Όπως ήδη σας είχαμε ενημερώσει από εχθές η ΔΕΥΑΛ σχεδίασε ένα νέο γυάλινο μπουκάλι νερού με σκοπό να το διαφημίζει στα καταστήματα εστίασης.

Ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑ-Λ Φίλιππος Θυμής με σημερινή του ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξηγεί τους λόγους αυτής της κίνησης:

Εχοντας την γνωση και την εμπειρια μεσα απο την εργασιακη διαδρομη 31 χρονων(1982-2012) στην μεγαλυτερη εταιρεια εμφιαλωσης (ΗΒΗ-PEPSI) για την διαφημηση του ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ μεσω των πωλησεων σε Ελλαδα και εξωτερικο του αγαθου που σηματοδοτει τον τοπο μας και ειναι το Φυσικο Μεταλλικο Νερο.

Ταυτοχρονως ομως ειχα την απορια και ερωτημα γιατι ολοι εμεις που ειμαστε τυχεροι να ζουμε σε αυτον τον ευλογημενο τοπο και απολαμβανουμε αυτο το αγαθο δεν στεκομαστε ευλαβικα απεναντι του διαφημιζοντας το καθημερινα σε ολες τις δραστηριοτητες εντος της Πολης μας.

Ολα τα παραπανω μας εδωσαν την ιδεα και το κινητρο να παρουμε την αποφαση και να προβουμε στην χορηγηση των μπουκαλιων σε ολους τους χωρους εστιασης ,ξεν/χεια ,καφε διαφημιζοντας το ΝΕΡΟ σε καθημερινη βαση.

Πιστευουμε οτι θα παρει ξανα την πρωτη θεση στην καρδια μας και στο πανελληνιο οπως ηταν καποτε.

Ας ειναι ειλικρινα ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!