Θύμα phishing στο Λουτράκι περιγράφει: «Όταν μπήκα στον σύνδεσμο, ήταν λες και μπήκα στο ηλεκτρονικό περιβάλλον της τράπεζάς μου»

Όλο και περισσότεροι είναι οι άνθρωποι που συνεχίζουν να εξαπατώνται και δηλώνουν εκτεθειμένοι στις ηλεκτρονικές απάτες

Απροστάτευτοι απέναντι στους κυβερνοεγκληματίες αισθάνονται οι πελάτες όλων των τραπεζικών ιδρυμάτων της χώρας, που καθημερινά πέφτουν θύματα ηλεκτρονικού ψαρέματος, με αποτέλεσμα από την μια να χρεώνονται μεγάλα χρηματικά ποσά εξαιτίας αγορών που ποτέ οι ίδιοι δεν πραγματοποίησαν και από την άλλη να βλέπουν τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς να μειώνονται κατά πολύ.

 

Παρά τις σαφείς οδηγίες ενημέρωσης τόσο από πλευράς τραπεζών όσο και του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη να μην αποκαλύπτονται για κανέναν λόγο σε τρίτους προσωπικοί τραπεζικοί κωδικοί, ωστόσο όλο και περισσότεροι είναι αυτοί που συνεχίζουν να εξαπατώνται και να δηλώνουν εκτεθειμένοι στον κίνδυνο.

 

Από την άλλη οι κυβερνοαπατεώνες είναι ξεκάθαρο πως συνεχώς εφευρίσκουν όλο και περισσότερες νέες μεθόδους επίθεσης είτε μέσω μηνυμάτων SMS είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με αποτέλεσμα οι πιθανότητες να παρασύρουν κάποιον στην απάτη τους να αυξάνονται δραματικά.

 

Μερικές από αυτές τις μεθόδους ανήκουν στις εξής κατηγορίες:

Απατηλά μηνύματα με email και SMS (phishing ή ηλεκτρονικό ψάρεμα).

Eξαπάτηση μέσω αγγελιών για αγορά ή πώληση προϊόντων.

Εξαπάτηση για διαμεσολάβηση στη μεταφορά παράνομου χρήματος (money muling).

Εξαπάτηση με πρόφαση επιδιόρθωση υπολογιστή.

Επενδυτικές απάτες.

Απατηλές εντολές πληρωμής με email.

 

Θύμα της πρώτης κατηγορίας έπεσε χθες, ένας συμπολίτης μας από το Λουτράκι.

Ο 48χρονος ιδιωτικός υπάλληλος περιέγραψε στο Loutrakiblog.gr την τραυματική του εμπειρία

«Όλα συνέβησαν  όταν δέχτηκα ένα μήνυμα SMS από την τράπεζά μου, στο οποίο μου ζητούσαν να μπω σε έναν σύνδεσμο και να προχωρήσω σε κάποιες διορθώσεις» αναφέρει ο 48χρονος και συνεχίζει  Όταν μπήκα στον σύνδεσμο ήταν λες και μπήκα στο ηλεκτρονικό περιβάλλον της τράπεζάς μου, που σημαίνει πως ήταν κάτι αρκετά γνώριμο σε εμένα. Ήταν κάτι που έβλεπα συχνά και ήξερα να το χειριστώ».

Κατά την είσοδο της στον ψεύτικο σύνδεσμο έκανε το λάθος να πληκτρολογήσει κανονικά όλους τους κωδικούς που της ζητούνταν με αποτέλεσμα το ένα λάθος του να διαδέχεται το άλλο:

«Μου ζητήθηκαν οι αριθμοί password και pin για να προχωρήσω στη διαδικασία. Μόνο με αυτά τα στοιχεία κατάλαβα αργότερα, και αφού την είχα πατήσει, πως τους έδωσα τη δυνατότητα να μπουν στον λογαριασμό μου.

Μέσα σε λίγα λεπτά τα χρήματά μου εξαφανίσθηκαν.»

Ο 48χρονος απευθύνθηκε στην εθνική τράπεζα του Λουτρακίου και ακολούθως υπέβαλλε μήνυση στο Αστυνομικό Τμήμα

 

Casino Λουτρακίου: Χαρές και πανηγύρια…για τις εντυπώσεις…

Casino Loutraki: «κομμένοι» στα δύο οι εργαζόμενοι… 

Casino Loutraki: Άφησαν τον κόσμο απλήρωτο, θέλουν και ΑΕ

Τα παζάρια του Mr Comer, αλλά…..it takes 2 to tango…

Ο Comer διεκδικεί το «μικρό Ελληνικό» της Κρήτης