροχαια γιατι ειχαν παρκαρει αυτοκινητα στις γραμμες παρα πολλες

    Για μενα στον Ισθμο ο προαστισκος και απο εκει να εχει λεωφορειο καλο θα ηταν να το ειχαν τζαπα αλλα θα φωναζουν τα ΚΤΕΛ λογω αυτυ να εχουν ενα εισητηριο 50 λεπτων και τους φερνει τους επιβατες στο Λουτρακι να παιγαινει μεχρι ρη Νεραιδα το λεωφορειο αυτο πουθενα δεν υπαρχει προαστιακος μεσα στην πολη ολοι εξω τους εχουν

    νω

  18. Πρώτη απάντηση στους καλοθελητές της διάχυσης της τυφλας για το έργο του προαστιακού:

    Μελέτη του δημάρχου Γ.Γκιώνη στην ontrack railing systems expert

    Εκ των πραγμάτων αναβαθμίζεται ο ρόλος του Λουτρακίου με την έλευση του προαστιακού στο Λουτράκι και καθίσταται ζωτικός χώρος επέκτασης ενδοχώρας με δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και επενδυτικών ευκαιριών μέσω δημιουργίας υπέρτοπικών πόλων έλξης και δραστηριοτήτων και ανάπτυξη πρώτης κατοικίας υψηλής ποιότητας.
    Διευκόλυνση προσέλκυσης τουριστικής κίνησης από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και κίνησης επισκεπτών, εσωτερικού τουρισμού μέσω του νέου προαστιακού σιδηροδρόμου χωρίς δυσμενείς συνέπειες κυκλοφοριακής συμφόρησης στην πόλη του Λουτρακίου.
    Σημαντική μείωση του χρόνου διαδρομής Λουτράκι Αθήνα και Αεροδρόμιο σε συνδυασμό με τη δυνατότητα άμεσης μετεπιβίβασης στο μετρό με το ίδιο εισιτήριο συνεπάγεται συγκοινωνιακή επανάσταση για το Λουτράκι με ευεργετικές συνέπειες σε ολόκληρη την ευρύτερη περιοχή.

    Σήμερα είναι πολύ σημαντικό το συγκοινωνιακό έλλειμμα εξυπηρέτησης που προκύπτει για το θέρετρο του Λουτρακίου λόγω της μη σύνδεσης τους με την Αθήνα μέσω του νέου προαστιακού,με αρνητικές συνέπειες στην τοπική οικονομία.
    Και μάλιστα την ίδια στιγμή που το Λουτράκι απέχει από την αρτηριακή γραμμή μόλις 6 χιλιόμετρα και διαθέτει έναν έτοιμο σιδηροδρομικό διάδρομο που μπορεί εύκολα και με έργα χαμηλού κόστους να αξιοποιηθεί.
    Οι δε μελέτες επιβατικής ζήτησης για την ανάπτυξη του προαστιακού σιδηροδρόμου έδειξαν πολύ μεγάλη ημερήσια επιβατική κίνηση του προορισμού Αθήνα-Αεροδρόμιο Ισθμός-Λουτράκι η οποία ανέρχεται σε 3.590 άτομα την ημέρα.
    Ζητηση μεγαλύτερη σε σύγκριση με τον προορισμό Οινόης Χαλκίδας αλλά και με τον προορισμό Οινόης Θήβας

    Αυτή η σύνδεση είναι ζωτικής σημασίας για την πόλη του Λουτρακίου δεδομένου ότι πέρα από τους προφανείς λόγους συγκοινωνιακής εξυπηρετήσης, υπάρχουν και ισχυροί λόγοι που αφορούν την εμβέλεια και ελκυστικότητα του Λουτρακίου ως μεγάλου Διεθνούς τουριστικού θέρετρου και προορισμού.

    Η μόνη βιώσιμη περίπτωση εξυπηρέτησης του δήμου Λουτρακίου από τον προαστιακό είναι η κατασκευή του κλάδου κανονικής γραμμής Ισθμού Λουτρακίου και η διαμόρφωση των τριών στάσεων που αναφέρονται στη μελέτη του ΟΣΕ.
    Μόνο με αυτήν την προϋπόθεση ο προαστιακός μπορεί να συνεισφέρει αποτελεσματικά στην συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του Λουτρακίου την αποφόρτιση του την περίοδο των μεγάλων τουριστικών αιχμων και την απομείωση των αναγκών του σε χώρους στάθμευσης.

  19. Δεύτερη απάντηση στους καλοθελητές της διάχυσης της τυφλας για το έργο του προαστιακού:

    Τεχνική περιγραφή περιβαντολογικά αδειοδοτημένου έργου:

    Στη μελέτη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού Λουτρακίου προσαρμόστηκαν τα στοιχεία της Μελέτης αντιπλημμυρικής Προστασίας του δήμου Λουτρακίου Περαχώρας.

    Στο σχεδιασμό του έργου έχει ληφθεί υπόψη κάλυψη όλων των ισόπεδων διασταυρώσεων με αυτόματα συστήματα φύλαξης ισόπεδων διαβάσεων, που θα προκύψουν από την εφαρμογή του νεου προς έγκριση ρυμοτομικού σχεδίου Λουτρακίου.

    Ειδικά στο τμήμα από την χ.θ. 4+150-6+406 η χάραξη στο τμήμα αυτό υπαγορεύτηκε από:

    • την κατασκευασμένη επαρχιακή οδό Ισθμού Λουτρακίου
    •την διαμορφωμένη υφιστάμενων Ι.Δ
    • το εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο Λουτρακίου
    • την οριστική μελέτη αποχέτευσης ομβρίων της περιοχής του νέου σχεδίου Λουτρακίου
    • τις υψομετρικές μελέτες οδών του ρυμοτομικού σχεδίου Λουτρακίου

    Επίσης για το σχεδιασμό των τεχνικών Τ11 και Τ5 έχουν ληφθεί υπόψη όλες οι μελέτες αντιπλημμυρικής προστασίας που έχουν εκπονηθεί από το δήμο Λουτρακίου Περαχώρας και τα τεχνικά θα υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις των παροχών.

    Κατά το σχεδιασμό του έργου χρησιμοποιήθηκαν όλες οι σύγχρονες προδιαγραφές:

    √ οδηγίες εκπόνησης μελετών Ο.Ε.Μ.
    √ ο νέος κανονισμός επιδομής γραμμής κανονικού πλάτους του ΟΣΕ
    √ οι γερμανικοί κανονισμοί που διέπουν τις βασικές προδιαγραφές διαλειτουργικότητας των ευρωπαϊκών Σιδηροδρομικών διαδρόμων RAS-L-1/84, RAS-K-1/88.
    √ οι Ο.Μ.Ο.Ε.

    ΟΙ ΤΕΧΝΙΚ. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΤ. 26888 ΕΓΓΡΑΦΟ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΟΤΙ:

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ στοιχεία που να πιστοποιούν την ύπαρξη προβλημάτων απο την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι ως την οδό Αιγαίου.

  20. Καλημέρα είμαι δημότης Περαχωρας και αναγνώστης στο Loutraki Blog. Πρώτη φορά γράφω την άποψη μου και εύχομαι να γίνει πράξη το έργο του Προαστιακού γιατί και εμένα, αλλά και όλους τους Περαχωριτες τους συμφέρει να περνούν τον προαστιακο απο το Λουτράκι πληρώνοντας ενα μόνο εισιτήριο λεωφορείου. Και όχι δυο εισιτήρια λεωφορείου για να τρέχουμε στον Ισθμό όπως προτείνουνε κάποιοι ανεγκέφαλοι, που είναι σίγουρο ότι δε θα βρίσκουμε θέση αφού τα τρένα του προαστιακού από Αθήνα για Κιάτο και αντίστροφα έχουν πολλά δρομολόγια τους γεμάτα από κόσμο. Ακούμε πολλά χρόνια για τον προαστιακο στο Λουτράκι και ενώ το θέλουνε όλοι οι κάτοικοι και το χρειάζονται.Αλλα ότι διαβάζουμε απο τις ανακοινώσεις των πολιτών για τον προαστιακο κάποιοι για τους δικούς τους λόγους το σταματάνε!

  21. 12:30 Εντάξει καταλάβουμε εσύ θες τον προαστιακό στου διαολου τη μανα στο Βασιλόπουλο.
    Θα γίνει ο προαστιακός στο Λουτράκι και εσύ άμα θέλεις τράβα να τον παίρνεις από τον Ισθμό

  22. 1:35 με βάση την λογική σου, και αφού ειναι ετσι,
    οι εθνικοί οδοί που είναι κλειστοί αυτοκινητόδρομοι για μεγάλες ταχύτητες, δεν θα έπρεπε σήμερα να υπήρχαν οι τοπικοι επαρχιακοι οδοί με ήπια τεχνικά χαρακτηριστικά προσαρμοσμένα στα αστικά κομμάτια, έτσι;
    Ρε μιλάμε για πνευματική σηψαιμία εδώ…
    Γελάνε ακόμα και οι όχθες του αλιάκμονα με εσένα…

  23. 10:01 τα ιδια ψέματα με τον Γκιώνη και εσύ για να βλέψεις την πόλη.

    Πειραιάς Χαλκίδα Στυλίδα και τώρα Λουτράκι έχουν προαστιακό στην πόλη και όχι στου διαολου τη μανα για να εξυπηρετείται ο κόσμος και να μην πληρώνει χρήματα για άλλα μέσα μεταφοράς.

    Το ίδιο συμβαίνει και σε όλες τις Ευρωπαϊκές πόλεις που έχουν του σιδηροδρομικού σταθμού στην καρδιά των πόλεων τους, βλέπε Ρώμη Μιλάνο Παρισι Μαδρίτη Βουδαπέστη Λισαβόνα κτλ.
    Και μάλιστα όλες οι πόλεις έχουν περισσότερο από τρεις σιδ σταθμούς !
    Χασατε παιδια
    Ούτε η προπαγάνδα σας έχει περάσει στην κοινωνία ουτε θα γινει σταθμός στου Βασιλόπουλου .
    Και αλλωστε με την έλευση του προαστιακού στο Λουτράκι προβλέπεται και σταθμός στον Ισθμό αλλά δεν το λέτε, για την εξυπηρέτηση των κατοίκων όλης της περιοχής.
    Φάτε και να περγαμόντο να πάει κάτω η πίκρα φερέφωνο

  24. 10:01 ελα ρε παριζιάνε και φωστήρα της διανόησης.
    Αυτοί που λες θα έρχονται από το αεροδρόμιο;
    Πες καλύτερα ότι δεν θέλετε κόσμο στο Λουτράκι,γιατί έχετε βολευτεί με τη χρηματοδότηση που μοίραζεστε από τα ταμεία του δήμου για να κάνετε πώς μας διαφημίζετε και τον λίγο κόσμο που έρχεται τους
    10 από τους 12 μήνες του χρόνου να τον πηγαίνετε στις δικές σας επιχειρήσεις, αλλα και να εκτελεί μεταφορές ο φίλος του δημάρχου με τα λεωφορεία και ασε τα παραμύθια.
    Οσο γι αυτούς που λες πως παρκαραν στις γραμμές του παλιού τρένου που ηταν οικονομικό και εξυπηρετούσε τον κόσμο, τι γκαριζεις όμοιοι με σένα ηταν, αφού με αυτά που γράφεις αποδεικνύεις πως ιδια μυαλά έχετε.
    Άσε που αυτή η κατασκευή είναι σύγχρονη και δεν έχει καμία σχέση με το σκοτάδι που έχεις στο μυαλό σου…

    ΥΓ Συγνώμη που θα ρωτήσω αλλά μήπως εισαι βαλτος από το νεο καζίνο που θα ανοιξει στην Αθήνα
    για να κλείσει το καζίνο του Λουτρακίου;
    Στο λέω αυτό γιατί όταν ακούμε τον διαχειριστή της κοινοπραξίας κ.Ρεμαντά να λέει πως το 90% της πελατείας του καζίνο προέρχεται από την Αθήνα, και μετα ακούσαμε και τον πρώην διευθυντή του καζίνο Αντώνη στεργιώτη στον πνευματικό κέντρο να λέει ότι η επιχείρηση αναγνωρίζει την ωφελιμότητα του συγκεκριμένου έργου Και πώς θα νοικιάσει και βαγόνια στα δρομολόγια του προαστιακού ώστε να σταματήσει να πληρώνει τα λεωφορεία τα οποία σημειωτέον τα πληρώνουν και οι δημότες με το ποσοστό που αντιστοιχεί στο δήμο, μας περνάει από το μυαλό ότι θέλεις να κάνεις κακό όχι μόνο στο Λουτράκι αλλα και στην στην επιχείρηση των 1.300 εργαζομένων…

  25. 12:30 μίλησε ο ποπολάρος της υψηλής κοινωνίας…
    Σε λίγο με τα μνημόνια θα ζηλεύουμε όλοι το αντίδωρο που δίνει ο παπάς τσάμπα στην εκκλησία και τον Μπον βιβέρ του μαχαλά που λιγουρεύεται το ραδικόζουμο τον πειράζουν τα σάντουιτς…

  26. Χωρίς την Αθήνα το Λουτράκι πειναει αυτή είναι η μόνη αλήθεια Όλοι έχουμε καταλάβει και ποιοι θέλουν το Λουτράκι απομονωμένο και γιατί.
    Έρχεται η ώρα των εκλογών και θα τα πούμε με αυτούς που 5 χρόνια το μόνο που κάνουν είναι να μας πολεμάνε δηλαδή με απευθείας αναθέσεις σε φίλους.

  27. Δεν πατε καθολου καλα πουθενα δεν υπαρχει προαστιακος μεσα στην πολη ποσες φορες θα το πουμε καλυτερα στο Βασιλοπουλο η σταση μια χαρα ειναι εκει

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog