Μεγάλη Γιορτή του Αναπτυξιακού Ποδοσφαίρου στους τελικούς Κ14 και Κ16 της Ε.Π.Σ. Κορινθίας

Οι μεγάλοι τελικοί μας χάρισαν πλούσιο θέαμα και ανέδειξαν τους φετινούς πρωταθλητές: Τα αποτελέσματα των Τελικών: Κ14: ΠΑΣ Κόρινθος – Αστέρας Κορίνθου 3-2

- Advertisement -

ΤΕΛΙΚΗ ΦΑΣΗ Κ14 – Κ16

Ε.Π.Σ. Κορινθίας

«Η αυλαία έπεσε με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο!

Με απόλυτη επιτυχία και μεγάλες συγκινήσεις ολοκληρώθηκε η τελική φάση των Πρωταθλημάτων Κ14 και Κ16 της Ε.Π.Σ. Κορινθίας στο Στάδιο Κιάτου.

Οι μεγάλοι τελικοί μας χάρισαν πλούσιο θέαμα και ανέδειξαν τους φετινούς πρωταθλητές: Τα αποτελέσματα των Τελικών: Κ14: ΠΑΣ Κόρινθος – Αστέρας Κορίνθου 3-2

Κ16: Κόρινθος ’06 – Αστέρας Κορίνθου 8-2

Θέλουμε να εκφράσουμε ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ:

Στους περισσότερους από 700 ΘΕΑΤΕΣ που κατέκλυσαν τις κερκίδες του Σταδίου Κιάτου!

Η μαζική σας παρουσία δημιούργησε μια φανταστική ατμόσφαιρα, αποδεικνύοντας την αγάπη της Κορινθίας για το αναπτυξιακό ποδόσφαιρο.

Στους ΑΘΛΗΤΕΣ μας, τους αληθινούς πρωταγωνιστές, που μας χάρισαν σπουδαίες στιγμές με το πάθος και το ταλέντο τους.

Στους ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ μας, που με την παρουσία και την πολύτιμη συμβολή τους βοήθησαν στην άρτια και δίκαιη διεξαγωγή των αγώνων.

Στους ΓΟΝΕΙΣ και τους ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ για τη στήριξη και το σπουδαίο παιδαγωγικό τους έργο.

Η παρουσία όλων σας μετέτρεψε τους αγώνες σε μια πραγματική γιορτή!

Συγχαρητήρια σε όλους!

Συνεχίζουμε μαζί για το μέλλον του αθλητισμού μας!

- Advertisement -

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η αγαπητής μας Χαρά «άνοιξε «το μπλογκ όσο αφορά τα σχόλια 😜😜Να της ευχηθώ καλό μήνα και καλό καλοκαίρι προσωπικά και στους υπόλοιπους αναγνώστες και σχολιαστές!Διαβαζοντας τα σχόλια και τα δικά μου και των υπολοίπων δεν παρατήρησα τίποτα καλύτερο όσο αφορά το τι γράφουν 😜😜Μια από τα ίδια ,επαναλήψεις και κουραστικά σχόλια,έχω και εγώ την μερίδα του λέοντος να μου λένε και να μου γράφουν 😀😀και η ζωή συνεχίζεται!Τι να κάνω δεν μπορώ να τους αλλάξω τα «μυαλά « αγαπητή μου Χαρά και αυτό έχει σαν συνέπεια κάποιος που διαβάζει τα άρθρα του μπλογκ να βλέπει τους σχολιαστές να γράφουν για τον Λαφαζανη του μπλογκ 😀😀Άντε γεια μας και να φοράτε καπέλο 🧢 μερικοί γιατί σας πειράζει ο ήλιος

  2. Συνήθως τα μακρυναρια που γράφω για τα αθλητικά και την μπάλα ⚽️δεν αρέσουν σε πολλούς αλλά το κάνω να ενημερώσω το μπλοκ πάντα επι προσωπική μου άποψη ,για τα ψιλά γράμματα!!Και σήμερα με εν συντομία θα σας γράψω για την μπάλα!!Την μπάλα «Trionda “την μπάλα ⚽️του φετινού μουντιάλ!!Οι μεσήλικες σαν τον Αντρικο έχουμε δει πολλά μουντιάλ και η μπάλα της κάθε διοργάνωσης ήταν πάντα σημείο αναφοράς!!Η φετινή μπάλα διαθέτει μικροσκοπικούς μηχανισμούς ,αισθητήρια και άλλα πολλά κόλπα που πηγαίνουν κατευθείαν στα συστήματα του VAR ,για τα αναλύσουν !Η γνωστή εταιρεία που φτιάχνει τις μπάλες τα τελευταία χρόνια εκτός από στάνταρ χαρακτηριστικά για να έχει η μπάλα στοιχεία για τους ποδοσφαιριστές και τους τερματοφύλακες για να την «χαϊδεύουν «και να την πιάνουν φροντίζει και την τεχνολογική βοήθεια!Αιυα τα ολιγα ελπίζω σε δημοσίευση από το μπλοκ πάντα για ενημέρωση των αναγνωστών και να ψάξει όποιος θέλει να βρει το σχετικό άρθρο για την Trionda ⚽️

  3. Τώρα μας έχει φάει κάνα δυο σχόλια η Χαρά ή δεν τα έστειλε ο Αντρεας 🤔🤔Δεν ήταν πάντως από αυτά που κόβουν 🤨🤨Τέλος πάντων να γράψω κάτι ενημερωτικό για το μπάσκετ!Ο Σπανουλης στον ΑΡΗ!!Οχι στον πλανήτη 😜 στον μπασκετικό γίγαντα της Σαλονίκης !!Τωρα θα προλάβει σε 3 χρόνια να γυρίσει σελίδα η ομάδα του Άρεως είναι το ερώτημα??Λεφτα πάντως υπάρχουν από τον πρόεδρο που λέει ο λόγος,μην δούμε και κανένα Αντετοκουμπο στον ΑΡΗ και θα πάθει κρίση πανικού ο Γιαννακοπουλος 😀😀Αυτά τα ολιγα μην γράφουμε και τζάμπα!Καλησπερα σε όλους

  4. Έγραψα στο προηγούμενο σχόλιο μου για κρίση πανικού ο Γιαννακοπουλος όσο αφορά τον Άρη!!Χτες για ακόμα μια φορά ο πρόεδρος και ο προπονητής του παναθηναϊκού έδωσαν ακόμα μια παράσταση!!Εγω χτες είδα ένα παιχνίδι μπάσκετ υψηλού επιπέδου από τις δύο ομάδες και δεν είδα τίποτα σφαγές από τους διαιτητές !Οι δύο ομάδες έπαιξαν μπασκετ που αρέσει στον κόσμο και οι παίχτες έδωσαν το καλύτερο εαυτό τους και μέχρι εκεί !Ολα τα αλλά είναι δικαιολογίες!!καλησπέρα σε όλους και να δούμε στα επόμενα ματς την ίδια ποιότητα μπάσκετ 🏀

  5. Όλα καθορίζονται από τις εμπειρίες και την εκπαίδευση που έχει δεχτεί ο καθένας στη ζωή του, διότι όταν οι ενήλικες, οι μεσήλικες και οι υπερήλικες έχουν μυαλό, είναι σοφοί άνθρωποι. Αυτή είναι η πραγματικότητα, είτε αρέσει είτε όχι. Όταν έχουν μείνει στο πλάθω ζυμαράκια με τα δυο χεράκια, ο φούρνος θα τα ψήσει, το σπίτι θα μυρίσει, τότε δυστυχώς υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα και χρήζουν απομονώσεως από την κοινωνία για την αποφυγή αρνητικής επιρροής και επιδράσεως επί των υπολοίπων.

    • Δεν γίνεται να μάθει κανείς σε γέρικο γαϊδούρι καινούρια περπατησιά. Χωνέψτε το όλοι σας και μην ασχολείστε μαζί του. Ο σκοπός του δεν είναι να γράφει σωστά και κόσμια, αλλά να προκαλεί

  6. Θα προσπαθήσω να απαντήσω στον 0849 χωρίς να κινδυνεύει να κοπεί το σχόλιο μού 😏Δεν έχεις βαρεθεί να γράφεις τα ίδια πράγματα?Το σοβαρό πρόβλημα το έχεις εσύ και ότι και ηλικία να έχεις το μυαλό σου δεν σε βοηθάει καθόλου. Καλησπέρα και υγεία να έχεις [στο μυαλό]αν το περάσει το μπλοκ

  7. Συνηθίζεται στη ζωή οι κοινωνικές τάξεις να μην μπερδεύονται. Δεν πρέπει να μπερδεύονται οι χειρονάκτες με όσους εργάζονται και πληρώνονται για τεχνοκρατικές ή πνευματικές υπηρεσίες που προσφέρουν.

  8. Πολύ πολύ ωραίοι, λοιπόν, είναι αυτοί, οι Αφοί! Αντί να πλερώνουν την ΔΕΗ, πλερώνουνε τους “γκρι”!! Μιά χαρά, δηλαδή…

  9. Ξεκίνησε και το παγκόσμιο κύπελλο ποδοσφαίρου με όπως γινεται πάντα μια μεγαλη έκπληξη με το καλημέρα. Η Νότια Αφρική που τερμάτησε πρώτη στον όμιλο αφήνοντας δεύτερη στα προκριματικά την κραταιά δύναμη τη Νιγηρία, δεν κατάφερε ούτε ισοπαλία να αποσπάσει από το αδύναμο Μεξικό, κι ας επαιζε στην χωρα του. Η διαφορα δυναμικοτητας των δυο ομαδων ειναι μεγαλη, αλλά δεν φανηκε στο γηπεδο μεσα, οπου η Νοτια Αφρικη εδειχνε να καταρρέει από μια μικρή και ακίνδυνη ομάδα, που όμως επαιξε με ψυχή. Καλή η αρχή του τουρνουά!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα